GoA oder RaVeR ?

  • Aber Goa isch doch Psytrance auso muese doch fasch z gliche si wie Trance :winking_face:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Metal=Rock=Pop=DJBobo=Techno=Trance=Goa :top2:

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Zitat

    Original von Spike
    Metal=Rock=Pop=DJBobo=Techno=Trance=Goa :top2:



    Hey, dänn isch das ja alles s'gliiche! Boah!!


    Solang da nöd au no hiphop staht... :grinning_squinting_face:

    <center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

  • Das chöntmer aber ähnlich herleite wenns sii müesti :face_with_tongue:

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • also wenni so sache lose, de ganz secher die ältere sache. aber meistens lis gliich rock, metal, heavy metal usw.


    wasi ganz es guets stock fende esch members of mayday - sonic empire. 8o8o

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Arbon City Muahahahahaaaaa, känn i. Bin früener au det i d'Bruefschuel :kotz:


    Voll d'Gangsta City :wand: De Tag dur gahts zum glück na.

  • SooOOooOoo zum mal chli ordnig iebringe.. :winking_face:
    Ich ha mal alles mit impuls devor bezeichned was mich zum so richtzig zum bewegä motiviert..


    Rave vo 1990-1998:
    impulsRaVe.mp3
    happyrave.mp3
    softRaVe.mp3


    Es isch nüme wükki RaVe:
    NewRaVe.mp3


    GoA usem 2000 ufwärt`s:
    impulsGOA.mp3
    SoftGoa.mp3


    Drum n Base ;):
    impulsDNB.mp3
    SoftDnB.mp3
    HardDNB.mp3


    Electric:
    Electric.mp3
    ElectricV2.mp3


    Suschtiges:
    irisch.mp3
    Disco.mp3
    ACID.mp3
    ChillOut.mp3
    Effect.mp3
    hardcore.mp3
    Funk.mp3


    Isch ned alles aber mal en Uszug dävoo :rock:

  • Auso frücher hanis geil gfundä.


    so vor 2 jahr. när het ufghört. äs louft ja numä no so scheiss hc idä clubs u das cha eifach nüt si.


    Geili lieder wiä imsonia, sky, twiste usw.


    das isch no musig gsi:-)


    aber äbä isch gschmak sach. Isch schad wöu d clubs wiä gate one oder oxa si geil.

  • HC i de Clubs? Das wer mer neu!


    Du meinsch vilicht Hardstyle! Das isch huere am cho...!! :grinning_squinting_face:

    <center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

  • Also wenn Oxa meinsch isches Hardstyle. HC lauft aber scho i Clubs, aber filich nöd grad i dene. Wobii Oxa bini nöd sicher öbs nöd au HC partys mached.


    Die Soundbiispill Ravi, hehe, rächti Kultstuck drunder :D.


    ElectricV2 wür ich mal als Electroclash bezeichne :winking_face:

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • doch doch, im OXA lauft amel scho HC!

    <center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.