Geburtstag und Motorrad Marke Angaben

  • Machts en unterschied ob me mis Kontrollschild im www gseht oder ob dä Töff vorere Gartebeiz schtoht und's denn au alli chöne lese??? Ich find nid... :confused_face:

    Gaudeamus igitur, iuvenes dum sumus! [Freuen wir uns, solange wir jung sind.]

  • Everlasting
    do stemmi der au zue. ond zodem wetti jo, dass mer min töff erkönnt. soscht wördi jo ned fotene es www stelle. ond zom töff ghört miner asecht au s nommerescheld.

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Mi muen ja nöd grad alles vom andere erfahre sust gihts ja gar kei gspöchsstoff meh amene Träffe? :grinning_squinting_face::face_with_rolling_eyes:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • isch scho en underschied zwüsche gartebeiz und www. säge nur profiling als stichwort. da bisch i de gartebeiz ungföhrdet, im www aber ned.


    bspw sind cumulus und supercard au so sauereie. chasch genau tracke, wer was isst, wenn & wo gaht go poschte, etc. nur isch es det ned öffentlich, cha aber zur gezielte wärbig (miss-)brucht werde...


    der "feind" hört öfter mit, als ihr denkt :smiling_face_with_horns:


    tripelgrüess

    burning angel wings to dust

    Einmal editiert, zuletzt von speedtriple.ch ()

  • Also ich han eigentlich nöd wälle das das so es extrem Thema gibt, aber anschienend hät das doch noch recht gwürkt.
    Zum Thema Cumulus Coop etc. Natel abhöre und weis au nöd was.
    Ich glaube mir chönd froh sie, das mir nöd alles wüssed was eusi Satelitte und Gheimndienst alles über eus wüssed.
    Mir wärded eh uf schritt und Tritt beobachtet, aber mir isch das so eigentlich scheiss Egal.
    Wenns mi Packe wennd denn packeds mi halt und wenn nöd denn halt nöd.
    Ich han damit au nöd gmeint das IHR DAS MüEND IHNE SCHRIEBE.
    Das ganze liegt doch auf freiwilliger Basis.
    En liebe gheime Gruess.
    XTX der gefährliche Hacker Fahrer und weiss Gott was.