lehrfahrausweis entzug 93kmh

  • Ja weisch i bi echt gege s rasr vorallem als toeffahrer.. saugfoehrlich.. aber mit 50 en 40er ueberhole shint mer denn doch gfoehrlich.. lieber ufs gas mit gnueg abstand wider ischwenke und kei gfahr fuer de gegeverkehr sii.. echt logik vom gsetz.. anderersitz wirdi am bahnhof vo10 luet usgnoh und niemert macht was :frowning_face:

  • Ja weisch i bi echt gege s rasr vorallem als toeffahrer.. saugfoehrlich.. aber mit 50 en 40er ueberhole shint mer denn doch gfoehrlich.. lieber ufs gas mit gnueg abstand wider ischwenke und kei gfahr fuer de gegeverkehr sii.. echt logik vom gsetz.. anderersitz wirdi am bahnhof vo10 luet usgnoh und niemert macht was :frowning_face:


    vorher warens aber noch 93 km/h vor Abzug?

  • aber mit 50 en 40er ueberhole shint mer denn doch gfoehrlich.. lieber ufs gas mit gnueg abstand wider ischwenke und kei gfahr fuer de gegeverkehr sii(


    Du willst jetzt aber nicht behaupten du hast auf 90 beschleunigt, weil dich sonst das entgegenkommende Auto erwischt hätte, oder :face_with_tongue:


    Immer aufpassen mit solchen Aussagen, vor allem gegenüber Polizei o.ä., meist schiesst du dir damit nur selbst ins Bein :winking_face:

    Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

  • Vo Wald nach St Peterzell
    https://maps.google.com/maps?s…mrsp=1&sz=20&z=18&layer=t
    Am Schatte nah ischs Ortsschild öppe 60 110 meter vom letschte huus weg. [Falschi Schatte gno]



    Irgend öpis isch komisch: "etwa in der haelfte der langen geraden hab ich ueberholt" und ""Er punkt wo geblitzt wurde vor 10-20m vorm 80er und ca 200m ausserhalb des ortes?" :hmmz:
    Also nach Schilderschatte und au http://www.itoworld.com/map/5?…ebar=clickthrough_wrapper
    Gilt uff dem Abschnitt 80 km/h --> https://www.google.com/maps/di…4m4!1m0!1m1!4e1!3e2?hl=en


    Stimmt das nümm und hät sich das gänderet?
    Darum mini Frag: "Die schmiere hatte sich hinter einem haus versteckt. " Hinter wellem genau, wo bisch gnau Blitzt worde und wo staht d 80er Tafle???

    PS: Ich bin ein DUMMSCHWÄTZER !!!

    2 Mal editiert, zuletzt von RebelFazer ()

  • @Rebel_Fazer:


    Es ist doch ganz einfach. Wenn jemand erklären muss, wie sein Ausweisentzug zustande kam wird er kaum ganz die Wahrheit schildern.
    Ist dich immer das gleiche: "ich habe nur ein Auto überholt, mit dem Töff idt man da halt sofort zu schnell u d GENAU DA haben sie mich gemmessen." Oder: "ich hab nur etwas ausrollen lassen / etwas früh beschleunigt und nur ein paar Meter vor/nach drm Schild hats mich geblitzt."
    Sonst fahr ich ja NIIIIIE zu schnell


    Ja nee is klar :face_with_tongue:

    Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

  • Also das mitem kurz vor den 80er Tafeln blitzen ist wohl grade beliebt, mich haben sie auch vor kurzem nach einer Kreuzung (vorher 50, dann 200 Meter nach der Kreuzung 80) beim Beschleunigen geblitzt. Allerdings zum Glück nur von vorn :grinning_squinting_face: War mir auf jeden Fall eine Gratis Lektion, jetzt wart ich schön ab...

  • Also etwa auf Höhe von "Bächli in deinem Bild lag wohl ein Cop in der Wiese und bei der Höhe Stofel 411-416 wurde ich rausgewunken.. sorry für evtl ungenaue Anaben :9


    ahja und wieso sollte ich auf dem Board Seich verzapfen.. hab ja nix davon - will nur Hilfe von Leuten, welche schon ähnliches erfahren haben - logisch ist das mit dem überholen ne Ausrede, welche nicht gilt. Es war nur der Grund dass ich halt dachte biste schon in der 80er und der vôr dir hat immer noch 40 drauf.. klar hab ich da wohl zu wenig weit gedacht, bestreite ja auch nicht mein "zu schnell fahren" - Es ging nur um die Konsequenzen - Ahja klar hab ich in der 80er auch sonst mal auf 93 gedrückt, aber dennoch bin ich 50er und 60er jeweils maximal 53 bzw. 65 gefahren - da es mir ja am unsichersten erscheint innerorts mal aufs Gas zu drücken..


    Aber ich bin eher der, welcher sich über Raser aufregt.. ärgert mich umsomehr dass ich jetzt in diese Sparte gedrückt wurde..

  • Aem duke. Chasch mal die beide Marker dett hi setze wo du mit äm Überhole agfange und mit äm Überhole fertig gsi bisch? Würd vieli Frage Beantworte. Link chasch bim Zahrädli Symbol erstelle lah "Share or embedd map".


    Danke vielmal und nüd für unguet. Evtl. händs nämlich falsch gmesse wänd glück häsch. Aber nur evtl.

    PS: Ich bin ein DUMMSCHWÄTZER !!!

  • Danke.
    D' Problem duke: D strecki wo du a gä häsch isch nume 45 meter lang.


    Um es 3 meter langs Fahrzüg wo mit 40km/h fahrt, mit 60km/h und gnueg Sicherheitsabstand (je 20 meter vorne und hinte) z Überhole bruchts 'Strecki vo 129 meter. (Mit 70km/h sinds 100 meter, mit 90km/h 77.4 meter)


    Um aber es 3 meter langs Fahrzüg wo mit 40km/h fahrt, mit 93km/h und wenig Sicherheitsabstand (je 10 meter vorne und hinte) z Überhole bruchts ä Strecki vo 40 meter.
    "lieber ufs gas mit gnueg abstand wider ischwenke und kei gfahr fuer de gegeverkehr sii" :huh:


    S zweite, dini Duke brucht ~100 meter um vo 40 km/h uf 94 km/h zcho. épe genau d Strecki vom letschte Huus bis zur 80er Tafle.


    Fazit: D die amtlichi Mässig vo diner Gschwindigkeit isch leider plausibel. Ouch und sorry. Aber danke für dä Hiiwiis mit dä mässige churz vor Zone wechsel. Mir isch s Gestz klar bewusst aber ha au scho paar mal zufrüh gas geh. :upside_down_face:
    Ähnlichi Bricht findet mer au da: http://www.tagesanzeiger.ch/sc…Polizisten/story/12638308

    PS: Ich bin ein DUMMSCHWÄTZER !!!

    Einmal editiert, zuletzt von RebelFazer ()

  • Also wie gseit überholweg chan au länger gsi sii : isch ja ungenau haha aber merci für dini objektiv antwort. bisch glaub do de einzig wo weder acab rüeft no mi grad direkt abgstemplet het.
    I bi mer bewusst dass i eh z schnell gsi bin und e buess mueses ja geh .. gsetz isch halt gsetz :9 aber i ha ebe gmeint seg scho die 80er drum ned gravierend.. bi ganz baff gsi will de cop gseit het i seg die 50er blitzt worde wili eig mit 52-53 durs ganz Dorf bi - d erklaerig isch demfall d messig so knapp ade tafle - en arbetskolleg het huet gmeint er hegi de cop sogar nur "5m" vor de tafle die wise ligge gseh... shit happens^^

  • Weil keine selber gfahre ond blitzt worde esch ond keine die genaue Omständ kennt, sött dech au niemer abstämple.


    Es isch doch so, dass am beschte 20m vorem 50er Täffeli voll uf d'Klötz gosch, met 40 dorchs Dorf hötterlisch ond erscht 50m nochem 80er Täfeli uf max. 70 beschleunigsch damit uf kei Fall bletzt werscht. Ech fends extrem nervtötend wieviel Wächsel vo Tempolimitte be gwössne Streckene ufere relativ chorze Distanz ged und das oft ohni ersechtleche Grond. Dezue chömed denn no die Verchershendernis wo sicherheitshalber überall nor no met 30 fahred. Dass d'Polizei denn au no i de nöchi vo de Täffeli Kontrolle mached hed nüt me met Secherheit z'tue!


    I dim Fall wörd ech gar ned gross versuche z'erklähre. Es esch passiert, shit happens ond de Staat setzt emmer am längere Hebel. Am beschte zeigsch es schlächts Gwösse ond regsch dech öber dini eigeti Dommheit uf damets s'Gfühl hend, de bösi bösi Raser hemmer jetzt zomene bessere Mönsch bekehrt.... :winking_face: