Suzuki Farbcodes

• ... am beste churz es telefon zum suzukidealer oder huuslaggierer, de hesch dä code innert 2 min. normalerwys......

• han das problem au mal gha mit dä farbcode...
    mir het dä lackierer g'seit das suzuki kein farbfächer mit farbcode meh lieferä tuend, scho sit es paar jahr...denn er het denn mini farb, selber muessä zähmä stellä!!! huerrä fuck...
    und in dütschland ischs glaub ein einzigä betrieb wo fertig farbä tuend für suzuki-töffs lieferä!!!

greetz :wand:

dä dummä g'hört d'welt.....

• Hmm ech ha zwar kei Sugi...

Aber bi minere Duc esch es genau das selbe gsi. Farbcodes gänd dHersteller nöme use... ond jede Laggierer muess es so gseh sälber zämestelle...oder wie bi mer au mehrmals uspröble...da das scheiss schwarz matt eifach no silber denne het :hmpf:

Am beste schruubsch es Teili ab ond gosch demet zom Laggierer...de brengt das scho he...

• ech wörd au säge, dass die lösig wo d'DeepZone vorgschlage hed die best esch. es teili met nä ond zeige. en guete lagger brengt das sehr gnau häre.

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• hehe, bin grad geschter mit töff bi 2 laggierer gsi, beidi händ mer nid chönne säge welli farb das genau isch ;), beidi händ mir gseit ich söll bim händler nahfröge :winking_face: supär hä? :winking_face:
    das probier i demfall mal hüt :winking_face:

merci für d'antworte

Cry mich ein river ! :ugly2:

• hmmm??

Aso ebe... mi Laggierer het 3 Versüech...oder nome 2?? hmm...brucht bes er die passend Farb gha het (ond esch ned grad e eifachi)...... eifach so säge was för e Farb chönts der vermuetli scho ned...aber e guete Laggierer chas "usefende"...höchstens du besch bi de falsche gsi :face_with_tongue:

Naja hoffe de Händler seits der... sösch ebe...ech weiss e guete Laggierer :winking_face:

• also es isch definitiv so, dass es zu suzuki kei farbcodes git. super sach mues scho säge :wand:

dä händler het au gseit, das müessi än laggierer usefinde. i glaub i spinn :winking_face_with_tongue::böse::böse:

Cry mich ein river ! :ugly2: