Töff-Forum Bilder Contest Disskusions Thread

• Zitat

Original von DeepZone
    jetzt no ganz anderi frog.....im andere thread zählt noni was mer online tuet?? do muess mer nochher nomol seperat "ischecke"?

genau drum meini mehreri bilder, susch bringt das ja gar nüüt döte.

aber e limitte vo 5 oder so isch au ok.

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• Jo also mir ischäs au rächt mit 5 Bilder han bis jetzt jo no nöd mol eis hehe....

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• ok....*aunokapierthet* :]
    Aber ebe fänd e Limite scho guet... sösch hät mer absolut kei öberbleck meh...fend ech :winking_face:

• Zitat

Original von DeepZone
    ok....*aunokapierthet* :]
    Aber ebe fänd e Limite scho guet... sösch hät mer absolut kei öberbleck meh...fend ech :winking_face:

den ziehnd mir es dure..

5 bilder pro user
    pro user 1 bitrag

Spike wär forh wen diä regle no im bilder thread chöntsch update. merci vielmol.

• Zitat

Original von Linkin
    bis wänn chamer pics abgäh zur bewertig?

hmmmmm i wür mol sege bis d' hauptsaison vorbi isch das chömer den vorzue no definiere. aber i denks so ende oktober oder so? nid? ufjede fall hesch gnueg zit denki

• Spike
    no en ganz anderi frog. chond belder gallerie weder? de chönt mer die sach jo de det ine verlagere. oder was meinsch?

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• hei aso die idee met em durs visier fötele esch natürlech ganz geil!

hut ab , bes jetzt heds würkli gueti föteli dinne

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• Zitat

Original von Charlie
    hei aso die idee met em durs visier fötele esch natürlech ganz geil!

hut ab , bes jetzt heds würkli gueti föteli dinne

cu charlie

gäll isch no kool. i mue eifach no besseri mache. i han nur wölle d'idee sichere das sie niemer chlaut :winking_face: nei seich i mue no e bessers plätzli finde.

• eifach uf dänemark go töff fahre!

Gseht geil us das Pic!!

<center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

• Hi Scooby ,

Ja sicher....... aber eigentlich han ich das Bild letschts joohr uf de Heimfahrt vom Nordkapp gmacht... also es chlöbet nid ganz 7000 km Dräck am Töff :winking_face:

Gruss Dani

Ein roter im Club der grünen .....................

• Zitat

Original von Peak
    Spike
    no en ganz anderi frog. chond belder gallerie weder? de chönt mer die sach jo de det ine verlagere. oder was meinsch?

Ja die chunt wider, nume hämmer da no es Problem mit Loginsache usw. funktioniert noni so wies sött...

Echt cooli Bilder wo da entstönd :top: muenmer dänn au no was iifalle laa.

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• sind würklich schöni bilder!!!

doch am Nr11 Rider sini sind am orginelschtä, drum find ischs au bis jetzt am beschtä...geili idee......

wird denn au nö öpis überlegä, aber het ja nochli zit...

dä dummä g'hört d'welt.....

• Spike
    cool .danke för d antwort.

au ech werde de no belder dri stelle. han au scho en idee. aber do muesi zerscht e d ferie fahre de för. ond de räscht esch top secret :face_with_tongue:

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel: