St.Gallä lässt Grüssen!!!

  • Sooo Jungs und Mädels,


    ich glaub es wird zit, dass au ich mini Wenigkeit do mol vorstelle obwohl ich scho äs Johr Member bin *s* Naja, has chli verpasst und muäs zuägeh, bin am Afang au seeeeehr selte do drin gsi aber jetzt woni ja
    scho einigi Näme uf minem Fresszettel notiert han dörfet au ihr chli meh über mich erfahre :grinning_squinting_face:


    Als erschts äs schüchs Pic, so dass ihr mich grad mal würdet kenne falls mir eus mal uf dä "Pischte" würdet über dä Weg fahre / laufe *s*


    [Blockierte Grafik: http://www.paddy-net.ch/Images/About_me/Paddy.JPG]


    Han am 7. Oktober 1979 s'Liächt der Welt erblickt und bin stolzi Waage :face_with_tongue:
    Nach dä obligatorische Schuäl han ich d'Lehr als dazumal na Mechaniker (jetzt Polymechaniker) atrete und im 99gi erfolgrich abgschlosse....Bin denn oder besser gseit, ha denn müäse zu dä Armee und bin dete 15 Wuche als Kampfjet Tiger F5/E Mech tätig gsi was bös geil gsi isch, wiäni muäs zuägeh :face_with_rolling_eyes:
    Jedoch nid wegem militär, sondern eher vo dä Arbet her....
    ÖÖÖhmm, nach dene tolle Erfahrige han ich mich denn neu orientiert und bin mit chli Glück uf dä Informatikzug ufgsprunge und bin jetzt als System Manager tätig - voll dä friedlich Job :grinning_squinting_face:
    Denn, im Johre 2002 han ich mir denn endlich min Traum erfüllt und mir min Erschte Töff kauft jedoch mit Gmischte Gfühl....Es isch ä Yamaha Dt125 R gsi und bin ab dä erschte Meter sofort vo dene Zweiräder begeischteret gsi....Ca. 2 Johr hät sie mir treui Dienscht gleischtet und sit genau 3 Wuche bini jetzt stolze Bsitzer vo dä neue Yami R6. Jo ich weiss, scho wieder ä Yami aber find das blau eifacht so geil :grinning_squinting_face:


    Jou, das wärs öpä...s'wichtigschte kurz zämegfasst und ich freu mich uf wieteri glatti Chat - Schtunde, uf mis erschte Tröffe und uf glatti, interessanti Thmene im Töff-Forum!!


    Greetz paddy vom schööööne St.Gallä :face_with_tongue:

    Gaudeamus igitur, iuvenes dum sumus! [Freuen wir uns, solange wir jung sind.]

  • es härzlechs willkomme. au wenns erst es johr noch de amäldig esch.

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Zitat

    Original von Peak
    es härzlechs willkomme. au wenns erst es johr noch de amäldig esch.


    Naja, luägemer dä hütig Tag als Neuameldig a :face_with_rolling_eyes:
    Han jetzt au meh zit als letscht Johr zum öfters mol ame Türli mitzmache :grinning_squinting_face:

    Gaudeamus igitur, iuvenes dum sumus! [Freuen wir uns, solange wir jung sind.]

  • härzlichs willkomme lieber spaat als gar nöd :grinning_squinting_face:


    viel spass im forum und bald mal uf ere tour

    suche neuen Schutzengel, meiner ist nervlich am Ende

  • au vo mer es wellcome


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • Scho es Jahr her? Hoppla *g*. Naja demmfall no es verspötets Willkome ;).

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Hehe jo den salut.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • En Informatiker, wiä schön! Namal so en Spinner :face_with_tongue: I wett au mal so eine werde :face_with_tongue: 1,5 jahr bruch i na :face_with_rolling_eyes: . Aber sött scho passe :grinning_squinting_face:



    Kampfjetmech mit 15 Wuche usbildig!?!?!? I wett di jetzt nöd beleidige. Aber i han imme gmeint Kampfjet seged High-Tech Metallsärg. Wiä cha me dänn das alles i 15 Wuche lerne!?!? Hmmmm, isch nöd vor es paar Jährli mal en Kampfjet abecho!?!? :face_with_tongue: . Nene, wirsch da scho guet gmacht ha (Hoffi uf jede Fall für d'Pilote :P)


    Also, herzlich's Wilkomme, obwohl du ja scho länger debie bisch als ich :grinning_squinting_face:

  • Wolverine...


    Joooo easy...was sind scho 1 1/2 Johr - au Du wirsch no Informatiker :grinning_squinting_face:


    Vo dene Tiger's sind sogar scho meh als nume eine obänabe cho aber ich denk nid, dass ich dete direkt beteiligt gsi bin *löl* Klar sind 15 Wuche nid würklich viel zum s'volle programm z'lerne aber ha ja mech glernt, do nimmsch scho einiges Wüsse mit und ich mein hey, das isch militär.....nid umesuscht isch ja das momentan grad s'grosse Thema i dä Zitige vo wege Luftwaffe und Panne :grinning_squinting_face:


    Trotzdem, isch ä interessanti Sach gsi und ha einiges glernt....

    Gaudeamus igitur, iuvenes dum sumus! [Freuen wir uns, solange wir jung sind.]

  • Spaaatzünder :face_with_tongue: :grinning_squinting_face:


    Ufjedefall Welcome in da House :winking_face:
    Wärdet sicher viel spass ha :face_with_tongue:


    PS: Isch das e taktik zum Auge kontest?? ( Zueni Auge ufem Foti :D)

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • Zitat

    Original von pseudOnat
    Spaaatzünder :face_with_tongue: :grinning_squinting_face:


    Ufjedefall Welcome in da House :winking_face:
    Wärdet sicher viel spass ha :face_with_tongue:


    PS: Isch das e taktik zum Auge kontest?? ( Zueni Auge ufem Foti :D)



    ich bin ebä wiänä Kinderüberraschig...plötzlich, usem nichts so nacheme johr mich mol vorstelle *s*


    Thanxs, bis jetzt fühl ich mich recht wohl do :face_with_tongue:


    Und das mitem Pic isch definitiv taktisch, zeig doch mini "Wunderwaffene" nid vorem Kontescht :smiling_face_with_horns:

    Gaudeamus igitur, iuvenes dum sumus! [Freuen wir uns, solange wir jung sind.]

    Einmal editiert, zuletzt von Everlasting ()

  • Zitat

    Original von Everlasting
    Und das mitem Pic isch definitiv taktisch, zeig doch mini "Wunderwaffene" nid vorem Kontescht :smiling_face_with_horns:


    Harr ich muen schnäll all mini Bilder verschwinde la :grinning_squinting_face::evil2:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • Zitat

    Original von pseudOnat


    Harr ich muen schnäll all mini Bilder verschwinde la :grinning_squinting_face::evil2:


    Hahaaaaa, scho tschpot...ha scho alli gnau gstudiert :smiling_face_with_horns:

    Gaudeamus igitur, iuvenes dum sumus! [Freuen wir uns, solange wir jung sind.]

  • Zitat

    Original von Everlasting


    Hahaaaaa, scho tschpot...ha scho alli gnau gstudiert :smiling_face_with_horns:


    *isichzämesack* "Neiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii" :ugly::muaha:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • Au vo mer no es sali...händ üs jo chorz gester de Shoutbox no troffe gha.........hoffe hesch din Namenszättel nochli chöne uswiite :winking_face:


    Grüessli ond vel Spass im Forum...