GoA oder RaVeR ?

  • Salüü..
    ha ma welä afrööge öb mer lüüt da hend wo sich für GoA Interessiered ?
    oder no rave losed so us de ziit 1990-1998 :winking_face:


    greez de raVüüüü :smiling_face: :rock:

  • Git ja ou neuere goa :winking_face: loseni scho no gern aber nume ab und zue..

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Vo mir weisches ja scho. Goa so ab und zue, aber halt eher DnB. Bzw House und Techno und alles zwüschedine :).

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • i hasse Trance ond Techno aber Goa esch mängisch no abgfahre :D! aber ebe loses eigentlich praktisch nie!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Also ich lose Trance, Hardtrance und Hardstyle! Aber nöd us dere Zyt... :winking_face:


    Suscht eigentlich no alles ussert Hip Hop...

    <center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

  • ich lose am liebschte ab und zue en lüpfige ländler. wenn's s'örgeli so richtig grooved find ich das scho no schön :ugly:


    au schön süessi schlager losi während em töffahre gern. das beruhigt e chli :hmpf:


    oder au so richtig krasse gängschter-rap vo de wezz-coazz isch no guet. :arsch:


    ravi, du weisch bscheid :öm:


    PS: jetzt hani grad 'lucky day' vo 'frida snell' am laufe und mit dem smily -> :wand: isch es huere geil. de knallt sich im takt d'bire a'd wand

    Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

  • Mercutio genau miiin gschmack :kotz: lool


    abeer goa isch das en brotufstrich ? :engel:
    nei im ernscht finde sogar i mim höche alter goa sehr heiss also d musig *g* verstahtsich *g*
    :engel:

    suche neuen Schutzengel, meiner ist nervlich am Ende

  • hehe sehr unterhaltsam :grinning_squinting_face:
    ja au scooter :face_with_tongue: aber eher mit:
    1995 - And The Beat Goes On!
    1996 - Our Happy Hardcore... hyper hyper move your ass :rock:
    aber da isch weniger... RMB oder Marusha Dune e.t.c :winking_face:


    mercutio ländler sooo geil 8o
    iiich imfall au.. :ugly5:


    aber froit mi :smiling_face: nice :smiling_face:
    schriib morn no mee dezue... :]

    Einmal editiert, zuletzt von ravi ()

  • Sorry aber chan mit därä Musik nüüt ahfangä.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • loool


    tztztztztztztztztztztztztztztzt move your body tztztztztztztztztztztztztztztzt move your body tztztztzt....
    :muaha:


    Neeeee, sorry mit Trance chan i gar niy ahfange. I bruche e Melodie im Lied. 5 min genau di gliche 4 Note bruch i nöd :kotz: . Aber wänn dir das passt, bitte, stört mich nöd :).


    Fairerwies muen i na säge, das es es paar gaaanz wenigi gueti Trance lieder git, wo sogar mir gfalled. Genau wiä bim Hippedihopp :face_with_tongue:


    Ähhmmm, aber jetzt han i doch na e frag!?!? Was isch GoA!?!?!? I han käään plan :D. Brotufstrich tönt na plausibel :face_with_tongue:



    Ich lose eigentli alles usser HippHopp, Ländler, Operegschmeus und Trance :D. 80/90er losi glaubs am meischte :grinning_squinting_face:

  • Zum naaläse: Goa-Erchlärig


    Trance Techno Goa usw. chamer aber nöd i ein Topf schmeisse, also gaht zwar alles in bereich elektronischi Musig aber hät gliichfill mitenand gmeinsam wie REM und Hatebreed :P.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)