R6 von Everlasting

  • Soooooo, wiä versproche stell ich au mal no äs paar pics vo minere Maschine online!!!


    So wiäs sie jetzt do schtoht isch alles original - aber das wird sich i nächschter Zit ändere :smiling_face_with_horns: Ha einiges vor und werd au mini Umbaute do innä chli präsentiere. Für kritik oder aregige bin ich nid abgneigt, mag einiges erträge :face_with_tongue:


    Na denn, los gehts....


    Endschalldämpfer isch bschtellt....


    [Blockierte Grafik: http://www.paddy-net.ch/Images/Yamaha_R6/R6_03.JPG]


    Natürlich wird au na s'Heck umbaue...


    [Blockierte Grafik: http://www.paddy-net.ch/Images/Yamaha_R6/R6_01.JPG]


    vo dä sitä...


    [Blockierte Grafik: http://www.paddy-net.ch/Images/Yamaha_R6/R6_08.JPG]


    vo hinä..


    [Blockierte Grafik: http://www.paddy-net.ch/Images/Yamaha_R6/R6_14.JPG]


    und vorne...


    [Blockierte Grafik: http://www.paddy-net.ch/Images/Yamaha_R6/R6_13.JPG]

    Gaudeamus igitur, iuvenes dum sumus! [Freuen wir uns, solange wir jung sind.]

  • Cool freu mi of die Pics! Jo Aregige oder wünsch hani eigentlich keni, mach der en geili Maschine zwäg, d.h. R6 esch scho so z geil aber natürli chasch sie no om einiges geiler zwäg mache :D! Yamaha R6 rockz :top:

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Ja moll.. d'05er hät no style!!! :top:

    <center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

  • Zitat

    Original von Nr11 Rider
    R6 Rulezzzz :face_with_tongue:


    Wow wirkli schöni maschine.....mit de änderige simer jo uf em ähnliche stand (nix :ugly: ) vorallem s'heck mue bi beidne no weg :böse:


    wirkli schöni maschine.... freu mi ufs treffe


    Schö mit Dir, sind tatsächlich no glichwiet mit umbaue - aber s'Problem isch, ich weiss nid wo afange :grinning_squinting_face: Und s'heck het ich scho lang umgmechet aber für d'05er gäbs na kein Heckumbau was ich aber nid ganz chan glaube :confused_face: Naja, mol abwarte....

    Gaudeamus igitur, iuvenes dum sumus! [Freuen wir uns, solange wir jung sind.]

  • @Scooby.....thanxs !!! Yamaha isch hald Grundästzlich scho geil :grinning_squinting_face:


    @Linkin....dis Töpfli würd na guät anäpasse :smiling_face_with_horns:
    aber ha ghört säge dä segi definitiv nid erlaubt - also Grundsätzlich isch ja jede zuäglassni ESD nid erlaubt weil ja jede scho lüter isch als diä 92db Durchfahrtsmässig *s* Das isch chli äs problem, möcht ehrlichgseit kei lämpe mit dä "kollege" nur wegem Topf :wand: Oder häsch Du do anderi Erfahrige oder Infos??


    Greetz Pad

    Gaudeamus igitur, iuvenes dum sumus! [Freuen wir uns, solange wir jung sind.]

  • Geiiiili Maschienä :grinning_squinting_face:


    I finde s'Heck gar nöd schlimm, nur d'Blinker passed halt nöd zunere Ränn-Gurke :grinning_squinting_face:


    Das isch ja en riese Topf!!! Oder mein isch das nur?


    Oh ja, Deltabox isch geil :D. I han au en Deltabox Rahme :grinning_squinting_face:


    "Yamaha for Ever :D"

  • Hi Jungs.... also erschtens mol, d'Schwingä isch bi mim Brüäder scho di glich druffä also nöd erscht abäm 05 Modell sondern 04. Zweitens hät er jo genau diä Form und au scho än Heckumbau dra. Und drittens wägäm Uspuff, chunsch so än scheiss Zettel über, wen dä däbi häsch chan dir glaub nüüt passiärä.
    Dä umbau ahfang würd ich bi dä Schibä machä, muäsch diäm vom Bl4cksh33p mol ahluägä gseht aifach grad vill agresiver us. Min Tipp MRA.
    Den Nr. halterig und den Topf. :winking_face: aber das isch mini Meinig.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Zitat

    Original von Everlasting


    Schö mit Dir, sind tatsächlich no glichwiet mit umbaue - aber s'Problem isch, ich weiss nid wo afange :grinning_squinting_face: Und s'heck het ich scho lang umgmechet aber für d'05er gäbs na kein Heckumbau was ich aber nid ganz chan glaube :confused_face: Naja, mol abwarte....


    also 05er isch öppe de di glich wie '04 vom de bauwis und so...also viellicht chöntmer es heckumbauteili vo de 04er ne? problem isch nur wens nid goht :smiling_face:


    ich empfehl dir felgerand ufkleber....das macht optisch sehr viel us. und e tönti schiebe :=)


    blinker find ich easy

  • Jo ich würd jetzt mol meinä s'Heck isch glich aber muäs nöd sie das stimmt. Was ich a dä neuä geiler find isch d'Up side down gablä.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Toretto....


    jep, häsch recht...d'04 isch vom Rahme her glich. Optisch hät sich nid extrem viel gänderet ussert d'Radial bremsalag, anderi Reifedimension vorne..


    Also mitem sogenannte biblättli han ich scho anders ghört - eifacht das ha heissi na nüt :confused_face: Wenn's denn messet ischer au mit Biblatt z'luut und denn wirsch feschtgnaglet, egal was ufem Biblatt schtoht.


    Oder chunts chli uf d'Luhne vo dä Polizei druf a? X(


    MRA...kuuhl, merci für dä Tipp...gang mol go luäge :grinning_squinting_face: Aber dä Topf chunt definitiv am Schluss...

    Gaudeamus igitur, iuvenes dum sumus! [Freuen wir uns, solange wir jung sind.]


  • Dä Topf isch definitv z'Gross - das isch au dä Grund wieso alli än andere anämechet :grinning_squinting_face:

    Gaudeamus igitur, iuvenes dum sumus! [Freuen wir uns, solange wir jung sind.]