Hey zäme,
Sit Jahre wetti mir scho en Töff zuelege, bisher hät mir aber entweder d'Ziet gfehlt, für Prüefig oder au zums würkli chöne usnütze oder denn s'Geld zum Auto und Töff z'underhalte...
Ez gseht d'Situation aber andersch us und wett drum namal en Alauf nä. Mit hoffentli paar Tipps chli erfahrene Töff-Gurus
Zu mir:
Bin 29, Wohne in Kloten, han Betriebsök gstudiert und schaffe i de Telekom-Branche.
Wer me will wüsse -> fröge
Min Töff-Werdegang:
Churz und knapp: hani nonig:-P -> bin no nie uf eme Töff ghocket (ah moll mit 12 glaub mal bim Cousin hinnedruf) Suscht bis anhin eher de Velofahrer gsi.
Vor allem für de Arbetsweg wäri de Töff halt au praktisch willi leider kein AutoPP han am Arbetsplatz.
Aber natürli au für es paar Tüürli mit Kollege und Fründin
Min Wunschtöff isch momentan e Suzuki GSX-R ganz in Schwarz. (Evtl. gits no anderi Hersteller und Type wo ähnlich sind wo allefalls Ihr e gueti Empfehlig hettet?)
Wichtig isch dass es en Sporttöff isch und ganz in schwarz erhältlich.
Was haltet ihr für e gueti Methode a min Töff annezcho? selber online sueche oder mal zu eme Händler spaziere? Würd e Occasion (nöd zu tüür) welle zuetue.
Ah und wenn mer grad debi sind. Töff bekleidig brüchti au no, hettet ihr dadezue grad en heisse Tipp?
Wünsche eu en schöne Tag (vor allem denne wo e Brugg händ chönne mache;-))
Gruess
Sirmatt