R6 von Everlasting

  • Gseet würklich guet uus :top:. Super Heckumbou, macht einiges her.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Zitat

    Original von Spike
    Gseet würklich guet uus :top:. Super Heckumbou, macht einiges her.


    Merci Spike :grinning_squinting_face:


    Bi froh isch das endlich erledigt, bi ewigs umänand gsecklet bis ich was gfunde han...

    Gaudeamus igitur, iuvenes dum sumus! [Freuen wir uns, solange wir jung sind.]

  • Hey Motorradfreunde !!


    Ich meld mich nach 5 Mönet au mal wieder zruck und möcht eu di neuschte Umbaute a minere R6 nid vorenthalte :grinning_squinting_face:


    Ha chli am Heck umägschrubet, speziell a dä Nummereschildhalterig und miniblinker entfernt. Neu sind mini Blinker direkt i dä Hecklüchte integriert :smiling_face_with_horns:


    Wieter hani mir en Scorpion hochzoge bsorgt...


    Pics:


    [Blockierte Grafik: http://www.zaepfae.ch/Werkstatt/R6_Pad/R6.jpg]


    [Blockierte Grafik: http://www.zaepfae.ch/Werkstatt/R6_Pad/Heckumbau.jpg]


    [Blockierte Grafik: http://www.zaepfae.ch/Werkstatt/R6_Pad/LED.jpg]

    Gaudeamus igitur, iuvenes dum sumus! [Freuen wir uns, solange wir jung sind.]

    Einmal editiert, zuletzt von Everlasting ()

  • oha! Schaut echt geil aus, mit High Up!


    Das Rücklicht gibts auch für die RR hat mir gerade heute einer angeboten!


    Kompliment! :top:

    Take a walk on da house side!

  • jo gseht echt edel us...
    de mit em rückliecht han mer ebe au schö überleit, aber d'bullerei hett ja glaub kei freud a dem teil, da d'blinker z'wenig wiit usenand sind.


    seg mal... hesch zu dim scorpion au na en adapter fürd fuesraschter sozius mitglifered becho?


    bin au mitme scorpion am liebäugle

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • Hello


    gseht geil us, han ja de glich in carbon, muesch nurno de db-killer usenäh.


    I mach das weekend kellermann LED Blinker'li anne. hett rechts grad no platz debed em Topf.

  • Hey echt geil, abr lüütlis, meinet ihr echt die Grüene merke das? Die wüsse worschinlich nit e mol dass das illegal isch :face_with_tongue:

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

  • Hollla....merci erschtmol für eui Positive Kommentär.. händ mir grad d'Oschtere versüässt :grinning_squinting_face:
    Ha grad na gschwind äs grössers Pic vo dä R6 inätuä...


    SERVER: Leider händ diä Rückliechter kesi E - Prüäfzeiche druf was me grad so uf dä erscht Blick gsieht... Aber dä Bulleria isches glaubs eegal :smiling_face_with_horns: mich und äs paar Kollege händs grad vor 2 Wuche mitenand packt und ich bin ohni beanstandig weg cho.. :face_with_tongue: Di tönt schiebe ischem glich gsi, wege dä Blinker hät er nix gseit obwohl ich jo diä vorne no dra han und hine ja eigentlich "kei"... Uspuff isch ok gsi, dank Papier. Entweder hät dä eifach en geile Tag gha oder ich böös schwein :grinning_squinting_face:


    maini: Hmm, theoretisch merkets ja gar nid dases z'wiet usänand sind weil ja "kei" Blinker dra häsch..hehe. Und susch seisch eifacht hegsch hinä kei und nämsch di vordere na weg..that's it ...muäsch nämlich nach reglement kei Blinker ha :grinning_squinting_face:


    Yepp, ha zum Scorpion en Soziusadapter übercho..eifacht ä Platte damit dä Raschter wieter usäschtoht..isch tiptop, has aber eh selte dra!
    Scorpion isch übrgigens hammer..gseht nett us und edels tönli..recht aggressiv, passt perfekt zu dä R6.


    nio : Ha dä DB-Killer scho mängisch dussä gha aber naja, möcht dä Uswiis na äs wieli bhalte jetzt wo d'Saison agfange hät... :grinning_squinting_face:


    Ciko.. wiä obe erwähnt..d'Bulle händs nid gschnallt...und wenn, denn gohn ichs hald schnell go zeige..has so inägmechet dass ich mit es paar handgriff wieder di originale Liechter drin han... :grinning_squinting_face:


    Cedi.. *löööl* häsch recht.. Ha ebe was glernt sit letscht mol... :face_with_tongue:

    Gaudeamus igitur, iuvenes dum sumus! [Freuen wir uns, solange wir jung sind.]

    6 Mal editiert, zuletzt von Everlasting ()

  • Hehe ciao du...
    Han dini R6 hüt glaub grad live gseh :winking_face:
    Bin bim Kolleg in Henau am Grillä gsi, den bisch grad döt obäabä cho.


    Kolleg wohnt döt bi dä Renovita. ;-))

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Zitat

    nio : Ha dä DB-Killer scho mängisch dussä gha aber naja, möcht dä Uswiis na äs wieli bhalte jetzt wo d'Saison agfange hät...


    bin scho a kontrolle verbi gfahre....nie öppis passiert.
    Han ja de Papier wisch au.....und de db killer isch immer underem Sattel debii. Me chan den viellich uf jugentliche Liechtsinn mache und verspreche me nimmt en nieme use. =)


    Mit dem 3Zylinder tönt er eifach abartig goil!


    Hesch's "tune" gänderet vom Töff? Wegem Topf?

  • Toretto: d'Welt isch jo scho chli :face_with_tongue: das mag scho ane, chume immer bi dä Renovita obänabä..hehe. Meinsch aber nid öpä dä Dani Stäheli oder bisch bim Sauder gsi??? :grinning_squinting_face:


    nio: hehe, dörfsch das mitem "jugendliche Liechtsinn" gern mal versuäche und gisch mir denn bscheid ob's Dir das abkauft händ :face_with_tongue: Wenn jo, denn wog ichs au mol...hehe
    Was hani gänderet vo wege "tune"?? Und dini Kellermann - Blinker?? Chunts guät??

    Gaudeamus igitur, iuvenes dum sumus! [Freuen wir uns, solange wir jung sind.]

  • Hehe,


    grad vorher wieder anere Kontrolle verbi gfahre, han eifach tuure chli tüüf ghebet. und die hend mi in rueh laa.
    D'harley vom Kolleg isch viel lüüter als mini.


    Blinker sind dranne, gseht goil us. Sobald i mini Digicam finde duen i mal es pic inne.


    greet's