Frächheit nach Unfall

• Hallo meine Bikerkollegen.
    Soo also vor 3 Wuche bin ich in Dietikon uf de Hauptstrass gfahre, alles wie sötti si und den plötzlich fahrt eini immene Benz A Klass eifach ihd Hauptstrass use ohni z luege direkt vor min Töff. Ich bin über s auto gfloge...aber sofort weder ufgstande, mer isch zum glück nüt passiert aber mis Baby het Totalschade. :loudly_crying_face:
    Ich han mich gege en Ahzeig entschide was mir d Polizei ( vor Ort )empfole het.
    Die Gegnerisch verscherig het mer nacher gseit sie zahle mir nach em Eurotax sovil zrugg ( es isch mega wenig) :thumbdown: Sie müend warte bis de Polizeirapport oder de Grichtsentscheid inechunt wil die Frau sich ned schuldig fühlt!! ....Sie meint ich wer z schnell gsi ( stimmt ned)...sie het mich ned gseh!! Hallo gahts no. :astonished_face: Ich chum mer vor wie im falsche Film. Dene lüt sött mer grad de Uswis wegneh!
    Aber jetzt mal im ernst, Sie het ke Chance oder?
    Ich han no en Züge wo alles beobachtet het und mir voll und ganz zuestimmt das Sie eifach ned glueged het.... :pouting_face::winking_face:

• Hoi

I han genau so en Unfall vor 15 Johr gha. En Mercedes isch mer links voll id site inne. Eigentli logisch, dass sie d'Schuld gsi
    isch (Rechtsvortritt). Si häd sich nöd um mi kümmert, sondern grad losbrüllt, dass i vill z'schnell gsi seg und deshalb Schuld
    sigi. Mini Ussag vor de Polizei han i erst chöne am nächste Tag mache, wells i direkt vom Unfall mit em Chrankewage z'erscht
    is Chrankehus cho bin. Churz bevor d'Polizei bi mir gsi isch, häd die Tussi au no d'Frechheit gha, mir azlüte und mich a z'motze,
    dass i das doch schneller minere Versicherig söll a ghe, well i ja Schuld sig und sie ihres Geld will.

Zum grobe ablauf nachher: Zerscht han i mal en nette Brief vo de Polizei übercho, dass sie sich vorbehalte mir de Lappe wegz'näh,
    sobald s'Urteil vom Bezirksgericht feststaht. Das häd mi natürli ganz mächtig g'freut. Aber nach e paar Wuche isch Urteil zu mini
    Gunste festgstande. Ohni en Zeuge uf minere Site. Defür han i no e Buess wege nicht Anpassen der Geschwindigkeit an die örtlichen
    Gegenbenheiten becho. I bin 40 km/h gfahre innerorts. Also i denke, mach dr kei Sorge und wart einfach mal ruhig ab......

Hauptsache isch doch aber, dass es dir nüd gmacht häd.

Gruess Monika

久而久之越来越多人可以亲我屁股!

• shit män!

min beileid/-:

hoffe chunsch guet dert usse..... mir sind immmer meischtenz schuld für alles!! au wenn die autofahrer e 1000Jahre momie isch und no auto fahrt/-:

• Jetzt stoht halt Ussag gege Ussag. Aber wenn du en Züge hesch denne setti das ja für dich keis Problem si.

Und agno ohni Züg -> Wenn du z'schnell gsi wärsch, und sie use gfahre wär will sie denkt het du bisch no wit weg, denne wärsch du ja voll uf d'chlötz = Bremsspur. Hets so eini gha? wenn ned denne chönt si zwar immer no sege du hesch ned ufpasst aber naja. Denke ned das dir eppis passiert.

Benzin im Blut, vom Töffli Bueb zum Ghostrider.

• Zuesätlech chund no dezue, dass mer Töff vode Gschwindigkeit her unterschätzt, und sie vill schneller de här chomed, au wenns die erlaubti Höchschtgschwindigkeit ish. Also wär das nomal en Plus Punkt für dich.

Benzin im Blut, vom Töffli Bueb zum Ghostrider.

• Da müesstisch d Situation chli gnauer schildere. Tönt jetzt ämel so als wärsch du 100% im Recht, denn sötts eigentlich e klari Sach geh...
    Hesch denn du nöd gseh dass sie usefahrt? Je nach dem öb sie chan glaubhaft mache, dass du z schnäll gsii bisch, chunsch im dümmschte Fall e Teilschuld über.

Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

• Hesch denn du nöd gseh dass sie usefahrt? Je nach dem öb sie chan glaubhaft mache, dass du z schnäll gsii bisch, chunsch im dümmschte Fall e Teilschuld über.

Isch ja eh so, dass d Lüt d Töffe eher schneller ischätzed wells lüter sind und wäg de chline Silhoutte d Gschwindigkeit ned chönne ischätze. Denn bisch plötzlich viel nöcher als sie gmeint händ und säged denne, es liggi dra, dass du z schnell xi sigsch.

Weiss halt nid öb das no chasch ibringe oder öb das denn eher kontraproduktiv esch...

• Mal der Reihe nach: Eurotax ist ein Durchschnittswert der aktuellen Marktpreise für ein bestimmtes Fahrzeug - mit dem Geld müsstest Du somit problemlos ein ähnliches Fahrzeug auf dem Markt finden. Wenn Du viel Zubehör verbaut hast, dann treibt das den Wert hoch - da ist sicher noch etwas Spielraum drin. Wenn Du den Töff neu gekauft hast, dann ist die Abschreibung in den ersten Jahren halt sehr hoch - Pech auch, wenn man für eine Occasion mehr bezahlt, als das nach Eurotax eigentlich wert wäre.

Somit seitens Schadenzahlung kein Grund zur (grossen) Beunruhigung. Dass man immer etwas veriert ist klar, denn einen Top-Unterhalt bezahlt einem im Nachhinein eben keiner wirklich.

Was den Unfall angeht: ist immer mühsam (immerhin bist Du heil davongekommen, das ist schon mal viel wert!). Die Frage wäre da ob Du Vortrittsberechtigt warst, d.h. der Fahrer vom Auto wirklich den Vortritt missachtet hat. Wenn ja, ist die Sache klar - er hat die Hauptschuld. Auch klar: wenn Du zu schnell unterwegs warst, die Bremsen ein Problem hatten oder die Maschine getunt oder mit dem Ausweis (z.b. offen gefahren statt 24 Kw-Version) etwas nicht simmte, dann wird das unweigerlich zu weiteren Abklärungen führen - und zumindest eine Teilschuld (gemäss Strassenverkerhsgesetz darf man den Vortritt nicht erzwingen, jeder ist gehalten alles zu tun um einen Unfall zu vermeiden) könnte zugewiesen werden. Das heisst nicht, dass die Versicherung nicht bezahlt - nur eben nicht den vollen Betrag.

Dass die Versicherungen in der Regel immer abwarten bis der Unfallhergang klar ist (die Vollkasko ist eine Ausnahme, die würden erst mal bezahlen und sich dann mit den anderen Versicherungen rumärgern - das kostet halt auch Prämie) ist auch klar, denn wenn das Geld raus ist und nachher festgestellt wird, dass nicht alles hätte bezahlt werden müssen, wird's mühsam das Geld wieder zu bekommen.

Drum: erst mal ruhig blut. Wenn die Polizei vor Ort war, gibt es ja einen Polizeibericht und mit Zeugen hat man noch einen Punkt mehr der überzeugen kann.

Die Behauptung des Autofahrers das Motorrad nicht geseehn zu haben (bzw. dass der zu schnell war) ist eben eine Behauptung - wenn er keinen Vortritt hatte, dann ist die gar nichts wert. Somit hätte ich keine Bedenken was die Zahlung angeht. Wenn man eine Rechtsschutz-Versicherung hat, dann würde ich ohne zu zögern diese sofort einschalten, das führt in der Regel zu deutlich schnelleren Zahlungen der Versicherungen.

Sich aufzuregen bringt nichts, das wird wohl einfach seine Zeit dauern bis das Geld kommt (wenn's blöd läuft wird's nichts mehr für diese Saison). Das Mopped ist hinüber und IMHO klar, dass die Versicherung des Autofahrers zahlen muss, aber wie immer - erst muss der Papierkram stimmen und dann kommmt irgendwann das Geld. Der Betrag selber müsste eigentlich bereits festgelegt werden können, wenn man keine Nachweise über einen deutlich über Eruotax liegenden Marktwert hat, dann wird das schwierig werden hier noch was rauszuholen.

