Hallo.
Habe im Polo-Shop ein Powercommander gesehen.
Siehe Bild. Stelle mir das als Chip wie beim Auto vor.
Bringt das was?
Macht das Spass?
Gruss BIgi
Hallo.
Habe im Polo-Shop ein Powercommander gesehen.
Siehe Bild. Stelle mir das als Chip wie beim Auto vor.
Bringt das was?
Macht das Spass?
Gruss BIgi
Wird bei deinem Motorrad und Einsatzzweck keinen Sinn machen, fährst weder einen Supersportler noch gehst du damit auf die Rennstrecke.
Dein Motorrad mit Können sauber gefahren, reicht im öffentlichen Verkehr vollauf
Und der Vollständigkeit halber: Powercommander ist verboten!!!! Gibt Ärger, sollte man damit erwischt werden.
Natürlich wird kaum mal einer auf der Strasse verlangen, die Sitzbank wegzunehmen um die Box zu kontrollieren (welche ja saublöderweise noch gross angeschrieben ist!!).... aber nicht vergessen - es gibt viele motorradbegeisterte Polizisten auf der Strasse und sogar einige wenige hier im Forum.
Die wissen also schon, um was es geht.
Weshalb verboten?
Weil das Lärm- und Abgasverhalten der ch-konformen Einstellung verändert wird :whistling:
Sämtlechi änderige chöööntid ja au meh lärm bedüte. Versuech mal en Endtopf ohni Biblatt izträge oder ähnliches. Da münd sich zersch mal en paar schlaui studierti lüt en paar mönet im labor alles theoretisch durerechne, dänn doch praktisch prüefe und en gaaaaanz usgfallne Zettel ihfalle lah(Au Biblatt gnännt )Bi miner GPZ hät au öpis nöd passt mitem Biblatt. Obwohl de Prüefer selber gseit hät dass sie ja def. nöd z lut isch....kei chance. Also MFK nöd bestande, z Teili ihträge etc verrechnet aber nöd ihträget. Wer das doch schön. Eifach iiiirgend öbis montiere, DB grätli anehebe, guet passt, ihträge. Wänns z lut isch hilft ja au keis biblatt vo de welt. Aber da isch halt eusi Fötzeligschellschaft.
Zu de eigentliche frag. En Powercomander isch eigentli genau das wie bim Auto de Chip. Will d seriestürgrät nöd chönd abgänderet werde gits ebe dänn de. Und ansich isches au wie bi de auto. Bi originale suger macht da REIN GAR KEI sinn. Bi turbos wird ebe de ladedruck ufetue. Darum bringts dört au öpis.
Ohni grösseri mech. änderige macht da bim töff kei sinn. Und da red ich jetzt nöd vo filtermätteli oder endtopf. Die sind alli so gmacht dass ebe au mit de seriestürgrät funktionieret. Soger bi kompletuspufftalage isches fraglich öb es sich lohnt(Bi isprützmodel).
Bi "alte" vergasermodel isch meist en neuabstimmig meistens sogar nötig. Da defür gits unter anderem au kompletkits wie z.B. Dynojet. Das sind düse, Düsenadel, düsestöck etc (kei ahnig was da alles debi isch) für VERGASERmodel. Hät also mitem Powercomander nüt z tue.
Oder kurz zämegfasst. En motor bestaht us div. teili. Im seriezuestand isch das alles ufenand abgstimmt. S Herzstück isch da eigentli de Zylinderkopf. Ilasskanäl, uslasskanäl und ventil händ en bestimmti durchlassflächi. Ergo en bestimmte Luftdurchlass. Solang da nöd me luft durechan, würd meh Benzin nur zume fettere gmisch fühere. Also dütlichem leistigsverlust.
Da gits ev. en paar wenigi usnahme. Z.B. d XJR 1300 wird(wänis recht im kopf han) durch chlineri ahsugstutze und vergaser drosslet. Wänn da so wär, wär au nur scho mit grössere vergaser und usbohrte ahsugstutze dütlich mehrleistig vorhande. Oder die neu Monster isch das glaub gsi. Da hät die normali paar PS weniger als d S version. Isch elektronisch drosslet. Ev mitem Powercomander möglich zum die fehlende PS freizlah. Oder natürli dur entferne vom Kat. Weniger widerstand im abgassystem und elektronischi apassig wür sicher bitz öpis bringe. Paar 1000er weniger, paar PS meh und wehe da gseht öper. Da wär dänn unerlaubti veränderig trallala und fallara UND stürhinderziehig!!! (Richtig EJE?)
