Crash nach 500m - brauche Ratschläge

• Und wenns de nöd isch, Ständer überprüefe ... :grinning_squinting_face: Wenn de usklappt isch, startet de Töff nämli au nöd :grinning_squinting_face:

Und wenns de nöd isch, Ständer überprüefe ... :grinning_squinting_face: Wenn de usklappt isch, startet de Töff nämli au nöd :grinning_squinting_face:

mus ned si, mini 125er hett trotzdem gstartet, hett aber au ar italienische verkabelig chenge ligge :kissing_face:

• jo me hört immer dass es dezue ghört aumol de bode zknutsche, aber jede dänkt immer "neineii mir passiert das scho nit".
    aber so isch es halt, s ka immer was passiere. und ich muess mr au an kopf länge, dassi bi heisse temperature ame mit shorts ufm roller gfahre bi. de kas genauso mit 80kmh mol verbäse und denn sehsch mindestens genauso alt us wie ufme richtige töff.

und ich mein, bi fast us em stand umgfloge und ha töffkleider agha - gottseidank. will nit wüsse wasi an blaue fläcke und schmerze meh hätt ohni.

• Blauni Fläcke holsch der so oder so, aber die blüetende, flächedeckende Wundene chasch verhindere. Und so Hutabschürfigswundene sind öppis vom schmerzhaftischte (und für d'Ärzt müehsahmschte, zum reinige). Und wenns nöd suber greiniged wird gids di scheusslischte Infektione.

• jo ebe. usserdem fühli mi eifach wohler mit töffbechleidig.

hend emel letzte samstig 3h im louis verbrocht, weili nüm de offeni jethelm sondern e richtige integral ha welle - und keine het passt^^ aber nach 3h hani endlich eine gfunde wo weder druckt het no denn zgross wär gsi. isch me gester au grad froh drum gsi

• Chauf der halt e Mischlösig = Klapphelm :smiling_face_with_heart_eyes:

Cha mer während em Fahre rauche :grinning_squinting_face: Und bi 150/160 km/h klappt er vo alleige abe :grinning_squinting_face:

Und Töffkleidig: wirkli wichtig.

Ich chum zwar bi dem Wetter klatsch nass hei, aber uf mis 2teilige Kombi verzichte ich us prinzip nöd.

Achja, jede muen 1mal umgheie? Ha scho chli meh unfäll gha, aber nume a dem erschte bini selbscht dra gschuld gsi :face_with_tongue:

• Chan die beruhige.. han scho gschichte ghört, wo eine ane roti ample anegfahre isch, ghaltet und denn vergesse het en fuess abde raster neh.. er isch den au eifach so umkippet.. :winking_face:

I han mini au scho "schlofe" gleit.. zwar numme kippet.. aber ärgerlich ischs denno.. (vorallem bim langsame slalom..)

wiä heissts so schön, übung macht den meister...

Wir sehen uns spätestens in Walhalla wieder ! :xD:

Ich beherrsche vier Sprachen fliessend: ironisch, sarkastisch, zynisch und zweideutig :winki:

• Bin einer der etwas älteren Motorradhasen hier und kann Dich trösten:
    Schrottete meine allererste 125er innert Wochenfrist! Selbstverständlich der damaligen Zeit entsprechend ohne Helm und irgendwelche Schutzkleidung :kissing_face: hatte aber Schwein, nix weiter passiert ausser einigen Schürfwunden, das Bike aber hatte Totalschaden.....

Da junge Männer relativ spät erwachsen werden, sollten noch innert dem ersten Jahr zwei weitere hinzukommen und seither fahre ich weit über 30 Jahre sturz- und knitterfrei :grinning_squinting_face:

Also nicht aufgeben ------> neue Reifen drauf und üben, üben, üben  :winking_face: ist noch kein Meister/keine Meisterin vom Himmel gefallen

Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik  :grinning_squinting_face:

Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten

[font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']
    https://www.youtube.com/user/katpava/videos

• Bin einer der etwas älteren Motorradhasen hier und kann Dich trösten:
    Schrottete meine allererste 125er innert Wochenfrist! Selbstverständlich der damaligen Zeit entsprechend ohne Helm und irgendwelche Schutzkleidung hatte aber Schwein, nix weiter passiert ausser einigen Schürfwunden, das Bike aber hatte Totalschaden.....

Ja als ich mich gestern aufgerappelt hab, hob ich sie auf (was allein zum glück gut ging) und wollte sie von der strasse schieben. völlig in tränen aufgelöst hab ich aber vergessen die kupplung zu ziehen, also bewegte sie sich keinen meter xD
    mein freund eilte mir dann zu hilfe und ich sagte als erstes "sie ist kaputt, nicht wahr?", hab so geheult...

• Pack's in Deinen persönlichen Erfahrungsrucksack und gut ist's.... jeder von uns schleppt einen rum :winking_face:

Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik  :grinning_squinting_face:

Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten

[font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']
    https://www.youtube.com/user/katpava/videos

• Also, nur damit weisch, dass es au no ander Tollpatsche git: Mi hets nach 50 Meter s erscht mal uf de Latz ghaue. Macht doch nüt, Töff ufgdtellt, churz chli gsammlet und wieder druf ghocket. Gas nie bereut.

• Bei meiner besseren Hälfte reichte es gerade mal über das Trottoir und quer über die Strasse, dann war die Kurve noch im Gang, jedoch der Randstein im Weg... Damit sind knapp 10 m bis zum ersten Sturz vorgegeben.

Sie hat seither (Sept '13) über 3500 km damit gemacht und es nie bereut mit dem Zweirad angefangen zu haben.

• Hi - das kommt schon gut :winking_face:
    Hatte vor einem Jahr im Youtube das Töffahren entdeckt. Hatte vorher keine Ahnung...
    Wichtig ist, dass Du neuwertige und passende Reifen hast. Dann kannst auch gut im Regen fahren. Letzten Freitag vor einer Woche fuhr ich mit meiner um 22:00 von Landquart nach Davos im Vollregen. Die Sicht war in der Nacht nicht der Hammer. Blitze zuckten - da kamen die Radare nicht mehr nach :nummer1:

Längere Strecken- und Töggelifahren, dass Du das Gefühl bekommst! Übung macht die Meisterin :thumbup:

WYSIWYG