R6 von Everlasting

  • Schöns Teil, da wirsch sicher Spass dra ha :top:.


    Blinker findi für originali gar nöd mal so schlimm. Aber ebä "was nicht passt wird passend gemacht", somit isch eigendlich gar nüüt es Problem :D.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Zitat

    Original von Spike


    Aber ebä "was nicht passt wird passend gemacht", somit isch eigendlich gar nüüt es Problem :D.


    lol, wämme s'Gäld dezue hät
    :face_with_rolling_eyes:

  • ig finä eifach diä uspuff anlag nid so geil so unterem heck oder eich witär obo u vil nöcher bim heck wär geilier. aber schüsch ä schöni maschinä. mäit sicher wiä ä sou

  • Zitat

    Original von Tom
    ig finä eifach diä uspuff anlag nid so geil so unterem heck oder eich witär obo u vil nöcher bim heck wär geilier. aber schüsch ä schöni maschinä. mäit sicher wiä ä sou


    isch au standard uspuff anlag :lol:

  • ja ig weiss het är ja gschribä.


    aber ig findä diä äbä nid so geil. so wiä igs beschribä ha find igs geil isch äs geil. z.b. d cbr isch doch original scho so ehnläch oder?

  • Also ich findä d'Uspüff unter em Heck wiä dä Tom viel schöner als uf de Sietä. Bi de neue R1's gsehts hammer geil us :grinning_squinting_face:

  • ja da sind meinigä wieder verschiedä...diä neui r1 find ich so hässlich mit dä töff unterä arsch...phhuuu, den än racer het eifach ei flöttä ah dä sitä...aber mir gfallt diä erscht r1 fascht am beschtä trotz vergasser, und mit ihsprützig isch 2002 nach minerä meinig diä schönscht...


    jaja aber diä r6 gfallt mir au no, isch halt richtig herzig...was ich no würd machä sind kläber weg näh, het dä kolleg au gmacht bi dä r1 in blau und es gseht eifach geil uss.. aber aber g'schäcker sind ja bekanntlich verschiedä...

    dä dummä g'hört d'welt.....

    Einmal editiert, zuletzt von sugibängel ()

  • ja das sind's. Zum glück au, susch würdi so riese Flötene uf de Siete na schön finde! :haha:


    Hehe, nänäi, nur en scherz gsi :grinning_squinting_face:

  • Mol mue sägä si isch dä hammer..si gseht halt eifach voll geil us...ich wör aber au unbedingt dschibe wechsle..das findi viel geiler..und jo dä Topf wenni eifach mol endlich Cash hetti..hett ich dä scheiss topf scho lang gwechslet..Dfedergable..und Bremszange..sind scho es schöns Detail..findi mega schad dasi das bi minere no nöd han..Gömmer mol zämä chli go fetze..den chani si mol live aluege..du als min nochbur.. :winking_face:


    Und wege dä Nummereschildhaltig..gang doch mol zum Keller Motos in Uzwil...dä chan dir das sicher mache..das isch voll dä bastler..dä findet immer e lösig..dä will mer scho lang en Topf verkaufe..er hät gseit ich chönn wähle wie das er söll si..die mached der en gad..aso chasch au e Doppelflöte heremache..wennt willsch... :winking_face: und sgeld häsch... :-)also du cya...Bl4ck_Sh33p..

    The World is yours...

  • Zitat

    Original von Wolverine
    Also ich findä d'Uspüff unter em Heck wiä dä Tom viel schöner als uf de Sietä. Bi de neue R1's gsehts hammer geil us :grinning_squinting_face:


    het scho was. aber e r6 mit em underseat uspuff isch wie wenn en 16jöhrige e 80 jöhrigi oma hürotet......


    --> das goht doch eifach nid......


    i find de underseat uspuff langsam eifach langwilig....i bi froh das ich e richtigs rohr uf de site han.......


    aber nix gege di neu r1 diä gseht hammer us.


    aber ebe r6 '05 isch no di einzig 600 supersportler wo de uspuff uf de site het....gratulation yamaha ihr mached das richtig

  • sooooo, muäs mich au mol wieder melde :smiling_face_with_horns:


    @Wolverine......Gschmäcker sind definitv verschiede aber ich find scho au, dass en Supersportler sis "ROHR" dörf zeige...Macht en Töff viel Aggressiver wenn no äs fetts Rohr uf dä Sitä häsch. Di neu R1 isch mir eifach zu kompakt.....
    Klar, dä original Topf isch echt zu überdimensioniert aber dä chunt na weg :grinning_squinting_face: So en schöne Carbon Topf, chli chliner und oval Form gseht denn scho voll Fett us.... :smiling_face_with_horns:

    Gaudeamus igitur, iuvenes dum sumus! [Freuen wir uns, solange wir jung sind.]

  • @Bl4ck_Sh33p.....so en Zuäfall, bin grad geschter bim Keller Motos gsi und ha mich erkundiget wegem Endtopf. Dä loht diä ja mache, entweder schwarz oder chrom. Gsehnd no geil us und er hät gmeint, sie seget ebä nid sooo extrem viel lüter wiä än Akrapo oder Sebring und häsch Dur das weniger Problem mit dä Bullä. Dä Typ isch mir na sympathisch inä cho, dä hät no style und weiss vo was das er redt....
    Ich glaub ich loh mir sonen Topf mache!!


    Ah jo, muäsch mir unbedingt mol säge wo du dini schiibä her häsch, dini isch echt Fett :smiling_face: Will diä au :grinning_squinting_face:


    Susch treffemer eus mal, chömer chli Fotoshooting mache und über dis und jenes quatsche :face_with_tongue:

    Gaudeamus igitur, iuvenes dum sumus! [Freuen wir uns, solange wir jung sind.]

  • Nr11 Rider......


    Schööööööö mit Dir !!! Mir redet definitiv vom gliche :grinning_squinting_face: Dini Ischtellig isch kuuhl......Dä Topf muäs me gseh, mir fahret jo kein Barby-Töff *löl*

    Gaudeamus igitur, iuvenes dum sumus! [Freuen wir uns, solange wir jung sind.]