Also sofern de Serietöff nöd drosslet isch, was ja au selte isch(Viel PS sind ja grad hierzulande en wichtige Kaufgrund), isch es nöd ganz so eifach meh leistig usezhole. Grad ebe bi modernere töff.
Ebefalls no erwähnenswert. Meh Leistig heist das ev ab 7000 en paar PS meh ahstönd. Aber no lang nöd dass ab standgas meh leistig da isch.
Min Tipp für alli wo eifach chli meh dampf wänd isch en kürzeri übersetzig. E chliners ritzel kostet en paar Fränkli und me hät spürbar meh druck vom standgas bis in begrenzer. WÄNN me mit bitz höherer Drehzahl lebe chan. In Sache legalität bin ich mir nöd ganz sicher. S Ritzel fallt aber au nöd so uf. De Kranz scho eher(Meist d Zahnzahl igstanzt und sichtbar).
Das Verändern der Übersetzung mittels kleinerem Ritzel (was ich auch meist mache, um ausgangs Kurve etwas mehr Druck zu haben), ist streng genommen auch illegal (in Deutschland erlischt sogar die Betriebserlaubnis, weil ja alles und jedes im Fz-Schein eingetragen ist).
Grund bei uns: Das Lärmverhalten wird verändert..... bei der Geräuschfahrmessung würde das Motorrad bereits mit leicht erhöhter Drehzahl ins Messfeld fahren und beim Beschleunigen etwas zügiger hochdrehen, also mehr Lärm!
Zum Glück wird bis dato nur mittels Standmessung kontrolliert und wie von PuntoRacer richtig erwähnt, ist das kleine Antriebsritzel nicht sichtbar, nur der Kranz hinten
Steuerhinterziehung (Verkehrsabgabe)? Sehe ich jetzt nicht ganz.... wir versteuern ja nach Hubraum und nicht nach Leistung....
Alle Angaben wie immer ohne Gewähr, bin schon lange 'weg vom Fenster'
@EJE: Isch d Abgasnorm(Wo dur entferne vom Kat verschlechteret wird) nöd au entscheidend bi de verkehrsabgabe? Weis es nöd genau darum de verwis uf dich;)
@Sarin: Genau das mein ich doch. S stürgrät will me jo nid zum spass abändere. Sondern ebe zum die kennfelder verändere. Isch absolut nöd mis gebiet. Jedoch wür me de PC ja nöd bruche wänn me s stürgrät unigschränkt chönnt verändere. Ebe mit Benzinmengi etc.
Da mitem speedodings stimmt natürli. Händ da scho vieli töff? I känn das nur vo de neue Kawas wo d gschwindigkeit a de usgangswelle gmesse wird.
De mitem Ritzel isch au es argument. Wieviels aber im endeffekt usmacht. Ich han kei nennenswerte mehrverschleiss bemerkt. Nur meh spass
Wenn die Geschwindigkeit über die Drehzahl hochgerechnet wird und das Ritzel kleiner ist, dann ist die angezeigte Geschwindigkeit HÖHER als die effektiv gefahrene. Das geht unter (erlaubte) Tachoabweichung. Auf die andere Seite (grösseres Ritzel = weniger Km/h angezeigt als effektik gefahren) ist verboten.
Wenn die Abweichung sehr hoch, d.h. auch für den Fahrer nervig, wird, dann gibt es immer noch die Möglichkeit die Tachoanzeige elektronisch anzupassen (click)
Ich hatte das Vorgängermodell von dem da- hat perfekt funtioniert.
Marc
statt in powercommander investiere, was uf de strass sowieso chuum merke/uusnütze wirsch, besser mal sonnes fahrtraining mache... oder en tag rennstrecki... hesch meh davo...
Danke Leute für die vielen Infos. Ich kaufe mir eine zweit Maschine und bau so ein Gerät und andere Sachen wie beschrieben ein.
Mir geht es nicht darum ob es erlaubt ist oder nicht.
Ich will die perfekte abgestimmte Maschine. Dann einige Meter fahren, das Material ausbauen und es ist für mich erledigt.
Das ist mein Fun.