Anfänger-Töff?


  • dito......

  • Jo also ich glaub ich muäs nüüt me däzuä sägä. Gsehn das allläs zimlich ähnlich, für d'Prüäfig würd ich aifach was mit ihschlag empfellä, aber äbä würklich schwer isch jo nöd.
    Was zum ahfangä au voll easy isch, wär ä BMW Carver mit ABS huärrä liächt, und halt richti altagstauglich, aber äbä mir gfallt sie aifach überhaupt rein gar nöd.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • dr scarver isch eifacht huere töif 8o


    d 650ger gs isch öpe ähnlech, abr chli höcher



    bmw wär natürlech e alternative zude japaner, abr dr priis..

    BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

  • Zitat

    Original von Peak
    Toretto
    er wot töff fahre ond ned bmw :hmpf:




    :arsch::böse:
    hesch s mottorrad vo geschtr scho gläse?
    bmw machtsech geng wie meh


    auso i muesmi e biz us bmw fan oute :smiling_face_with_horns:

    BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

  • *g*
    sorry $nail. aber ech cha met bmw öberhaupt nüd a vo. aber jedem das seine.... mer eifach kei bmw :grinning_squinting_face:

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Zitat

    Original von Peak
    Toretto
    er wot töff fahre ond ned bmw :hmpf:


    :grinning_squinting_face:



    Nene, ich tendiere schon mehr Richtung Japaner, weil ich hab keine Lust das Ding immer in der Werkstatt zu haben. Obwohl man auch ein "Montags-Japaner" erwischen kann...


    Bei den Japanern gibts halt einfach nur Enduros oder Strassenmaschinen in meinen anvisiertem Preissegment. Die Aprilia Moto 6.5 von oben die gefällt mir halt irgendwie schon, nur schon, weil sie halt anders aussieht als die anderen... :wand:


    Janu, ich danke euch vielmals für die Gedankenanstösse. Aber zuerst geh ich jetzt nächste Woche einmal in die Ferien und danach schau ich dann mal weiter...

  • Allso ech wör au ergend en Enduro empfehle.....
    DFrog wär jetzt aber no....... öb du de Töff nor för Prüefig wotsch, ond gli nochher sowieso öpis anders.... Will de wörs natürli au so e BMW tue...die send glaubs zemli eifach zom fahre...


    Ond ok...BMW söll jo fasch nie Probs usw gäh....aber es esch nun mal eifach kei Töff !! ..Mini Meinig :winking_face: ech fend die Denger so hässlech.... ond was för Töff händ uf beid Siite vom Länker e Hebel för de jewilig Blinker???? So Schnick-Schnack het au nor e BMW :face_with_tongue:


    Ond zo Japser ond Italo........Also mi 125er Sugi... esch so guet wie nie glofe *g*.... Nach mene Halt oder so hät mer sie sowieso emmer müesse astosse....
    :böse::böse: De lauft do min Italo... (sowit ech das bes jetzt cha säge) grad e Rondi besser :winking_face:

  • also wenn du dir scho en töff chaufsch den würi chli meh als 4000chf i d'hand neh, zumindest wenn du ihn regelmässig bruchsch....hesch au meh freud dra wen chli was neuers hesch wo nid grad 30 johr alt isch......en töff chostet sowieso en hufe geld, service und drum und dra..also wenn viel töff fahre willsch den würi e bizli e höcheri summe als grenze neh. viellich 6000chf.


    ebe ich find fazer e huere gueti maschine gits au i de 1000er variante...yamaha sind halt eifach geil....aber i wür dir scho eher en 600er empfehle...


    mini vorschläg:
    -yamaha fazer 600
    -yamaha tdm 850
    -suzuki gsf 600 bandit
    -suzuki sv 650
    -honda cbf 600
    -ktm 620 duke


    wenn du au a sportler interesse hescht wär d'liste sicher länger

  • Jo äbä isch halt schlussentlich glich dini entscheidig was genau dämit willsch machä. Aber jo muäsch selber wüssä, aber also Duke wiä dä Nr. 11Rider seit isch den än rächtä schüttelbecher.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING