BT S20 EVO Erfahrungen

  • Da ich schon ca. 10 Sätze S20 mit Vergnügen verbraten hab und diese Woche jetzt endlich den Nachfolger S20 EVO draufkriege, eröffne ich mal diesen Thread, um erste Erfahrungen mit dem Reifen auszutauschen.

    Der S20 hat bei mir auf der Blade immer etwa 3500km gehalten bei Luftdruck 2.5 hinten, 2.3 vorne. Der Evo soll ja länger halten, da die Mischung nur ganz aussen an der Flanke sehr weich ist. Der S20 hat leider an der "mittleren" Flanke immer gar stark abgebaut (siehe Foto). Bin gespannt, ob die härtere Mischung des EVO das ausgleicht.

    Würde mich aber auch interessieren, was ihr als idealen Luftdruck reinpresst. Fährt jemand nen niedrigeren Druck?

  • Das isch es Schnäggeforum da fingsch bis uf einigi usnahme kene wo e sportreife brucht xD

    i fahre dr conti raceattack comp. endurance.. super pneu.. ha dr s20 nonie gha sry..

    Zitat


    Zitat von Sneaky_Phil:

    Aso minere Meinig het de Pat meistens rächt, er drückst nume amigs unglücklich us :winking_face:

  • Und scho wieder en Post wie mis Zitat bestätigt :thumbup:

    De S20 sind scho es paar gfahre do inne, dänke also du settisch scho no Feedback becho. Ich ha 2 x en Bridgestone druf gha (nie S20, aber glich), de 1. isch en BT015 xi: absolut gmeingföhrlich xi well i de Kurve parallel noch usegrötscht be ond eini s Vorderrad grötscht esch. Nochher weder en neueri Version (BT016 Pro) wo eigentlich rächt guet funktioniert het, aber denn hani das mit em parallel userötsche au nomol gha, wenn au nome sehr liecht. Sit do her: Bridgestone never again! Und bi de Autopneu bini au ned begeisteret vo de Marke...

    Übrigens chas ned am Töff ligge. De BT015 hani uf de Fireblade gha und de BT016 Pro uf de RR letscht Johr.

  • De pro isch en nid schlechte Strossereife.. chasch guet usreize und merksch ds limit..
    aber still, nur strasse.. meh würdi nid und ou richtig heize mit dem.. naja..

    conti raceattack, sc2, k3, oder so wesentlich besser..


    haha, has sogar selber grad gmerkt phil <3

    Zitat


    Zitat von Sneaky_Phil:

    Aso minere Meinig het de Pat meistens rächt, er drückst nume amigs unglücklich us :winking_face:

  • Den S20 hatte ich auch mal drauf, mit etwa gleichem Luftdruck.
    Guter Pneu, aber nichts spezielles. sieht schnell mal recht übel aus, wenn man bissi sportlich fährt. Macht sich gut in der Beiz :face_with_tongue: . Laufleistung eher mies, darum hab ich danach gleich wieder etwas anderes versucht.
    Mal schauen, wenn ich den Angel GT dieses Jahr noch runterkrieg, versuch ichs vllt mal mit dem EVO.

    Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

  • Wieso Chabis? De längt dänk uf em ned 750er Naked Bike für uf de Stross. Hätt au nume de Sportec M05 druf ond ned de K3 wenni ned ab und zu no uf d Rennstrecki wett... vor allem will de M05 dütlech besser verhebt im Nasse.

  • Ha gmeint Boo isch Leet-ololol-pro-racer, weisch :grinning_squinting_face:

    Zitat


    Zitat von Sneaky_Phil:

    Aso minere Meinig het de Pat meistens rächt, er drückst nume amigs unglücklich us :winking_face:

  • Will er langet und günschtig isch.
    Uf en Sporttöff chunnt us Prinzip nur en Sportpneu, klar, au wenn en Tourer wür lange. Aber uf de GSR chasch ohni schlächts Gwüsse montiere wasd wettsch. Darum tueni eifach chli experimentiere.

    Aber ich chönnt au eifach säge, gueti Fahrer chönds au mit schlächte Pneu, wenn der das lieber isch :winking_face:

    Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

  • Denn aber nid richtig :smiling_face:
    Logisch chasch guet fahre, aber definier guet.
    Bringsch mit dem die glichi zit häre wie mitemne Raceattack? nei, und es isch viu gfährlicher..
    wennd aber nur chlei umetourisch und nid racisch, isch de sicher easy..

    hetmi nur wundergnoh, blib locker keule :grinning_squinting_face:

    Zitat


    Zitat von Sneaky_Phil:

    Aso minere Meinig het de Pat meistens rächt, er drückst nume amigs unglücklich us :winking_face:

  • Ha gmeint Boo isch Leet-ololol-pro-racer, weisch :grinning_squinting_face:

    Denn aber nid richtig :smiling_face:
    Logisch chasch guet fahre, aber definier guet.
    Bringsch mit dem die glichi zit häre wie mitemne Raceattack? nei, und es isch viu gfährlicher..
    wennd aber nur chlei umetourisch und nid racisch, isch de sicher easy..

    hetmi nur wundergnoh, blib locker keule :grinning_squinting_face:

    Weisch es isch en riese Unterschied zwüsche chönne schnäller fahre und welle schnäller fahre. Uf öffentliche Strasse chönnti au schnäller fahre, aber e wott ned, well so früehner oder spöter i de Leitplanke, im nöchschte Auto oder denn schlussendlich im Grab landisch. Dorom hani för mech e gueti Mischig gfonde zwösche zums im Schwarzwald lo flüge loh met ere gwösse Secherheitsmarge. Get emmer weder eine wo no ambitiöser id Kurve sticht, aber de spielt für min Gmschack eifach nume Roulette.

    Wie xeit, es goht um es 750er Mittelklasse Naked Bike, mit dem fahrsch au mit em ne K3 ned viel schnäller. Jedefalls nid so viel schnäller das en höchere Pries und 3x weniger Laufleischtig in Chauf nimmsch.

    De Boo cha schnäll fahre, sehr schnäll (BF und Strecki). Nume zum Glück esch ehm sis Ego ned so im Wäg das er keis Problem dermet het wenn öpper schnäller esch. Er cha au problemlos 4 vo 7 Turns mit em ne Rennstreckeneuling umegurke zum Tipps gäh und luege wie schnell er fahrt und es paar lustigi GoPro-Ufnahme zmache und zvergliche wie d Bikes us de Kurve usechömed. Und er het trotzdem Spass derbi... Das isch denn halt villicht de Unterschied zwüsched wahre Biker und reine Adrenalinjunkies.

    andi:
    Sorry für das ganze OT, viellicht cha jo en Mod das ganze Geschwafel verschiebe...

  • Den Angel GT wollte ich nach den vielen positiven Testbewertungen letztes Jahr auch mal aufziehen, die mündlichen Berichte haben mich dann aber irgendwie davon abgehalten.
    Also für meine Belange auf der Strasse hat der S20 bisher immer gereicht, bin also wahrscheinlich kein Heizer in Pats Sinn ;). Hat halt auch ne sehr kurze Aufwärmphase und ist in einem schön grossen Temperaturfenster vertrauenswürdig.
    Aber eben wie der Titel schon sagt, wollte ich keinen allgemeinen Reifenthread eröffnen, sondern spezifisch Erfahrungen vor allem zum neuen S20 EVO austauschen. Werde auf jeden Fall berichten, wie er sich macht, wohl erst nach Ostern (Dreckswetter grrr).
    Würde mich aber auch interessieren, ob ihrs für unbedenklich haltet, den Luftdruck (beim S20 oder vergleichbarem wie Sport Attack 2) von 2.5/2.3 weiter zu senken, z.B. auf 2.2/2.4, auf der Strasse wohlgemerkt.

    Meine Tour-Videos auf YT