Die Qual der Wahl

  • Zitat

    Original von Linkin
    und wäns ganz bequem und langwilig wotsch ha, dän chaufsch dir än gynäkologestuel... :grinning_squinting_face:


    e gschidi sitzposition het gar nüt mit langwilig z tue. isch amigs glatt wie d dame und herre vo de stummellänkerfraktion sich d päss ufquäled... sorry, aber s isch bewise. uf kurvige strecke (öffentlichi strasse, nix rännstrecki) isch de normal begabt töfffahrer mit stummellänker weniger schnäll und sicher underwägs wie mit emene grade länker. d möchtegern-rossis werded jetzt degägehebe, ich weiss. :grinning_squinting_face:


    aber jedem das seine. würd eifach ned uf es paar ps meh oder weniger luege, spilt kei rolle. besser en gschidi abstimmtig vom gsamtpaket.


    triplegruess
    r.

    burning angel wings to dust

  • e gschidi sitzposition het gar nüt mit langwilig z tue. isch amigs glatt wie d dame und herre vo de stummellänkerfraktion sich d päss ufquäled... sorry, aber s isch bewise. uf kurvige strecke (öffentlichi strasse, nix rännstrecki) isch de normal begabt töfffahrer mit stummellänker weniger schnäll und sicher underwägs wie mit emene grade länker. d möchtegern-rossis werded jetzt degägehebe, ich weiss. :grinning_squinting_face:


    aber jedem das seine. würd eifach ned uf es paar ps meh oder weniger luege, spilt kei rolle. besser en gschidi abstimmtig vom gsamtpaket.


    triplegruess
    r.[/quote]
    ----------------------------------------------------------------------------------------------
    :grinning_squinting_face: ändlich mal öbert wos uf dä punkt bringt!!!! ganz genau triple...hauptsach äh rännmaschinä....eieiei


    s'glich isch mit dä knieschliefer...dä rossi bringt uf äm nürnburgring 0.3s mit dä knieschliefä uf normal fahrä ussä...jedoch für än normal sterblichä wo uf dä strass mit knieschliefer fahrt isch sicher längsämer, hauptsach es g'seht öper!!!! jaja:top:

    dä dummä g'hört d'welt.....

    3 Mal editiert, zuletzt von sugibängel ()

  • Hm e Rännmaschine isch, wennmer mal ehrlich sind, sowieso absolute Schwachsinn im Strassevercher, aber grad das macht irgendwie de Reiz uus :grinning_squinting_face: :D.
    Chunt halt ganz drufaa uf was dasmer Wert leit bimene Töff.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • ja das het au öpis, aber ich dänk eifach das z'viel töffler nach aug, anstatt nach vernupft dä töff ussuchet...es git eifach z'viel wo überfordert sind mit däm was unterm arsch händ.... aber ebä hauptsach mir het d'show! im grund gno ischs mir ja au glich wenn ander dä chopf ahschlönd :smiling_face_with_horns:


    än guetä........

    dä dummä g'hört d'welt.....

  • also vo wäge vernunft. minere aasicht nah, hed töff fahre nüt, aber au gar nüt mit vernunft z'tue. es isch e reini gfühlsaaglägeheit und drumm sell mer de töff au mit em buch und ned mit em chopf chaufe. susch fahred all nur no bmw.

    Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

  • Zitat

    Original von Mercutio
    also vo wäge vernunft. minere aasicht nah, hed töff fahre nüt, aber au gar nüt mit vernunft z'tue. es isch e reini gfühlsaaglägeheit und drumm sell mer de töff au mit em buch und ned mit em chopf chaufe. susch fahred all nur no bmw.


    haha....das hesch du guet gseit.
    :smiling_face_with_horns:


    i denks au. mir söll de töff chaufe wo mer sich am meischte hizoge und am wohlste fühlt. natürli heisst das nid dass wenn mer ufs gländ goht und d'zx 6r geil findet diä au neh.....aber i glaubs e soviel chopf wird jede "zumindest do i dem forum" no ha.

  • Besser als dä Mercutio chönt ichs au nöd usdruckä, ich mein so als Rennguäzli fahrer sind mir jetzt aifach als chli dof bezeichät wordä, will mir kein Töff hend wo mä i dä CH ahständig chan fahrä, will mir über d'Päss jo sowiso kei Chance hend gegä Naked fraktion und wen mir abstiigäd gseht mä jo anschinend a üsärä haltig, dass mir ruggä, handglenk und witeri schmerze hend, aber hauptsach voräm Restaurant gsehts guät us.
    Äbä uf diä Diskusion törf mä sich eigentlich nöd ihloh, aber äbä au ich han min Töff durän Buchentscheid kauft und ich bin aifach immer no dävo überzogä das einä wo sin Töff im Griff hät segs än Sportler ä Naked oder äs Mono, isch er immer no schneller (wen er törf) also einä wo aifach meint er heg srichtige, aber nur 2 mol im Johr underwägs isch mit dem Bike.


