Momentan ned, aber wenns de wedr offe esch secher
Hooi Zäme ond e gruess us Olte ;-P
-
-
& have fun! Meud di, wenn mau ir nöchi vo biel oder bern ungerwegs bisch!
LG
Fäbu -
-
Herzlich Willkommen - und viel Spass auf deinem Weg von 250 zu mehr Kubik.
Sollte es dich mal Richtung Bern verschlagen sag Bescheid - bin immer gern Tourguide mit meinem Strassentöff...
-
En Oltner dfrog esch nomeno öb du ou no aktiv besch
-
Willkommen im Club!
-
Seit über einem halben Jahr nicht mehr aktiv :whistling:
-
Welcome!! Und viel spass da ine
Danke VXler für denn Hinweis..
-
Komisch:
Letzte Aktivität
Gestern, 14:24
-
Mit aktiv meine ich Beiträge schreiben
Anyway.... willkommen
-
Hi - viel Spass. Vielleicht mal auf den Jurahöhen
-
-
En Oltner dfrog esch nomeno öb du ou no aktiv besch
Haha - ja hallo Zusammen, schön werde ich nochimmer begrüsst! :thumbup: Ich be of de Strosse no sehr aktiv ond do inne leider nor no passiv, bens aber weder am ändere, send schliesslech vöu glichgsennti för ofd stross zfende! Bis gli einist sigs im Jura, Richtig Bern oder grad vor de Hustör ofem Houestei
-
Haha - ja hallo Zusammen, schön werde ich nochimmer begrüsst! :thumbup: Ich be of de Strosse no sehr aktiv ond do inne leider nor no passiv, bens aber weder am ändere, send schliesslech vöu glichgsennti för ofd stross zfende! Bis gli einist sigs im Jura, Richtig Bern oder grad vor de Hustör ofem Houestei
Falls mol es Töurli machsch, beni gern debi :thumbup:
-
Jura und Bern wäri aso oh drbi =)¨
LG Fäbu