Die Qual der Wahl

  • so, ich muess jetzt glich nomol. ich meine,

    Zitat

    aber ebä, mit vernümpft het ja töff fahrä nüt z'tue, denn was intressieret mich diä anderä...läck so än scheiss han ich ja scho lang nümä ghört!!!!! aber ebä hauptsach prestige....


    chani ned uf mir sitze loh.
    das mit de vernunft het sich uf de chauf bezoge, da en töffchauf nie e vernunftsach isch. s'fahre isch e anderi sach. hed chönne falsch verstande werde, sorry. was fahrerisch ok isch und was ned, simmer eus glaub do inne einig.

    Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

  • Do bin ich mir nöd moil so sicher Mercutio...
    Ich niämä das jetzt aifach mol so ah, ich will au niämortäm z'nöch trättä, aber ich glaub äs hät au do inä lüüt wo ich würd sägä "uiiii das isch jetzt chli verantwortigslos" natürlich au will d'Gränzä für mich vilicht achli früäner chunt als für anderi. tja...
    Das Statement bitte nümä zwiiit usänandrissä, isch klar stimmt nur für mich.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Mercutio....hed chönne falsch verstande werde, sorry. was fahrerisch ok isch und was ned, simmer eus glaub do inne einig.[/quote]
    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------



    ja demfall hämer würklich äh chli ahnänad verbi g'redet...aber jetzt simmer ja glich no glicher meinig!!!! demfall au vo mir es sorry, für: so an scheiss han....... also bis zum nächschtä thema greetz :face_with_tongue:

    dä dummä g'hört d'welt.....

    3 Mal editiert, zuletzt von sugibängel ()

  • ig sägä numä kouf doch dr BMW vor truckerdriver de chöi mir diä diskussion istellä


    :face_with_tongue::face_with_tongue::face_with_tongue::face_with_tongue::face_with_tongue::face_with_tongue:

  • hihi ha do nome schnell ergendwo was vo stommellänker gläse.....(weiss gar nöm wo ond wieso :face_with_rolling_eyes: )


    aber ähm jo ech wot doch eigentli stommellänker a mini duc mache :grinning_squinting_face:

  • Aso bi mer gohts jetzt wörkli ned om sUssehe vom Töff, vowäge Stommellänker :winking_face: sondern mer esch es wörkli ned wohl wenn ech so ufrächt sitze .....mol luege öbs met Stommeli besser werd :winking_face:

  • 1. werds secher geil us gseh
    2. je nöcher de chopf e de korve am beton noche saust, om so geiler :smiling_face_with_horns:


    öhm. we esch das gsi met de supersport-sektion? send doch alles onvernönftigi raser und so ond öberhaupt. ond sowiso d nakedbikes send jo gnau so "läbensgförli" onderwägs. die ghöred demfall au de zue. ond d monobike fahrer. do mömmer gar ned erst dröber rede. ond harlay? die send meistens so gmüetli onderwägs, dass mer os de korve use chond, die öberseht ond si grad öber de huufe fahrt. also au eine vo de läbensmüede. was hemmer no? crosser! die send jo sowiso die chrenkste. rased dor s land ond öber högel ond riskiered chopf ond chrage, nor zom chli air-time zha. ond wenns de abchömed ond alles verschlönd? also au läbensmüed.... :ugly:


    so das wärs glaub. ond säged ned, es gäb no chopper. die zelled au zo de harlay fraktion :face_with_tongue:

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • lange rede kurzer sinn...es send doch alli Töfffahrer läbensmüed :face_with_tongue::grinning_squinting_face:

  • Schön abgrunded.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • so han nur na schnell en endstrich under da thema welle setze...
    ha mini r6 kauft, staht scho bim händler, jetzt muen er sie nur na drossle und am mittwuch chani si den ga abhole... bin mer nur na am überlegge öb mer na sell sturzpads druff mache lah... :öm:


    aber öb mit oder ohni sturzpads, freu mi tierisch... den chani au schön mais mache für mini geliebte nachbere :arsch:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch: