Töfflärm, hämmer kei anderi Problem me ?

• Isch das so?

Isch so. Daten 2012 1'430'350 Rentner mit Wohnort Schweiz (davon 1'292'803 Schweizer) gegenüber nur 679'822 Immatrikulierte Töffs.

http://www.bfs.admin.ch/bfs/po…dos/00.Document.77245.xls
    http://www.bfs.admin.ch/bfs/po…detail.Document.21281.xls

Noch zum Vergleich, die Stimmverhältnisse bei der MEI waren 1'463'954 Ja zu 1'444'428 Nein. (Stimmbeteiligung 55.8%)
    http://www.admin.ch/ch/d/pore/va/20140209/det580.html

PS: Ich bin ein DUMMSCHWÄTZER !!!

• Ich motze aber au nid über d Reperatur, u was de groos teil ja isch service chöste.

Klar es isch nid die günstigs lösig wo ich mache, aber ich ha mich defür entschide u nimme halt d unanehmlichkeit vo de höche chöste in chauf.

LT aber wenn e mehrheit vo denne geistig sich rückenwtickelnde mensche e Ahpassig vor minderheit verlang muemer da widerstandslos ahne? schliesslech sind die ja all steialt u me darf denne ja nüt meh vone verlange. Was die meine isch gsetz u was die meine stimmt sowieso. U wenn die meine dur neui gsetz chennte si wiiterhin ihri renti 7 täg ihr wuche bi schönem wetter uf ihrem garteplatz hocke u über die schuftend minderheit sich lustig mache wo nümme ihres hobby chan pflege??
    Sorry aber wer da behauptet hett dringend e kontrolle bim chopfmech nötig, mire meinig nach?

Aber ja bin ja schliesslech dümmer als e Amöbe u he ke ahnig vom lebe u fahre e scheiss u was au immer, (an d mods oder wer au immer mich jetze wieder verwarne will, dümmer als e amöbe bezeichnet werde chamer au als beleidung uffase)

ps ich han nie verlangt das si umzieh, ich han gseit wenn si sech so gstört u belästigt u so fest drunder liide, de chönd si ja, bzw sölle si doch.
    was si mache müend si selber entscheide, aber ja motze chönd mir schwiizer ja besser als selber was mache.

• ps ich han nie verlangt das si umzieh, ich han gseit wenn si sech so gstört u belästigt u so fest drunder liide, de chönd si ja, bzw sölle si doch.

De Satz isch aber geil.
    Frei übersetzt: Ich han nie verlangt sie söled umzieh, aber sie söled doch eifach umzieh. :thumbsup:
    Häsch du mol über e Politik-karriere nohdänkt? :winking_face:

• Ws, jetzt söttisch vllt eifach mal en Gang zruggschalte. Was du da grad für Tirade gege Rentner uselahsch isch underschti Schublade! Jetzt dänksch mal draa dass die Lüüt alli 40-50 Jahr gchrampfet und ihre Biitrag ad Gsellschaft gleischtet hend. Denn lisisch din Post nomal dure. Denn dänksch drüber nah. Und denn löschisch en am gschiidschte....

Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

• @Sarin
    Bin Gestern den Ferrari FF nach Zug gefahren und der hat mächtig gedröhnt im Iselisbergtunnel 8|
    Der Maserati Quattroporte V8 ist auch lauter als 80dB :winking_face:

Finde es braucht ein gesundes Mittelmass....

Gruss Sniper

• das isch doch kein verglich. es git nöd halb so viel maseratis und ferraris wies töff git.
    wäns nur e handvoll luuti töffs gäbt ide schwiiz wür sich au niemer ufrege.

• problematik isch weder de luti töff ( wo einewägs legal isch, wills innere grauzone vom gsetz sich bewegt ), no d'awohner vo stark frequentierter strosse. wohl eher vo de gsellschafft, wo rücksicht ond reschpekt de andere gägenüber. nomme de stöllewert hend, wies eigentlich sött ha.

die ussag vom ws isch eigentlich e zeiche vo de charakterliche rifi ond intoleranz ( sorry ws isch mini mehnig). wie ander lüt bi andere theme au föllig öbes ziel usschüssid. ond wie i os em text vom ws entnemm, isch er au sehr intolerant gegenüber anderssprochigi....

de witz a de ganze sach isch jo, das me ke aschtallte cha mache en kompromiss zfönde. wenn die lärmende uspüff nüd igschrenkt wädid, was mi ehrlich gsät gär nüd wö schmerze, den gets au no anderi lösige wo mi persöhnlich me wör wehtue. i denke wenns sowit chonnt das es zu unerträglich fü d'awohner wät, denne gets no me fahrverbot fö gwössi schtreckene. vor allem a fiirtige ond weekends, wa mi gottvergesse wö stresse, abe wör akzeptiere. mit dem fluglärm isch es genauso gse ond öber churz ode lang gets ischrenkige wenn kes umdenke passiert.

gnauso isch es fö de fremdeverkehr nüd sehr interessant mit de ruhige ond gmüetliche alpe zwerbe, wenns dauernd lärmig omd kurve fetzid. im übrige söti sgliche au fö rasemäher mit zwei ond vier rädli göllte, mitlerwile gäbs möglichkeite au chlini motore lislige z'baue

wenn sich jede wör a de nase ne ond i de dörfer nüd mit eme tüfe gang bzw. z'lut döreheitze, gäbs die diskussione nur halb so lut ond jede chönnt es betzli nogeh i sinere standpünkt. d'freiheite vo de einzelne wör nüd igschrenkt wäde, d'freiheit of zwei rädli wär nur es betzli ruhiger.

im übrige fönd is amel no interessant, dass grad die wo en geilere sound am töff wend ha, mit ohrestöpsel ond musig vom i phone omefahrid zom de sound vvom töff besser chönne gnüssse

... i ha gschlosse :face_with_tongue:

Hat die Blume einen Knick, dann war der Schmetterling wohl zu dick.

• Ej scheisse man.. ich verstah nüd wenner mit dene dialäkt schribet haha! Ws du hesch eifach ohni endi drikschisse. Am liebste us buuehhh! Buuuuuhhh!

• @ greywolf, ke problem dini meinig mues nid richtig sii :winking_face:

aber wie chunsch du uf die idee das ich was gege fremdsprachigi han? will da isch überhaupt nid wohr. Ich cha efach nur dütsch u bitzeli englisch.

U Ich bin überhaupt nid intollerant, solang mer mich nid doof ahfiggt mach ich au nüt, u innerorts oder wenn nur 50/60/40/30 oder was es alles für schilder amigs het isch fahr ich immer im höchstmögleche gang, also 5te oder 6te will ich weiss dases lüüt git wo de ton vo 2takter als störend empfinde. wär ic hintollerant wühr ich alles im üüfst möglechst fahre.

Ich han efach es problem mit lüüt wo 7 täg ihr wuche nid müend am morge am 5 ufstah um bis am abe am 5i schaffe oder so, und ner motze wills am wucheend mal chli lüüter isch oder am abe. die chönd ja susch dusse hocke oder grilliere oder was susch wend mache. hett keine gseit si müend da was die jüngere am wucheend mache au am wucheend mache.

meh schrib ich nümme macht ke sinn. Will ja alles falsch isch was ich sege. undi hr alli alles sowiso besserwüssed als ich. Han ja ke ahnig vom lebe, u vo dere welt. u überhaupt ich weiss ja gar nüt :ugly:

• Wer hat eigentlich gesagt das es Rentner sind, die sich über den Lärm beschwehren? Das können genauso junge Familien mit Kindern sein, die für den Weg zum Spielplatz den Kleinen keine Ohrstöpsel gegen die paar Idioten auf ihren Lärmkisten kaufen möchten. Als Jungspund kann man schon eine grosse Klappe haben, schliesslich muss heute kaum noch jemand richtig unten durch, so wie es viele der heutigen Renter in ihrer Jugend mussten. Ausserdem ist es respektlos sie mit Sozialhilfebetrügern auf eine Stufe zu stellen, schliesslich haben diese Leute beim Aufbau eines Grossteils der heutigen Infrastruktur mitgeholfen, die heute einfach als selbstverständlich erachtet wird.

@Thema: Die Motorradhersteller sitzen in dieser Sache wohl am kürzeren Hebel, den sie haben wissentlich die Grauzonen des Gesetzes bis zum Anschlag ausgereizt und werden bei zunehmendem Widerstand dagegen früher oder später die Quittung kassieren. Genau wie es bei den Banken der Fall war.