Navi tomtom rider

• ne nid direkt, chasch aber mitem motorradtourenplaner 06/07 route plane und den direkt in rider importiere...

das den mängisch nid genau uf dem strässli bisch isch klaro resp. muesch mängisch eifach de letschti zwüschepunkt per menu als durfahre wähle...

ich machs amel so, dasi mir d'route ufem mtp aluege und den zwüschestatione als favorite speichere... den chani schön ein favorit nachem andere awähle und chume so immer schön as ziel. :smiling_face:

rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

• hmmmm, je meh ich vo däm tomtom dingsda ghöre umso meh wot ich au sones teil..:D

isch ebe schona cheibe praktisch, vorallem wänds na is auto chasch tue mit em autokit...

denk, denk, denk....:P

• jo im auto benutz ich da teil immer ohni ton, es het ja kein lutsprächer integriert sondern de ton wird über bluetooth mitemene ohrstecker übertreit... chasch aber loooooooooocker au ohni dem dings navigiere... sowie ufem töff als au im auto :grinning_squinting_face:

• fahre fast nur no ohni ume...

mitem orig. headset verstasch bis 80km/h was... ab 90 praktisch nix meh, suscht muesch so chopfhöhrer vom mp3-player neh oder so... den ghört mers bis ca. 120.

isch aber einiges komfortabler ohni... und... er zeigt ja unde links ah... z.b. in 3.5km links abbiegen und zelt abe... also isch löcke ohni :winking_face:

praktischi funktion isch, das mer über BT und Handy au während em fahre chan telefoniere, d.h. wenn öpper alütet chasch ufem display vom TTR de aruef aneh... wobie ebe... über 50km/h würi nümm telefoniere.... :grinning_squinting_face:

• Also wie de Virus gseit hät, han ich es Software und Halterungs Problem gha.
    Wenn ich das Navi im Auto ohne Töffhalterung bruche, lauft das so guet wie Navigationsgerät vo de Teuerste Sorte.
    Au Points of Interess oder wie die heisset sind sehr guet, nieme es Tankproblem, will das Zeigets dir immer a wo wenn e nächsti Tankstell chumt.
    Leider laufts au mit de neue Halterig wo ich übercho han nonig richtig und ich wirds im Winter nomal ischicke.
    Mal luege wie es uf minere nomal neue Halterig wo ich bi de Touratech kauft han Funktioniere wird. Die isch gfederet und abschlüssbar.
    Aber das chan ich eu erst nächst Wuchenend säge.
    Da min Töff am Mäntig endlich id Schweiz chumt, denn am Dienstag zum Händler, denn am Mittwoch denn ganze Zusatz aufbau, wie Komplettes Koffersystem, zwei seiten und ein Topcase, die seiten haben je 2 mal 3 Liter Wassertank, denn no en Alarmanlage, Neues und besseres Kühlergitter, Sturzbügel, Abschliessbares Tankfach, Akropovic Anlage, neuer grosser KTM Tankrucksack, plus zwei Xenon Zusatzscheinwerfer, hmm uf die freu ich mich am meiste.
    Also wird am Wuchenend säge, ob mis navi wieder Top isch mit de neue Halterig vo Touratech.
    Da no de Link zur abschlüssbare Halterig
    Gruss Milan

• wow, da häsch dir aber gad was möge leischte mit dinerä KTM... nimmt mi dän scho wunder wie das teil usgseht, möcht dän pics gseh:D

nimmt mi au wunder wies navi mit de neue halterig gaht...