Ach und Beschleunigungsverglich.
Die guete Roller hützutage möged eppe glichguet beschleunige. Mengisch ish mal eine schneller, mengisch bisch mitem gschaltete au schneller.
Aber mitem gschaltete bisch sicher im Vorteil wenn: es berg uf gaht Dete lahni jede Roller zrugg.
Mitem 6 mal schalte uf 90km/h, das isch ned so schlimm. Gwöhnt mer sich schnell drah. Klar alli wo da e S1000RR hend und im ershte Gang uf 130km/h chömed, findet das schreklich, aber wenn vorher nüt anderes kennsch, isch das egal.
+Mitemne gschaltete machts meh Spass go toure fahre (einersits au will mer eher d'Chance het mit grössere mit fahre derfe, mir gend au immer mit einem wo e 125er het). Alli Kollege mit de Roller gend selte wirklich go fahre, wills fahre wend. Macht halt ned so Spass wennd wie ufere Bank sitzisch. Wegem Helmfach, klar ich blöd wemmer de Helm die Stadt immer mit neh muess, aber zumindest ich chan demit lebe. Chasch en au undere Sattel chlemme (also de Helmverschluss) aber die Stadt isch scho paar Kollege nocher eifach de Bändel abgschnitte worde, und weg ish de Helm.