Achtung

  • Danke für de Hiwiis! Numen:
    Öffentlichs Warne vor Radarkontrolle isch in dr Schwiz vrbote. Öffentlich isch, sobalds meh als 50 Lüt gsehnd/läsed*. Insbesondere im Internet. I würd mr also überlege, öbi das Posting nid wieder lösche würd welle. Wenn'd Schugger das im Internet gsehnd zögerets nid di z Verzeige.


    *Die Zahl isch letsti gnannt worde bim ne Urteil wo Facebook betroffe het und die meiste dört meh als 50 Fründe händ sig e Veröffentlichung an erre Wall als öffentlich z betrachte.
    Das gsammte Posting isch hoch-wisseschaftlich mit sämtliche Bewis belegt und enthaltet keinerlei Grücht oder Muetmassige :face_with_tongue::whistling:

  • thx!
    du chöntisch es aber i andere wort verpacke, damits nöd so offesichtlich isch..z.B. so:


    fotoshooting Von Glarus Richtung Linthal Gleich nach der Brücke Vor Linthal...ab 60.- ufwärts...

  • thx!
    du chöntisch es aber i andere wort verpacke, damits nöd so offesichtlich isch..z.B. so:


    fotoshooting Von Glarus Richtung Linthal Gleich nach der Brücke Vor Linthal...ab 60.- ufwärts...


    Äm das isch genau so offesichtlich und dütlich wie: Jetzt früsch us Kabul und Amsterdam, Gwürzspezialitätä und edli Blüete für Dampfufguss und Ruumbeduftig. :whistling:

    PS: Ich bin ein DUMMSCHWÄTZER !!!

  • Also ich wür eifach schribe: "Fahred bitte a de Stell XY langsam, ihr wüssed, d Stross und so" :grinning_squinting_face:


    Glaub denn wirds schwer mit irgendwelchne Verfolgige..und usserdem: Uf Facebook isch sowas vell vell schneller
    gfunde als imene töffforum..

    Listen to many, speak to few

  • oder schriib "d'chinesä sind döt und döt und fotografiäräd d'stross" :grinning_squinting_face: könnt jo datsächlich au vorcho :winking_face:

    Gruss


    YAMHO

  • Bitte no meh vorschläg wie mr das chönnt umschriebe! :thumbsup:

    Motorradfahrer müssen einen besonders grossen Dachschaden haben sich bei schönstem Wetter in hautenge Lederklamotten zu zwängen. :lol:

  • Liebe Tierfreunde
    Vorsicht! Es befinden sich entlaufene Hornträger neben der Fahrbahn...bitte Tempo anpassen, da diese sehr verstört und aggressiv auf Objekte mit hoher Geschwindigkeit reagieren.

  • Zwei Hochhäuser sind im Keller am "töggele". Da kommt plötzlich ein Erdbeben vorbei. Sagt das eine Hochhaus zum anderen "Keine Angst, ich hab noch ein Joghurt im Sack."



    Ich hasse diesen Witz. Er ist so unlustig. Als Radarwarnung könnte er aber taugen!

    READY
    TO>>
    ALUKÖFFERLI