Frächheit nach Unfall

• D Pullerei het dir devo abgrate oder sie hends dir vor Ort empfohle?

Ich weiss, Unfäll passiered, aber bi öpperem wo en Benz fahrt und de Vortritt missachtet/nöd beachtet, würd ich us Prinzip e Azeig mache... Ich bin da vilicht chli "voreingenommen" (gits das Wort au uf CH-Dütsch?) :grinning_squinting_face:

Ciao Ammunation haha ja ich han au mit em Gedanke gspillt Sie ahzeige grad wo Polizei mich drauf higwise het das ich das Recht da drauf hetti.
    Naja ich ha eifach denkt was wetsch sie ahzeige das es en muetmasslich Absicht wār...wenns keini gsi isch und ha au kei bok gha mit Gericht und dem Zirkus und mer isch ja nūt passiert, susch würds weder andersch usgseh.

• Isch doch immer so, d töff fahrer sind immer die böse. Ich verstah allerdings au d auto fahrer es stuck wiit. Nid alli fahred brav, vor allem nöd die wo ide tränerhose mit ihrne sporttöff umeheized und meined si seged die gröste :-S

Kurvenfieber ist eine Krankheit die nur durch erhöhte Schräglage kuriert werden kann!

• Wenn sie e zusätzlichi azeig am hals hed, wirds für en klagerückzüg meischt vernünftigi vorschläg mache.

Nur was wäri denn da als Anzeigegrund möglich? Eigentlich numme Sache wo nöd Offizialdelikt sind. Einfachi und grobi Verletzige vo dä Verkehrsregele sind aber Offizialdelikte. Wenn d' Polizei vor Ort isch, lauft in Sache SVG alles voll automatisch ab. Wenn niemert Verletzt isch fallt au grad no Art. 125 StGB (Fahrlässige Körperverletzung) weg. Versuechti fahrlässigi Körperverletzig gits nöd. Das wär voll Crazy. Art. 144 StGB Sachbeschädigung wäri no zha. Aber dazu braucht 's Vorsatz. Fahrlässigi Sachbeschädigung isch au nöd strafbar, dafür gits s Zivilrecht, Schadensersatz und Haftpflichversicherige.

'S einzige woh jetzt no blibt, isch dass dä Unfallgegner vorsätzlich gahndlet hät. Wen aber da nüd i dere hisicht uff äm Unfallplatz gseit worde isch und mer au kei Züüge gfindet, das dä Unfallverursacher kurz vorher z.B. gseit hät "Dä nögscht Töff-Dubbel wo durre blochet niete ich um" isch da kein Bluemetopf zgwünne. Wenn doch, Denn wäri Art. 144 und Art. 123 mit 22 StGB relevant.

Korrekt, oder hani öbis überseh oder vergesse?

PS: Ich bin ein DUMMSCHWÄTZER !!!

• Mit der Strafanzeige bekommt der Geschädigte Parteirechte. Der Staatsanwalt kann dann keinen faulen Kompromis mehr machen, da der Geschädigte das Urteil selber weiterziehen kann. Sodann kann er Beweisanträge stellen, eben zum Beispiel die Sehfähigkeit abklären lassen.