Versicherig

  • I ha itze bir Winterthurer, Basler und Zürcher Offertene agfragt. Falls ig mi für d Winterthurer entscheide würdi sicher zu dir cho, chunt für mi ja nid drufab :winking_face:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • ja wär hammer we de das chönntisch mache !!!

  • Ich bi bi dr Mobiliar-Versicherig und zahl über 700 Stei .. Teil-Kasko aber nur .. wenn mehr Kohle, denn stigi uf Voll-Kasko um ... eventuell :winking_face:

    Ohne Super kein Moto :grinning_squinting_face:

  • Man die huere Basler lö uf sech lo warte...sie hei gschribe es chäm de per Post aber bis itze isch na nüt cho. So wies usgset wirds d Winterthur :winking_face: öppe 700 mit 1000 Selbstbehalt, und öppe 1000 mit 500 Selbstbehalt..

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Also ich han au nur Teilkasko, weiss nöd öb sich bim Töff Vollkasko würklich lohnt, guät klar wentän mol flügä lohsch, aber den isch dä Schadä jo meischtens au nöd all zu hoch.
    Und went den würklich mol sötsch än Unfall ha, isch eh d'Frog wiä schnell das wieder än Töff bruchsch. :winking_face:

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • ja also weni de mis big bike ha, de tue i de uf jede fall vollkasko !! lohnt sich scho we me mal so richtig uf d'schnure gheit, u di ganze schale teili verchratzt !!!

  • Das du als Versicherigs kenner so öppis seisch wundärät mich jetzt glich no. Ich mein ich fahr jetzt sit 4 Johr Töff und bin no niä ufäm Ranzä glägä, do han ich doch einiges a Geld gsparät nöd?
    Und ich mein äs paar Kollegä vo mir sind au scho ufäm Sack glägä, und einä sogar rächt däftig, aber dä Schadä vom Töff isch glich nur knapp übäräm Selbstbehalt gsi. Also hät ers den glich usäm Sack zallt.
    Guät isch kein Renner gsi, aber Gabelbrugg etc. hät er glich müäsä ersetzä.
    Wen ich ä MV Agusta hetti wärs scho au no chli andersch.


    Wiä isch das eigentlich?
    Ich han jo ä Prämiä und diä isch bim Töff uf 55% und bim Auto uf 70% wen ich jetzt würd wöllä Vollkasko machä, muäs ich mitämä Prämiä ahstig rächnä?
    Will suscht fahr ich mit mim Autöli no bis ich irgendwiä uf 60% chauf den äs neus und mach voll...
    was meinsch?

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • ja also prämie würdi scho aastige, aber bir vollkasko gits de wider ds bonusstufe system !! also wenn du 10 jahr d'outoprüefig hesch de zahlsch bir vollkasko nur no 35% bi üs !!!


    bir teilkasko gits äbe keini bonusstufe, drum chönnti sich das unter umstände no lohne, für es paar fränkli meh, e vollkasko ds mache !!



    ja klar hesch da gäld gspart, aber äbe wenns di vewütsch ire kurve oder so(eifach wenn du sälber schuld bisch) und e totalschade iiifahrsch de überchunnsch eifach genau 0.-!!! und das würd sich de schlussändlech o nid würklech lohne oder ?? :winking_face:



    edit: also die bonusstufe variere natürlech, 35% isch eifach ds minimum, chunnt drufah wie lang me de uuswiis scho hed. !

  • Ah ok merci für d'Ufklärig.
    Du muäsch aifach wüssä das ich uf dä Stross würklich än vorsichtigä Fahrer bin, und uf dä Rennstrecki bisch jo sowiso nöd versichärät. jaja...
    Aber häsch natürlich scho rächt, wens den würklich mol sött passiärä choschtets den scho. Ich chan natürlich au nöd sägä was sich lohnt.
    Aber äbä dank dir für d'Infos.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • ja äbe weme gnueg vorsichtig isch.......


    ja gärn gscheh :cheers:

  • I ha itze grad mit mim (ex- ) Versicherigstyp gredt. Und dä het gseit weni itze mit Sistierigsverzicht e Versicherig gha hätti, würdi z Geld für e Rest vom Jahr nid zrugübercho.


    Isch das wahr? Weni itz also eini mit Sistierigsverzicht löse de chani bimne Verchouf nüt me zrug übercho obwou i ja fürs ganze Jahr immer zum Vorus zahle? :confused_face:


    @semmelreiter



    I müest de no wüsse wie dass du richig heissisch für dass du d Provision überchunsch, cha jo nid eifach ineloufe und dr Semmelreiter verlange lol :grinning_squinting_face:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • ja also das wägem sistierigsverzicht sötti eigentlech kei underschied mache....... aber am beste fragsch de grad dä wo di de tuet betröie !!!

    Einmal editiert, zuletzt von semmelreiter ()

  • und hend ihr au bonus schutz? also ich ha jetzt für en neui vollkasko und fahre sit 1999 auto (offiziell gg), und bi bide allianz uf 55% mit bonusschutz uf jährlich 1600.- cho.. isch uhuere viel hets mi dunkt, aber nach abklährige ha ich gmärkt, das es immer no günschtiger isch als vieli und sie dir scho vo afang a bonusschutz chönd a bühte, was au nid alli versicherige chönd mache und den häsch erscht no huere viel leischtige dine.. und as cornu training chasch für 100.- als mittglied, ha mi scho agmäldet! :grinning_squinting_face:

    -=[CARPE NOCTEM]=-

  • Zitat

    Original von semmelreiter
    ja also das wägem sistierigsverzicht sötti eigentlech kei underschied mache....... aber am beste fragsch de grad dä wo di de tuet betröie !!!


    ah ja u mi name wär :
    !! das sötti eigentlech länge


    OK i luege hüt am Namitag mou verbi z cho :winking_face:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • ja hüt bini eifach de nume bis am 15.30 da!!!!!!!!