Bleibt als Trost, dass man sich ein Ersatzfahrzeug aussuchen kann - macht ja irgendwie auch wieder Spass :winking_face:

Marc
    P.S.: wieso der Fahrer vom Auto jetzt Probleme macht, ist mir nicht klar - egal ob er 100% Schuld ist oder nur 60% wird sein Schadensfreiheits-Rabatt leiden (wenn er einen Bonusschutz hat, nicht mal das), für ihn spielt es somit überhaupt keine Rolle. Keine Schuld hätte er nur, wenn er vortritttsberechtigt war - und das schient hier aufgrund der Schilderungen auf keinen Fall zuzutreffen. Komische Leute gibt's imemr - ich frag mich dann jeweils, ob die eigentlich wissen wieso sie Versicherungsprämien bezahlen :face_with_open_mouth: (ich hab auch schon mal einen Unfall gebaut, das kann's nun mal geben - und dafür bezahlt man ja schliesslich auch jahrzehnte lang Prämien, ist ja schliesslich kein Sparkonto bei der Bank :kissing_face: )

• 1. Wenn sie Dich nicht gesehen hat, soll man gefälligst erst mal das Sehvermögen besagter Dame abklären (ernsthaft). Vielleicht hat sie dich ja wirklich nicht gesehen ...
    2. Ob du zu schnell unterwegs warst, bestimmt nicht die Autofahrerin sondern das Gericht, nachdem der Staat dem Gericht bewiesen hat, dass du zu schnell unterwegs warst.
    3. Bei ABS gibts keine verwertbaren Bremsspuren.
    4. Der Versicherungskram wurde schon genug abgehandelt. Ist halt leider so.
    5. Der Grund, weswegen besagte Dame so hirnrissig tut, ist, dass sie eventuell schon einen Eintrag beim Strassenverkehrsamt hat und nun der Führerausweis gefährded ist.

• Schön, dass dir nichts passiert ist. Genau vor solchen Szenarien hätte ich auch Angst. Anstatt sich beim Opfer zu entschuldigen, die Schuld bestreiten.

Wünsche dir, dass alles so verläuft, wie du's erwartest und dein Schaden beglichen wird :smiling_face:
    Und lass hören, wies ausgegangen ist, wenns soweit ist.

Meine Tour-Videos auf YT

• fiadoni:
    Wow heftigi, falschi Reaktion vom Unfallverursacher . Trurig das es so Mensche git, zum Glūck hesch du ned meh Schade gnoh und das es dich ned Ihgschūchtered het, du no immer fahrsch :thumbsup: Ich Hammer nachher schon Gedanke gmacht...Han hüt aber weder en Xt660 kauft , ich Chan ja uf vil verzichte aber ned ufs Tōfffahre...ich han drus glernt :grinning_squinting_face: yipiiii

PandoricRiders
    Min Tōff het kei ABS gha , somit hani en Bremsspur vo guet 2 Meter hinderlah nachher bini abgsprunge reflexartig...damit ich ūber s Auto chume.
    So, ich han 1 Zūge, en Arzt wo zum Glück alles mitbecho het und sich um mich kūmmered . Super sach gsi. Be de Polizei wo nach ca. 10 Min cho isch het er direkt en Ussag zu minere Gunste gmacht, was sie au direkt is Protokoll mit ufgnoh hend. Die Im Auto het no 2 anderi Bifahrer gha und was die verzelled chani mer ja denke.
    Danke vil mal. fiadoni:
    Wow heftigi, falschi Reaktion vom Unfallverursacher . Trurig das es so Mensche git, zum Glūck hesch du ned meh Schade gnoh und das es dich ned Ihgschūchtered het, du no immer fahrsch :thumbsup: Ich Hammer nachher schon Gedanke gmacht...Han hüt aber weder en Xt660 kauft , ich Chan ja uf vil verzichte aber ned ufs Tōfffahre...ich han drus glernt :grinning_squinting_face: yipiiii

Boo
    Ja fūhl mich zu 100Prozent im recht, aber s isch eifach nervig und unverstāndlich.
    Ich han sie gseh usefahre und den hets au scho klöpft . Sie fahrt us de Sitestrass direkt vor min Töff und glotz mich ah.
    Aso ebe wen ich Teilschuld bechume lauft was falsch.
    Thanks

Yam660
    Hmm ja ich han jetzt zum erste mal mit em richtige Eurotax z tue. Ich han 2 tāg vorher no Service gmacht und MFK isch au ersch 1 Monet her gsi...en Super Zuestand...und ja muen eifach nūchtern sege es isch wenig oder ned das was ich gern het :kissing_face:
    Am tōff isch alles Original gsi, also was muess.
    Thanks

Für alli andere Antworte au herzliche dank :smiling_face:
    Und ja ich werd sicher Mitteile wies usgange isch.

• zum Glūck hesch du ned meh Schade gnoh und das es dich ned Ihgschūchtered het, du no immer fahrsch :thumbsup:

tja, i han nöd alles gseit, was dannach gsi isch. In minere Ameldig isch de Grund beschriebe ->Hoi zäme.
    De Unfall isch mit em Auto passiert. I bin zu dem Zitpunkt im 7. Monät schwanger gsi und bin deshalb au nöd agschnallt gsi. (Jepp, defür häts au kei Buess geh). Bim Ufprall häts mi us em Sitz usegschlüderet und i bin mit em Chopf ad Bifahrerschiebe knallt. Da das ganze ufener Chrüzig passiert isch, isch min Wage den rechts in es Auto, wo am Stopp gstande isch, knallt. Dannach häts es auf Strasse zrugg gschlüderet und bim usrolle isch er denn no in es parkierts Auto knallt. Also insgesamt 3 Totalschäde und eis Auto mit Blechschade. Gmacht häts mer uf de ersti Blick nüd, aber.... Auto fahre isch für mi mittlerwile es Problem, well ich (wahrschinli?) vom Ufprall vom Kopf uf d'Schiebe en bliebende Glichgwichtsschade han. Also alles in allem nöd würkli guet gloffe.
    I bin mehreri Jahr kei Auto meh gfahre und us Verzwieflig denn uf en Töff gsesse, weil i denkt han, dass de kei 4 Auflagepünkt häd und i denn nüme s'Gfühl han, dass i der mit kippe. Das häd sich au bewahrheitet.

久而久之越来越多人可以亲我屁股!

• Ich han mich gege en Ahzeig entschide was mir d Polizei ( vor Ort )empfole het.

D Pullerei het dir devo abgrate oder sie hends dir vor Ort empfohle?

Ich weiss, Unfäll passiered, aber bi öpperem wo en Benz fahrt und de Vortritt missachtet/nöd beachtet, würd ich us Prinzip e Azeig mache... Ich bin da vilicht chli "voreingenommen" (gits das Wort au uf CH-Dütsch?) :grinning_squinting_face:

READY
    TO>> 
    ALUKÖFFERLI

• tja, i han nöd alles gseit, was dannach gsi isch. In minere Ameldig isch de Grund beschriebe ->Hoi zäme.
    De Unfall isch mit em Auto passiert. I bin zu dem Zitpunkt im 7. Monät schwanger gsi und bin deshalb au nöd agschnallt gsi. (Jepp, defür häts au kei Buess geh). Bim Ufprall häts mi us em Sitz usegschlüderet und i bin mit em Chopf ad Bifahrerschiebe knallt. Da das ganze ufener Chrüzig passiert isch, isch min Wage den rechts in es Auto, wo am Stopp gstande isch, knallt. Dannach häts es auf Strasse zrugg gschlüderet und bim usrolle isch er denn no in es parkierts Auto knallt. Also insgesamt 3 Totalschäde und eis Auto mit Blechschade. Gmacht häts mer uf de ersti Blick nüd, aber.... Auto fahre isch für mi mittlerwile es Problem, well ich (wahrschinli?) vom Ufprall vom Kopf uf d'Schiebe en bliebende Glichgwichtsschade han. Also alles in allem nöd würkli guet gloffe.
    I bin mehreri Jahr kei Auto meh gfahre und us Verzwieflig denn uf en Töff gsesse, weil i denkt han, dass de kei 4 Auflagepünkt häd und i denn nüme s'Gfühl han, dass i der mit kippe. Das häd sich au bewahrheitet.

Oha so ōpis hani mer ez ned vorgstellt, das isch ja es Horrorszenario grad au weg em kind ! Tuet mer leid und wūnsch der alles gueti.