Geburtstag und Motorrad Marke Angaben

  • Sehr geehrte Forum Leser
    Das Forum ist doch so gut Eingerrichtet nur nützen es die wenigsten.
    Bitte füllt doch euer Altersangaben und was Ihr für ein Velo, Töffli, Scooter, Töff, oder Quard habt.
    Oder habt ihr damit ein Problem, schämt ihr euch deswegen? Erstens haben alle klein und Jung oder alt oder dünn oder Dick, oder einfach Farbig eckig Faltig irgendwie angefahren zwei Rädrige Fehikel zu besteigen und irgendwie gerade über die Strasse zu Schieben angefangen.
    Ist doch Cool wenn man sich so irgendwie ein Bild machen kann vom anderem. :confused_face: A
    Oder sieht welche Intressen oder Fahrstiel er hat.
    Also Bitte fühlt doch wenn Ihr Zeit und Lust dazu habt eure Angaben aus. Ich glaube jeder der hier drinn ist oder kommt , wird sich darüber Sicher freuen.
    Sportliche Grüsse
    XTX Milan Supermotard Fahrer Lach :smiling_face_with_horns::wand:

  • Schlüsse mich da am Milan ah...

    <center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

  • dito!!!Denn vermerki halt min Neo's au no :D! Goht jo nömme so lang besi au en Töff han :D!!!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • S het halt bi däm "Absturz" von Forum es paar Dateverlüst gä, dorum isch nümme alles drinne :winking_face:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Jo ehh..säb scho aber hät scho recht viel wo no nie was vo sich prisgeh hend...aso ich tue jetzt gad mol endlich es bildli inne..vo mir... ;-)) im wie gsehnd Ihr us Thread...

    The World is yours...

  • i schlüss mich do em milan au voll und ganz ah! i han en dt50 und stahne voll dezue!


    bis busi hed mi scho 18tKm wiet treit also heds vo mer au chli anerkännig verdiennt!


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • Jo bi mir isch das sit eh und jeh dinä, aber altersagobä chasch glaub gar kei machä oder?

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • töffmarke keis problem... aber mit geburtsdatum, kontrollschild, adrässe, etc. halt i mi im www halt zrugg.


    has säbler mal probiert, wenn öpper chli transparent isch, hesch in ere halbstund s halbe läbe vo öpperem zämegsuecht...


    tschau,
    r.

    burning angel wings to dust

  • Zitat

    Original von speedtriple.ch
    töffmarke keis problem... aber mit geburtsdatum, kontrollschild, adrässe, etc. halt i mi im www halt zrugg.


    has säbler mal probiert, wenn öpper chli transparent isch, hesch in ere halbstund s halbe läbe vo öpperem zämegsuecht...


    tschau,
    r.


    do hesch absolut recht.....das isch hüt kei sach meh... i seg jede mues selber wüsse.......aber töff find ich scho wichtig......kontrollschild ?? eher nid.....

  • Naja mir isch das ehrlech gseit zimlech egal we alli mis Lebe chöi aluege, i mache nüt illegals...

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Zitat

    Original von Nr11 Rider
    do hesch absolut recht.....das isch hüt kei sach meh... i seg jede mues selber wüsse.......aber töff find ich scho wichtig......kontrollschild ?? eher nid.....


    :grinning_squinting_face: genau.


    git ja do au öpper wo s kontrollschild i de signatur het... 8o

    burning angel wings to dust

  • Ja, isch glaubs de Milan...

    <center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

  • @Alle und alles: Chan i nur bejahe :grinning_squinting_face:



    Apropos Forum-Absturz. Wo sind diä kuuule Beitrag-Zählbalke mit de Bezeichige bliebä. Nur d'Admins händ na :(. I wett mal en Knüschliefer sie :P. Wänn nöd uf de Strass, dänn zumindescht da :face_with_tongue: