Er hat Geld, aber nicht genug, um jede Woche einen neuen Töff zu kaufen. Und nun lasst das Gelaber, wer was mit seinem Geld machen soll. Wer diesbezüglich ein Bedürfnis hat, soll sich bei der KESB melden.
-
-
motorrad fahren ist ein luxus hobby...
nene, so stimmt das auch wieder nicht. Vielleicht, wenn man es nur als Sonntags-/Schönwetterfahrzeug in der Garage stehen hat. Ich fahre jeden Tag Motorrad, weil ich kein Auto habe und spare so viel Geld. -
Er hat Geld, aber nicht genug, um jede Woche einen neuen Töff zu kaufen. Und nun lasst das Gelaber, wer was mit seinem Geld machen soll. Wer diesbezüglich ein Bedürfnis hat, soll sich bei der KESB melden.
-
Also luut, gs-500 forum, sett ned vill meh als d Gabelstandrohr u de rest sichtbars kaputt sii, de rahme isch hert im neh, da hets scho ganz anderi abflüg geh wo de rahme ned interresiert hend. cvilech ehts d Bremsschibe na gnoh, aber was alles kaputt isch isch am gschidste wenss en mech ahluegt. aber zu 80% setzt flickbar sii.
racer1337 wieso bisch du imene töffforum ahgmeldet wenn ke töff hesch? Wenni ebbis gar nid man liide sind das so lüüt wo meine si müend überall na ihre senf dezue geh, nur damits ebbis gseit hend, du kensch ned mich, du weisch nix über mich. aber ich bin mal gnädig, ich han gnueg geld zum töff fahre, nur ja ich han de töff am sturztag siit 9 täg gha. u de töff hett 2900.- kostet, laso ja, ich glaub die wenigste da inne hend ihr lehr nach 9 täg wieder gnue geld um sech en neue Töff chaufe. Also bitte erspar der i Zuekunft dini sprüch. Duesch de welt en gfalle demit. vorallem solang du ned chasch mitrede will ke töff hesch
ach ja, bin hüt bim artzt gsi, will ich problem ha mit hocke, also han paar quetschige (im gsäss ) e prellig im chnü, und es liechts beschleunigungs trauma.
Bin jetze na bis am donstig chrank gschribe. je nach dem vilech na lenger. mal luege, hoffes mal nid.voll komisch, wemmer en sturz hett wüsse all was s beste isch wiemer jetze wiiter vorgoht. Aber ja, so isch da halt. ich han en grobe plane wie ich wiiter vorgoh, und de han ich scho mal irgendwo gschribe, es hanged jetze devo ab wa de mech seit wa alles hii isch. vorher verschwend ich ken gedanke drah mir en neue töff z zuechedue. und ja, teilwiis liits am reife, aber es liit zumene vill grösere teil ah mir, ich ha gwüsst das de reife bitume ned so gern hett, und ich bin z schnell id kurve inne. ich hett 3 sache anderst chenge mache. bi 2 devo hetti de sturz glich chenge erfolge halt efach anders, wenni aber sich nid gstürtzt wär. wenn ich längsämer id kurve bin, ich han mich und de töff überschätzt, es isch mi fehler u ich stah dezue.
-
*autsch*. I dem Fall erscht recht gueti Besserig!
Und de Rescht wird sich sicher au wieder geh.
-
Dämpfall au vo mir no e gueti Besserig :thumbup: ...und mängisch z'beschte
-
Wer seid ech ha kei Töff? Ha iwo mal gschrebe dasi jetzt en KTM SMC690 han
-
Also luut, gs-500 forum, sett ned vill meh als d Gabelstandrohr u de rest sichtbars kaputt sii, de rahme isch hert im neh, da hets scho ganz anderi abflüg geh wo de rahme ned interresiert hend. cvilech ehts d Bremsschibe na gnoh, aber was alles kaputt isch isch am gschidste wenss en mech ahluegt. aber zu 80% setzt flickbar sii
Ja wenn das s GS-Forum seit, denn stimmts ja sicher und alles isch guet trallalli trallalla.
-
Wer seid ech ha kei Töff? Ha iwo mal gschrebe dasi jetzt en KTM SMC690 han
Dann korrigier gefälligst dein Profil. Mir kam nämlich der gleiche Gedanke. -
-
W_S:
Ich finde deinen selbstkritischen Ansatz zu deinem Unfall gut.
Aus eigener Erfahrung sage ich dir zu deiner jetzigen Situation folgendes:
1. schau dass du so schnell wie möglich wieder in den Sattel eines Töff kommst. Das Erlebnis sollte sich nicht mental festsetzen.
2. wenn du das tust: plane schonmal Budget für ein Fahrtraining mit ein. Dein Fehler klang nach Unsicherheit beim Fahren, und dazu kann ein Fahrtraining viel Positives beisteuern.Auch finde ich gut, dass du bei den geschätzten Reparaturkosten dem Mech mehr vertraust als einem Forum. Und dann entscheidest wie du dein Geld anlegst.
-
nei isch ke unsicherheit gsi, isch überschätzig gsi, bin übermotiviert gsi, han letst jahr 2 fahrtraining gmacht trotzdem merci für de tip
u dises mit möglechst schnell fahre chennt au schwieriger brauche leider zerst en neue helm, de isch komplett zerstört, und mini verletzige willi au zerts uskuriere mögclechst wiit. aber de wetti au so schnell wie mögli wieder ufe töff