Golf Rsi 800 Ps ;)

  • grausam!


    dasch ja nüm suber, was würdets ächt ufem StVA säge wennt met dem wörsch cho?


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • Zitat

    Original von Scooby
    Fuck man!! 8o


    Laht de scheiss Golf eifach de EVO stah... :wand:


    isch ja irgednwie au logisch oder? du chasch nöd es 800ps auto mit 285ps vergliche...isch voll idiotisch das dragränne :wand:
    aber ich wott mal en golf gseh mit 285 ps gäge en EVO, das wird lustig. brumm brumm und tschüss gölfi... :grinning_squinting_face: :smiling_face_with_horns:

  • Jaja isch jo schono glatt, aber ich het uf dem huärrä Track s'Fahrwerk glaub nomol ä Stufe härter ihgstellt dä siäch hät jo brutal neigig übercho, aber jo bin jo kein Rennfahrer und da ander scho eher :winking_face:


    Zum Rennä muäs mä gar nüüt sägä, dä Evo isch wohrschindlich Vorgführt gsi spirch meh oder weniger normalzuäsand, han nämli au scho evos gseh mit über 500PS den wär er sicher chli besser nohcho. tja.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Han d'Vids nonig gseh, aber was i da so ghöre isch's eifach en Phoser karre vo eim wo chli z'viel Geld hät.


    De Vergliech isch ja äch für'n Arsch. 500PS meh. Hmmm, wär isch ächt schnäller :P. Und Golf's mag i au nöd. Ufemene Rundkurs chöntsch dä eh vergässe. Wür sicher grad s'Chassi verbüge wänn dä i de Kurve chli gas git :muaha: .

  • @wolvman *g*


    lueg mal es paar vids ah, dä isch o ufem rundkurs.... und wenner i de kurve gas git, de gsesch eifach eine umedrifte....... aber äbe, i als 106gti-fahrer bi natürlech gad gar nid öppe golf-fan ....

  • mol dä isch geil...sowieso sind golf geili autos, han au scho än vr6 gha, jedoch mit äm gti III edition bin ich einiges meh z'fridä gsi...jaja




    frag: was isch am golf s'chlinschtä ersatzteil?????


    antwort: am fahrer sis hirni...hehehehehe :face_with_tongue:


    dä han ich scho viel muessä ghörä....

    dä dummä g'hört d'welt.....

  • Jo ich find Golfs eigentlich au no geil. Würd mir selber niä einä kaufä, aber mini Mom hät au ein.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Voll dä goht geil ab....aber optisch hani au scho geilers gseh..aber do lohsch eifach jede stoh... :winking_face:

    The World is yours...

  • Auso ig ha mir gester diä video o inä zogä. isch scho äs hammer käri. aber ig wet boubtä das dä niä diä vollä 800 PS uf ä bodä bringt.


    da würd ig wettä

  • Schlächt sind Golfs scho nöd, aber ich finds ehländ langwielig. Erschtens isch d'Form langwielig (usser wännt en chli Uf-Stylsch) und es hät jedä 4 Jugo en Golf mit tönte schiebä. Isch eifach e Standard-Auto. Und di neuä seged Qualitativ eh nüm so guet wiä de 2er. (Bim 5er weiss i's nöd) Und z'tür sinds au. Tja, jedem das seine 8D. Aber das Benzin wo diä 800 Rösser suffed wett ich nöd müese zahle :P.


    Mis Traumauto isch de RX-8 :rock: . Eifach en hammer Karre. Wunderschön, nöd all zu tür und eifach de geilschti Mocke drunter wo's git! :D. Dä Renesis-Wankelmotor :grinning_squinting_face: *freuuuu*. Dä bringsch au "realativ" locker uf 800 PS! :grinning_squinting_face:


    "Zoom-Zoom" (Mazda :D)

    Einmal editiert, zuletzt von Wolverine ()


  • mis au

  • vil schpass wennt den bim mazda service muesch mache *g*


    krass wenig schpritt suuft das teil, aso de rx8, aber hett ussert chi drähmomänt original soguet wie kei ps :winking_face:

  • ravi bsich nä i däm fall scho mau gfahrä? mir würd dr äbä obtisch ono gfallä aber o dr klinär gloub dr mazda 6 gset o geil us.


    aber dr neu renault clio muss dr hammer si 3 liter u 256 ps. das ding muss ab ga wiä diä sou