    tja isch mini Meinig.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Zitat

    Original von Toretto
    Besser als dä Mercutio chönt ichs au nöd usdruckä, ich mein so als Rennguäzli fahrer sind mir jetzt aifach als chli dof bezeichät wordä, will mir kein Töff hend wo mä i dä CH ahständig chan fahrä, will mir über d'Päss jo sowiso kei Chance hend gegä Naked fraktion und wen mir abstiigäd gseht mä jo anschinend a üsärä haltig, dass mir ruggä, handglenk und witeri schmerze hend, aber hauptsach voräm Restaurant gsehts guät us.
    Äbä uf diä Diskusion törf mä sich eigentlich nöd ihloh, aber äbä au ich han min Töff durän Buchentscheid kauft und ich bin aifach immer no dävo überzogä das einä wo sin Töff im Griff hät segs än Sportler ä Naked oder äs Mono, isch er immer no schneller (wen er törf) also einä wo aifach meint er heg srichtige, aber nur 2 mol im Johr underwägs isch mit dem Bike.


    tja isch mini Meinig.


    mue dir zuestimme....isch scho so....de töff macht nid de fahrer, sondern de fahrer de töff.


    i find diä konkurrenz bispiel amel eh chli lächerlich. als wäred mir ali irgendwelchi moto gü fahrer :lol:


    fahred so wien ihr wönd und wies eu halt passt, es goht nid bi allne drum so schnell wie mögli im pass dobe z'si

  • hey jungs, fühlet euch doch nöd grad persöndlich ahgriffä!!!
    minerä meinig nah, gits eifach lüt (vorallem jetzt mit dä neuiä uswiesreglig), wo dä cholä händ für äh 1000er. denn gönts gogä fahrä und wem mer denn so einä trifft uf dä strass und mir fahrt äh chlie nöch hinä hi (absicht oder nöd), denn wird er hecktisch und isch glattweg überfordert und wird zum gfahräpotenzial. und wenn denn so einä uf d'schnurrä gehet, denn macht mer sich no vorwürf, dass mer nöd 2km abstand ghaltä het!!! aber ebä, mit vernümpft het ja töff fahrä nüt z'tue, denn was intressieret mich diä anderä...läck so än scheiss han ich ja scho lang nümä ghört!!!!! aber ebä hauptsach prestige....

    dä dummä g'hört d'welt.....

  • Jo du chasch aber grad so guät einä mitärä 600 Naked Hysjong oder wiä diä dinger heissäd nervös machä das chunt doch nöd drufah.
    Klar häts schlussentlich scho mit dä Vernunfts ztuä wiä du fahrsch und bim chauf isch d'Vernunft aifach meistens s'Geld und s'ander isch den dä Style. Aber äbä höräd mir uf über das redä. Vo mir us chan än 60 Jöhrigä mitärä R1 und Superbike lenker mitäm Tempo vomänä Traktor über än Pass fahrä, solangs ihm passt gohts doch mich nüüt ah.
    so schluss für mich.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • i gib au no min ketchup dezu.


    den sugi bengel het scho au recht. du muesch gwüssi vernunft ha. vorallem bi so krassi maschine wie r1 oder di neu suzi. aber schluss endli mue jede selber wüsse wo sini gränzä sind. und wen er anderi nid in gfohr bringt isch mir egal ^was und wien er das fahrt.


    i find zum töff fahre ghört halt ebe vorallem au respekt. und i mein nid de "jo gangsta-respekt."


    sondern respekt vor andere verkehrs teilnehmer....aber mir schüssed do wit vom thema ab. jede het sini meinig . ich han si gseit und bin jetzt ruhig und los zue

  • toretto da hesch du vernüpft zeigt:-)))
    höremer würklich uf über das z'redä, isch es thema ohni bodä.... greetz:top:

    dä dummä g'hört d'welt.....

    Einmal editiert, zuletzt von sugibängel ()

  • Und äbä jo ich fühl mich fall nöd ahgfickt muäs ich no schnell sägä, bin immer für ä Diskussion zha. Ich mein das machts schlussentlich us. Also freu mi uf witeri geili Themänä villicht den au mol live. :winking_face:

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • hehe, han alles mal duregläse, isch na unterhaltsam gsi das mueni säge..:D


    ich gib min sänf ez nöd dezue, suscht fangts namal vo vorne ah... :face_with_tongue: obwohl, es jukt mi grausam öpis zum schribä... :grinning_squinting_face:

  • Zitat

    Original von Linkin
    hehe, han alles mal duregläse, isch na unterhaltsam gsi das mueni säge..:D


    ich gib min sänf ez nöd dezue, suscht fangts namal vo vorne ah... :face_with_tongue: obwohl, es jukt mi grausam öpis zum schribä... :grinning_squinting_face:


    haha stimmt scho :face_with_tongue: aber öppis mue no druf. schlussendli hin oder her fahred mir töff nur us eim grund


    -fun und lideschaft


    wenns no meh git den bin ich ganz ohr...aber das siind di wichtigste