Töff Kleider

  • Auso ig bi äm samstig bim motomader gsi und muss sägä dä sich isch hammer dä ladä.


    1. Super Bedinung
    2. riesen Auswahl
    3. für schweizerverhältniss tiefe Preise
    4. zubehör sachen an lager


    Fazit hammer laden. wenn ich grössere Sachen brauche werde ich den weg sofort wieder machen (von Bern aus ist es noch erträglich)


    isch geili sach, diä wo scho mau si dört gsi chöi da hoffentläch o zuä stimmä u diä wo no niä dört si gsi müssä umbedingt mau ga:-)

  • also ich chaufs in wifelde bim jakob. isch eigentli en honda händler....er het aber e grossi sammlig a helm, kleider kombis usw...


    super bedienig, super prise....


    han mega rabatt uf mis zügs öbercho, uf d'jacke fascht 50chf und den hends mir no e 80chf türes spiegelvisier zum helm gschenkt 8o


    also i bi mega zfriede, ich werd au in zuäkunft döt mini kleider kaufe....si vertriebed ebe halt au dainese *lieblingsmarkeist* :engel:


    also en empfehlig vo mir jakob motorräder weinfelden....


    greetz

  • @Tom....klar hät de Mader mega grossi Uswahl....de MotoMader esch de grösst Töfflade vo de Schwiiz.......Bedienig esch super do cha der zuestemme...im grosse ond ganze e Hammer Lade......... ech ha so guet wie alles vo dete...ond langsam könneds mi au, was bizeli Vergönstigunge geht....
    Nor bi de Priise cha der ned so zuestemme.... esch eigentli emmer öpe glich tüür wie all ander au.......ond Töffzüg esch nunmal de Schwiiz sau tüür im verglich zom Dütsche ..

  • Hmm du gläse was ech gschrebe ha??? ha jo gschrebe das priiise öberall öpe om das selbe send de Schwiiz....also de Mader ned wörkli priisgönstig..