R6 von Everlasting

  • ok ig gibä euch rächt. so ä topf direkt unteräm heck macht ä töff eifach hurä kompakt u schlank. aber mir gfallts eifach besser. oder so wiä MOTO GP version einä ir mitti u einä links, hammer :face_with_tongue:


    aber äbä zum glück si gchmäker verschiedä schüsch chönt mä ja nüm diskutirä u jedä häts glichä. wär ja o nid schön oder:-)

  • Sorry Nr11Rider aber ich muäs dich no chli korrigiärä vo wägä kei Underseat und Yamaha. Suzuki hät äbäfalls kei Underseat ahlagä weder bi dä 600 no bi 750 oder 1000...


    Aber jo ansunstä gsehn ich das ähnlich wiä ihr, die neu R1 find ich geil aber Töpf sind vill zwenig mächtig wen ihr mich frogäd, git aber vo Leovinci abhilf hehe.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Zitat

    Original von Everlasting
    @Bl4ck_Sh33p.....so en Zuäfall, bin grad geschter bim Keller Motos gsi und ha mich erkundiget wegem Endtopf. Dä loht diä ja mache, entweder schwarz oder chrom. Gsehnd no geil us und er hät gmeint, sie seget ebä nid sooo extrem viel lüter wiä än Akrapo oder Sebring und häsch Dur das weniger Problem mit dä Bullä. Dä Typ isch mir na sympathisch inä cho, dä hät no style und weiss vo was das er redt....
    Ich glaub ich loh mir sonen Topf mache!!


    Ah jo, muäsch mir unbedingt mol säge wo du dini schiibä her häsch, dini isch echt Fett :smiling_face: Will diä au :grinning_squinting_face:


    Susch treffemer eus mal, chömer chli Fotoshooting mache und über dis und jenes quatsche :face_with_tongue:


    also das wäg mim topf, dä isch legal und trotzdem sauluut... :grinning_squinting_face:

  • Zitat

    Original von Toretto
    Sorry Nr11Rider aber ich muäs dich no chli korrigiärä vo wägä kei Underseat und Yamaha. Suzuki hät äbäfalls kei Underseat ahlagä weder bi dä 600 no bi 750 oder 1000...


    Aber jo ansunstä gsehn ich das ähnlich wiä ihr, die neu R1 find ich geil aber Töpf sind vill zwenig mächtig wen ihr mich frogäd, git aber vo Leovinci abhilf hehe.



    also ich finde die underseatahlage nüm so toll... frühner hät das ja nur Duc 996 gha und deht is na öpis speziels gsi. ez häts fängs jede neui lölitöff... :grinning_squinting_face:

  • Zitat

    Original von Toretto
    Sorry Nr11Rider aber ich muäs dich no chli korrigiärä vo wägä kei Underseat und Yamaha. Suzuki hät äbäfalls kei Underseat ahlagä weder bi dä 600 no bi 750 oder 1000...


    Aber jo ansunstä gsehn ich das ähnlich wiä ihr, die neu R1 find ich geil aber Töpf sind vill zwenig mächtig wen ihr mich frogäd, git aber vo Leovinci abhilf hehe.


    sorry han nur di neue modell gmeint......oder isch da johr au e neui suzi 600 usecho?


    suzuki isch ebe au ufem bode blibe :smiling_face:

  • also das wäg mim topf, dä isch legal und trotzdem sauluut... :D[/quote]


    Linkin


    und er gseht au Geil us!!!! :grinning_squinting_face: häsch denn dä Hochzogni Krümmer grad däzuä übercho?? Oder wo häsch dä her???
    Ok, Du seisch also isch keis Problem wenn mit dem id Kontrolle chunsch?? Bin na bös stutzig was das agoht aber dä Original muäs sicher weg.....

    Gaudeamus igitur, iuvenes dum sumus! [Freuen wir uns, solange wir jung sind.]

    Einmal editiert, zuletzt von Everlasting ()

  • Zitat

    Original von Everlasting
    @Bl4ck_Sh33p.....so en Zuäfall, bin grad geschter bim Keller Motos gsi und ha mich erkundiget wegem Endtopf. Dä loht diä ja mache, entweder schwarz oder chrom. Gsehnd no geil us und er hät gmeint, sie seget ebä nid sooo extrem viel lüter wiä än Akrapo oder Sebring und häsch Dur das weniger Problem mit dä Bullä. Dä Typ isch mir na sympathisch inä cho, dä hät no style und weiss vo was das er redt....
    Ich glaub ich loh mir sonen Topf mache!!


    Ah jo, muäsch mir unbedingt mol säge wo du dini schiibä her häsch, dini isch echt Fett :smiling_face: Will diä au :grinning_squinting_face:


    Susch treffemer eus mal, chömer chli Fotoshooting mache und über dis und jenes quatsche :face_with_tongue:



    Hehe...dschibe hani vom Toretto uf dä Geb. übercho..er hät si glaub bim Keller bstellt...Jo ebe das mitem Topf..drum will ich ebe nöd eine vo Ihm wells nöd sooo viel lüter sin... :winking_face: und usgseh tönd ebe die andere scho geiler findi..das wäg dä Bulle isch halt ebe scho chli bitter..aber das ischs mer glaub wert... :smiling_face: mue scho geil sounde das teil...:-)) sguete bi Ihm isch halt eifach das er dir gad au no dserienummer vo dim Originaltopf drufffitzt..das isch ebe scho geil...er kennt nüt..hät er dir kein Heckumbau chöne mache??häsch en gfroget?? das wör mi scho no recht enttüsche...

    The World is yours...

  • Bl4ck_Sh33p


    ok, häsch recht - diä maschine muäs eifacht scho geil töne und drum riskier ich das glaubs au miteme rechte Topf :smiling_face_with_horns:


    Doch, doch...dä Heckumbau wird nächscht Wuche gmacht, sobald er d'Halterig hät. Für d'05er hät er ebä no keini....aber chunt guät :grinning_squinting_face:

    Gaudeamus igitur, iuvenes dum sumus! [Freuen wir uns, solange wir jung sind.]

  • Zitat

    Original von Everlasting
    also das wäg mim topf, dä isch legal und trotzdem sauluut... :grinning_squinting_face:


    Linkin


    und er gseht au Geil us!!!! :grinning_squinting_face: häsch denn dä Hochzogni Krümmer grad däzuä übercho?? Oder wo häsch dä her???
    Ok, Du seisch also isch keis Problem wenn mit dem id Kontrolle chunsch?? Bin na bös stutzig was das agoht aber dä Original muäs sicher weg.....[/quote]

    de chrümmer isch au gad debi, jep.... gang mal uf Yellow-point go luege. deht findsch underanderem min topf

  • @ Nr11 Rider: Doch das Johr isch ä neuei 600 usächo, also neu jo nöd würklich aber anniversary modell do no rasch äs Bildli.
    Original dra, spezial Uspuff, blauä Sitz und spezial Bremsschibä.
    [Blockierte Grafik: http://img224.echo.cx/img224/4583/suzukigsxr600k5anny1ls.th.jpg]


    Han s'Bildli extra im chlivormat inä tuä (also chönd jo clickä) aber han dä Yamaha Thread nöd mitärä suzi wöllä füllä :winking_face:

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

    Einmal editiert, zuletzt von Toretto ()

  • Sooooo, di letschte 3 Wuche bin au ich mal wieder chli kreativ gsi und ha chli a mim Baby äs paar änderige vorgnoh aber das werdet au bestimmt nid di letschte gsi si :grinning_squinting_face: alles schön nachenand heisst mini devise und drum wird dä nächschti Schritt sicher dä Endtopf si....



    Natürlich möcht ich eu nid voranthalte was ich gmacht han - drum na äs paar pics :face_with_tongue:


    Do gseht me wunderbar d'Felgerandchleber...


    [Blockierte Grafik: http://www.paddy-net.ch/Images/Yamaha_R6/R6_19.JPG]


    Denn natürlich dä Heckumbau mit Mini Blinker...di vordere Blinker mach ich denn nächscht Wuche na ane :grinning_squinting_face:


    [Blockierte Grafik: http://www.paddy-net.ch/Images/Yamaha_R6/R6_20.JPG]


    na vo dä Sitä....


    [Blockierte Grafik: http://www.paddy-net.ch/Images/Yamaha_R6/R6_21.JPG]


    namal anderi perspektive...


    [Blockierte Grafik: http://www.paddy-net.ch/Images/Yamaha_R6/R6_22.JPG]


    und namal vo dä Sitä wome sehr guät na di wissä Felgechleber gseht...


    [Blockierte Grafik: http://www.paddy-net.ch/Images/Yamaha_R6/R6_23.JPG]

    Gaudeamus igitur, iuvenes dum sumus! [Freuen wir uns, solange wir jung sind.]

  • has ja au bi Dir gseh und weils mir so guät gfalle hät han ich das doch grad au müäse ha :grinning_squinting_face:


    kolleg häts grad au bis sinere ZX-12R montiert, gseht au hammer us und uf dä R1 wirds au böös geil usgseh, isch ja logisch :face_with_tongue:

    Gaudeamus igitur, iuvenes dum sumus! [Freuen wir uns, solange wir jung sind.]

  • Mol du... ich han ja dini R6 erscht grad in Action und us dä Nöchi chönne beguetachte: respäkt 8o !


    Isch würklich schön und stimmig worde! Einizig dä Endtopf isch ja nun würklich riiiiiiiisig, nimm der es Vorbild a öpertem i däm Forum und tue der en geile Scorpion Titanium Flame ane, dä rockt dänn :rock:


    Und no öpis... tue doch no gladni Akkus under din Sitz :wand: - das wird glaubs langsam zumene runnig-gag :grinning_squinting_face:

    / Power isch geil,
    Kontrolle au guet!

  • Zitat

    Original von Leon
    Und no öpis... tue doch no gladni Akkus under din Sitz :wand: - das wird glaubs langsam zumene runnig-gag :grinning_squinting_face:



    ......ich wird mich dämit abfinde, dass ich das na äs wieli dörf alose wege dä Akkus :face_with_rolling_eyes: aber das wird mir bestimmt nüm passiere, säb isch sicher :grinning_squinting_face:


    Jou, das mitem Topf isch ja mal euses Gspröchsthema gsi...wird definitv en Scorpion geh.... :smiling_face_with_horns:


    und, merci für din Kommentar...freut mich natürlich!! Aber dini Maschine isch ja au nid grad ohni, vorallem dä Topf isch scho geil 8o8o

    Gaudeamus igitur, iuvenes dum sumus! [Freuen wir uns, solange wir jung sind.]

    Einmal editiert, zuletzt von Everlasting ()