Hang off macht sowieso nur bei Enduro-Maschinen Sinn.

Hang off shit storm freddy
-
greywolf -
28. Juli 2014 20:53 -
Erledigt
-
-
Eine Diskussion mit einem ähnlichen Verlauf und Sinn, wie ein Öl- oder Pneuthread.Stimmt, darüber zu fachsimpeln macht in einem Töff Forum wirklich keinen Sinn...
-
danke an alle die mir den heutigen tag gerettet haben.... öl fred wär au no loschtig
-
Hier zwei gute Beispiele. naja das mit dem Kopf ist noch ein bischen weit ausen (bzw. innen).Ich versteh nicht ganz, warum du mich zitierst? Das Video zeigt den perfektionierten Hangoff für auf der Rennstrecke und hat mit dem von mir beschriebenen angedeuteten Hangoff auf der Strasse garnix zu tun...
Hueregopfertamisiech
-
Guet... hang off hemmer bald z'toddiskutiert. Schad, dass d'Befürworter plötzlech so ruhig send. Wieter gods metem nögschte posergetue. Flueche nach wie vor erwönscht...!
CLz6XKxAZ2o
-
Ich bin dafür das man in jeder Kurve den hang off ausführt, man ist einfach sicherer und schneller unterwegs.
-
Guet... hang off hemmer bald z'toddiskutiert. Schad, dass d'Befürworter plötzlech so ruhig send. Wieter gods metem nögschte posergetue. Flueche nach wie vor erwönscht...!
CLz6XKxAZ2o
Mit Stoppies spari hinderreife, ganz klare Fall! Die gönd eh scho schneller uf Glatze als de vorder pneu!
-
bonga du tusse!!!!
de stoppie macht de gepflegti maa mit reife ond bremschlotzsparendem eierchlemm technik.... abe ufpasse das der de sack nüd id speiche chonnt
ke wunder häsch e glatze
-
schlussendli, solang mer kei anderi in gfahr bringt, chan ja jede fahre wie er will...
ich machs wiils eifach spass macht, ich mich so i de kurve wohl fühle und, wie de boo gseit het, mer isch eifach entspannter uf de maschine und fahrt eifach flüssiger.... zumindest für mich gilt das... es passt eifach au zumene supersportler...
bimene monobike (ich hoffe so heissed die richtig) müesst mer ja s bei au ned grad gege füre strecke, mer chunt bestimmt au suscht dur kurve wenn mer bei uf de raschte laht... chunt öpä ufs gliiche wie mit em hang-off...
-
schlussendli, solang mer kei anderi in gfahr bringt, chan ja jede fahre wie er will...
ich machs wiils eifach spass macht, ich mich so i de kurve wohl fühle und, wie de boo gseit het, mer isch eifach entspannter uf de maschine und fahrt eifach flüssiger.... zumindest für mich gilt das... es passt eifach au zumene supersportler...
Ja beni du bisch au en absoluti Usnahm: kenn kein Einzige wo mit Hang-off im Strasseverkehr permanent en suberi Linie änebringt. Keine. Die andere 99 % fahred saukomischi Linie oder händ i fasch jedere Kurve bis uf de Reife de kompletti Töff und Oberkörper uf de andere Fahrbahn.
-
phil, da machet drucker und dia mitm stock im arsch aber genau glich
-
Do hesch absolut recht Mädu, aber will sie nid im Hang-off fahre chönneds eher no reagiere. Isch zwar au nid viel besser und nerve tüents mit genau glich, aber ebe immerhin chönnts no reagiere...
-
hehe danke phil.... chan das komplimänt au nur zrugggäh
-
gib i au na min senf dezue
hang off isch i de schwiiz total unsinnig....früener han i das au no uf de strass gmacht..... da isch mr schliessli de geilst wenns kneepad es paar chratzer druf het
aber 1. ischs es sicherheitsrisiko willt uf gfahresituatione weniger schnell reagiere chasch und ja die gits na viel
2. wärs theoretisch nur bi langzogene kurvene sinnvoll zum dini kurvegschwindigkeit z erhöhe aber settig kurvene gits jez ned zu hauf i de schwiiiz und det wärsch denn mit "richtigem" hangoff ao schnell dass es bestimmt die erlaubte 80 wiiit übrschritted....fazit: wenn ihr wänd richtig hangoff fahre gönd uf d rennstrecki!!
und falls ihr doch no wänd bi de kollege pose...ich hetti na bruchti kneepads zum verchaufe
-
hehe danke phil.... chan das komplimänt au nur zrugggäh
Ja danke Spätzli!
Aber bevor no wieder de falsch Idruck entstaht: ich mache kein HO im Strasseverchehr, usser die vom Boo adüteti Variant (wo eigentlich au nüt bringt
)
fazit: wenn ihr wänd richtig hangoff fahre gönd uf d rennstrecki!!und falls ihr doch no wänd bi de kollege pose...ich hetti na bruchti kneepads zum verchaufe
2 Stück bitte in schwarz. -