Einige Fragen

• NAja, dann würd ich sowieso was richtiges fahren... Das Auto meiner Eltern :smiling_face_with_sunglasses:
    Weil ich fahre im Moment sehr viel mit dem Bus, was auch Geld kostet. Mit nem eigenen Motorrad wäre ich 1. schneller, 2. mobiler

Ich mach mir keine Sorgen wegen des Verbrauch, was die Kosten angeht, aber ich will nicht permanent tanken müssen.

Entschieden hab ich mich noch überhaupt nicht, aber ich kenn mich da im Moment nicht aus und die Yamaha TZR 50 gefällt mir überhaupt nicht. Da müsstet ihr dann halt auch z.B. Gegenvorschläge bringen

• en 50er roller isch e gueti aschaffig, ond e schlaui derzue, will viel günschtiger im unterhalt, söss wartisch gschider bis achtzeni bisch. no besser wär, wenn me no e schlaui schutzusröschtig wör chaufe. wenn de säb zu tür isch, denn vergiss das mit em 50erli/roller.....

Hat die Blume einen Knick, dann war der Schmetterling wohl zu dick.

• I ha nie gseit, dass mer Schutzusrüstig z tür isch, ha mich nur mol wöle informiere.

Hmm aber wie gsehts mit em Zug und Top Speed bi mene Roller us? Aerodynamisch sinds jo schlechter draa

• bis 100 isch d Aerodynamik völlig egal.

Zug und Topspeed: Guckst du Leistung und Gwicht . Meh Leischtig pro kg heisst bessere "Zug" - dem seit mer i de Fachsprach übrigens Beschlünigung :winking_face: - und meh Leischtig heisst meh Topspeed.

Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

• Hmm bim Roller wo mer gfalle wör findi kei Gwichtsagob.

I weiss nur, dass en Kolleg mit sim Roller bis ca. 60 langsam nüme cha. Berg duruf sowieso sehr schlecht, während en andere mit sim Motard locker 95 fahrt und jede Berg schafft.Genauso au eine mit enere Yamaha TZR, chunt d Berge locker ufe und fahrt au öpe 95+(fahred alli 50ccm)

• Alli komplett unfrisiert, mir wönd kein Stress ha. Ich werd, falls ich mer irgend en Töff zuelge, au nie im Lebe frisiere.

• wievill sönd of d'fresse kheit... ond weli hend me göld usgeh fö reperature.... wele fahrt au wenns regnet... ond wele tuet winterpneu montiere

gschwindigkeit bruchsch als 16 jährige globs nüd unbedingt... :smiling_face_with_sunglasses:

Hat die Blume einen Knick, dann war der Schmetterling wohl zu dick.

• Bruche nöd, aber wölle :grinning_squinting_face: lieber 100 als 60 :winking_face:

Uf d'fresse isch no niemert kheit, Reparature sind no bi niemertem aagfalle, bi rege fahreds alli und Winterpneu hat au no keine montiert gha

• tja, so wie du das schreibst, ist ja klar, was du dir zulegen sollst. da können wir von der 125er+-fraktion natürlich kaum mehr tips geben. aber vielleicht meldet sich noch einer, der ne 50er fährt oder gefahren ist.

• also wege roller, min damalig NRG 50 Power dd isch bis 70 ohni problem gfahre solangs ned z steil gsi isch, im grade ohni wind ischer bis 83 luut tacho ohni grosi problem, wenns hoger ab gange isch hani au scho 96 ufem tacho gha. und ich han i de 8800km wo ich demit ebbe gmacht gha han, nur problem mit spiegel wo abgheit gsi sind gha, susch keini, u gsoffe hetter am schluss 3.5l uf 100km da isch aber gsi, will de ahtriebsrieme dure gsi isch u ich praktisch ke chraft me as hinterrad brocht han, und au susch recht dure gsi isch. aber zu beginn nachem service wonen kauft han, hetter nur 3l gsoffe gha.

und eb jetz e rs 50 e tzr 50 oder derbi gpr 50 oder wie die 50erli alli heises hcaufsch, de motor wird bi allne grösteteils gliich si wenn nid sogar identisch, si werde all ebbe glich laufe u si werde al ebbe glich ahfällig si.

• Moin Koolboy

Ich han miinerziit en aprilia roller gha.
    rächt günschtig im Unterhalt, praktisch (Helmfach!) und isch öppe 80 gloffe. mit Ruggewind vilicht 90. Gemäss Tacho.
    De Brüeder hät sich paar Johr spöter e RS50 kauft, die isch chli über 100 gloffe gem. Tacho. Also liecht schneller isch sie gsi.
    Defür häter bis det ane öppe 5 mol müesse schalte während ich bi mim Roller eifach de Hebel dreiht han. Was im Verglich une use würkli schneller isch hämmer leider nöd chöne teschte, da mir die 50erlis nöd glichzitig gha händ.

Defür isch de Roller extrem viel praktischer und günschtiger. Dini Entscheidig.
    Da bi eu junge Schnuufer jedoch SWAG wichtiger isch als Vernunft empfiehl ich dir d RS50.
    Tadaaa etz häsch eine wo der die empfiehlt :thumbsup:

• Haha do irrsch dich. Das huere swag isch mer scheiss egal. Aber de Aprilia wör mer meh gfalle
    Klar, kei Helfach etc. Aber de chamer halt mitneh.
    Bi wa sind denn die aafälliger als roller?

• Hallo Koolboy!

Also ich habe noch nicht alles durchgelesen was alles steht aber hier trozdem mal ein paar Infos. Habe auch einen 50ziger (Yam.TZR)

-Ja wie nun schon einige male gesagt wurde: Die RS4 ist ein 2-Takter

-Die RS4 bringt leider keine 100km/h auf den Tacho wie Ammu gesagt hat (Bin mehrere gefahren und viele Kollegen haben diese).

ev. bringt sie 100 hin wenn sie gut eingefahren wurde, an einem warmen Sommertag (warmer Motor) mit Rückenwind :winking_face:

Die TZR oder die alte RS50 schaffen das auch nicht (Original).

-Zu den Drehzahlen, der Motor schafft meistens wirklich nur ca.9000 RPM. Was du in den Videos siehst ( 12'000RPM oder so, ist meistens weil die irgendwas getunt haben, also Zylinder, oder z.B. Sportauspuff.

-Top Speed: So zimli alli 50zger ("Sport") schaffet um die 80-90. De alti TZR lauft meischtens chli schneller (ca. 90km/h), die beide Aprillia ca. 83km/h (hani bi allne Kollege eppe ufem Tacho gseh).

-Eis muesch der überlegge: wetsch entweder en sportliche 50zger, wo kei Staurum, vil türer, und au meischtens meh Benzin verbrucht.

Oder lieber: En praktische Roller wo ned so vill choschtet.

Ich han min TZR bis jetzt ned bereut, ussert dasi e türi Reparatur gha han (Vorbsitzer ish Schuld -.-)

lg Nelson

Benzin im Blut, vom Töffli Bueb zum Ghostrider.

• tja, so wie du das schreibst, ist ja klar, was du dir zulegen sollst. da können wir von der 125er+-fraktion natürlich kaum mehr tips geben. aber vielleicht meldet sich noch einer, der ne 50er fährt oder gefahren ist.

Schon passiert :winking_face:

Benzin im Blut, vom Töffli Bueb zum Ghostrider.