Töff Kleider

  • Hallo zämä


    klini frag: Wo kaufät dir euri töff kleider?
    im dütschä oder hiä ir schwiz?


    wo hets di grössti uswahl u prisläch normal u bezahl bar?


    ä kolleg het gmeind dr mader in Argau sig no gut?


    was meinet dir so? u isch im dütschä würckläch so viu billiger?

  • Hm ja de MAder hät e riise Uuswahl.
    Und im dütsche isches fill biliger, musch eifach grad alles ufs Mal chaufe demit sichs lohnt ;).

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • also de mader hed en riiiiiiiise uswahl. was sech au no lohnt esch de sliverstone park en lozärn. de hed es liquiadtionslager. det chonsch teils sache bes 50% gönstiger öber.
    dütschland esch werkli vel belliger. dafsch eifach ned grad noch de gränze go. en stuttgart heds en stross, wo öpe 6 töffläde dra send. das lohnt sech de scho. ond de no verzolle ond du hesch es ganz es guetz gschäft gmacht :grinning_squinting_face: müestisch aber scho fascht s 4te go, dass es sech de au werkli lohnt bes of stuttgard z fahre.

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Obwohl jetzt scho einig was gmeint händ vo wege Poloshop.de isch nid guät muäs ich das chli dementiere....Han bis jetzt scho alles dete kauft und bin meh als z'friede.


    Viellicht machts en Unterschied obner uf Konschtanz fahrt oder ob mes im Online shop bschtellt wo jo vieli schlechti Erfahrige gmacht händ!?!


    Bi grad letschti dete gsi, ha für knapp 300 Euro ikauft und dä Oberhammer isch gsi, wo dä Verkäufer uf dä Quttig nur das tippt hät das ich nid über dä Grenzbetrag chum wegem verzolle...
    Isch doch bös zuvorkommend, oder??
    ALso vo minere Site her chan ich dä echt empfehle :grinning_squinting_face:

    Gaudeamus igitur, iuvenes dum sumus! [Freuen wir uns, solange wir jung sind.]

  • Jaja also ich denkä au das Polo nöd soo übel isch, chunt halt au drufah was würklcih muäsch ha.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Everlasting
    du chasch au verzolle went weniger als 300 franke betrag hesch. muesch de eifach säge, dass es wotsch verzolle. ab 300 franke muesch es halt verzolle. vorhär esch es "freiwellig".

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • hmmm, 300 Euro währet jo denn über 300 Franke - wenn dänn aber uf dä Quittig nur d'Hälfti druf häsch chasch ja mit guätem Gwüsse säge das nid willsch verzolle...oder ebä nüt zum verzolle häsch.

    Gaudeamus igitur, iuvenes dum sumus! [Freuen wir uns, solange wir jung sind.]

  • Zitat

    Original von Everlasting
    hmmm, 300 Euro währet jo denn über 300 Franke - wenn dänn aber uf dä Quittig nur d'Hälfti druf häsch chasch ja mit guätem Gwüsse säge das nid willsch verzolle...oder ebä nüt zum verzolle häsch.


    => Richtig :grinning_squinting_face:

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Zitat

    Original von Everlasting
    => Richtig :grinning_squinting_face:


    Yesssssss, mir verschtönd eus :grinning_squinting_face:

    Gaudeamus igitur, iuvenes dum sumus! [Freuen wir uns, solange wir jung sind.]

    2 Mal editiert, zuletzt von Everlasting ()

  • Jo aber isch doch sowiso wägäm cash nöd so schlimm oder tüscht das? Chunsch jo den diä riiisä MWst vo dä Dütschä i dä schwitz wieder retour über went d'Wahr regelkonform verzollsch.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Toretto.....eigentli esch jede schlau wos verzollt...will bim verzolle machsch du vorwärts dor die höch MWst...also wör ech je nach Priishöchi so oder so verzolle..öb mer jetzt müesst oder ned..


    Ond de Peak hets scho gseid... im Dütsche..also ebe biz wiiter weg vo de Gränze...zb. jetzt Stuttgart lohnt sech riesig zom Züg chaufe... es esch doch rächt vel belliger det..

  • Also ich chaufe alles i de Scheiz. Han aber us gueter Hand glaubs en Tipp übercho das am nächste Samstag eröffnung vonerem Polo Shop ca 400 quadratmeter in Horgen Eröffnet wird. Will dhand nöd is Feuer lege , gange sicher go luege und wird wieder bricht abgeh.
    Mir isches eifach zdoof is deutsche fahre um kleider zposte, denn ich will de schweizer markt fördere und nöd de dütschi. Ich chume usem Transport und liede selber drunder das mer immer me is dütsche gaht go poste und eusi wirtschaft defür immer schlechter wird.
    Darum gang ich da go pöstele, bin halt en bequeme. Lach :smiling_face_with_horns::face_with_rolling_eyes:

  • @ milan


    ich gib der rächt. ich wett au lieber de schwiizer märt fördere, als de dütschi. aber wenn ich i de schwiiz für es schwiizer-produkt fascht s'dopplete zale, denn muess ich eifach uf's gäld luege.
    vilicht setted sich gwüssi hersteller sich eifach es paar sache überlegge?!?

    Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

  • Hmmm, muäs am Milan und am Mercutio zuäschtimme....Das isch hald sone Sache vo wege d'Schwiz unterstütze Milan und bin jo scho au für das aber wiä dä Mercutio wiederum seit ziähts mich denn hald scho dete hie woni denn hald würklich viel billiger zu mim zügs chume....D'Konsumente wirds au in Zuäkunft immer meh is Usland triebe bi dere Wirtschaft weil me fängs eifacht muäs uf's Geld luäge!?!


    Aber Milan, wenn dä Shop denn tatsächlich eröffnet wird chunsch uf mich zruck - würd au na mitcho :grinning_squinting_face: Denn teschtet mir dä lade mol :smiling_face_with_horns:

    Gaudeamus igitur, iuvenes dum sumus! [Freuen wir uns, solange wir jung sind.]

  • Jep das isch äs Problem mit dä Priisä i dä Schwitz aber ich glaubä das ligt meh am CH Hauptverteiler als am Ahbüter... Äs isch aifach problematisch wiä d'Chaufkraft vo dä CH abnimmt und die logisch folg drus, isch definitiv, dass mir is Usland gönd go pöstälä...
    Mol luägä wo das anäführt.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING