Salüü..
ha ma welä afrööge öb mer lüüt da hend wo sich für GoA Interessiered ?
oder no rave losed so us de ziit 1990-1998
greez de raVüüüü
Salüü..
ha ma welä afrööge öb mer lüüt da hend wo sich für GoA Interessiered ?
oder no rave losed so us de ziit 1990-1998
greez de raVüüüü
Git ja ou neuere goa loseni scho no gern aber nume ab und zue..
1990-98? so wie "scooter" mit "i'm raving"?
*duckundweg*
Vo mir weisches ja scho. Goa so ab und zue, aber halt eher DnB. Bzw House und Techno und alles zwüschedine :).
i hasse Trance ond Techno aber Goa esch mängisch no abgfahre :D! aber ebe loses eigentlich praktisch nie!
Also ich lose Trance, Hardtrance und Hardstyle! Aber nöd us dere Zyt...
Suscht eigentlich no alles ussert Hip Hop...
ich lose am liebschte ab und zue en lüpfige ländler. wenn's s'örgeli so richtig grooved find ich das scho no schön
au schön süessi schlager losi während em töffahre gern. das beruhigt e chli
oder au so richtig krasse gängschter-rap vo de wezz-coazz isch no guet.
ravi, du weisch bscheid
PS: jetzt hani grad 'lucky day' vo 'frida snell' am laufe und mit dem smily -> isch es huere geil. de knallt sich im takt d'bire a'd wand
weder noch
hehe sehr unterhaltsam
ja au scooter aber eher mit:
1995 - And The Beat Goes On!
1996 - Our Happy Hardcore... hyper hyper move your ass
aber da isch weniger... RMB oder Marusha Dune e.t.c
mercutio ländler sooo geil 8o
iiich imfall au..
aber froit mi nice
schriib morn no mee dezue...
hyper - hyper
Sorry aber chan mit därä Musik nüüt ahfangä.
ich ehrli gseit au nid......aber i bi nid fescht gfrässe vo irgendwelchem musikstyle....i bi offe für alli musig.......abgseh vo volksmusik....
loool
tztztztztztztztztztztztztztztzt move your body tztztztztztztztztztztztztztztzt move your body tztztztzt....
Neeeee, sorry mit Trance chan i gar niy ahfange. I bruche e Melodie im Lied. 5 min genau di gliche 4 Note bruch i nöd . Aber wänn dir das passt, bitte, stört mich nöd :).
Fairerwies muen i na säge, das es es paar gaaanz wenigi gueti Trance lieder git, wo sogar mir gfalled. Genau wiä bim Hippedihopp
Ähhmmm, aber jetzt han i doch na e frag!?!? Was isch GoA!?!?!? I han käään plan :D. Brotufstrich tönt na plausibel
Ich lose eigentli alles usser HippHopp, Ländler, Operegschmeus und Trance :D. 80/90er losi glaubs am meischte
Zum naaläse: Goa-Erchlärig
Trance Techno Goa usw. chamer aber nöd i ein Topf schmeisse, also gaht zwar alles in bereich elektronischi Musig aber hät gliichfill mitenand gmeinsam wie REM und Hatebreed :P.