Gsed guet us tip topi grössi froi mi mega
Bis murn am morge
Eröffnungstour 2014 (Die zweite)
-
-
Au wenn es chorzfrestig esch: heds no es plätzli för mech? Ha zwar no es L ond be no nie wörklech inere groppe gfahre, aber es get emmer es erschts mol
-
jubb. Dänkid eifach dra mer fahred spötistens am 20ab ab müend jo alli beziete hei
-
Hey Snowman.. en dommi frog aber heissisch du Claudio rapelli
-
AB, Basel Richtung Luzern, morgen's 08.40 ----------------> 2° - 3° :whistling: ........biz früüschi Luft schnappe
-
Hey Snowman.. en dommi frog aber heissisch du Claudio rapelli
Nei ech heisse Fabio ond be us Littau -
Rapelli tönt nach Salami ... da hed eine Hunger
-
Easy Tourli gsie :thumbup:
Perle Wätter, angenehmi Temperature, trotz zeitweilig 8 Töff es angenehms, em Saisonafang und dä doch na relativ chalte Strasse, apassts Tempo und kei Zwüschefäll.. Kurzum en gelungne Tag!
Aja bis ufs unsägliche Lied bim Mittagässe
Merci Michi fürs organisiere!
-
Das lied...emmer ond emmer weder...
Esch super gse, merci förd erfahrig ond üchi gedold met mer, esch mini erscht groppetour gse
-
Jo scho guet esch super gsi au es grosses danke ah Bandit ond au a alli. Esch toll gsi Emmer weder super gsellschaft met euch..
"I will Survive" HAHA
-
-
Hoi Jungs, super Tag gsi mit euch, alles guet gloffe das isch d'Hauptsach. Bi am 5fi dähei a cho.
@ Bandit Danke, .....nach däm woni uf e Link druckt han "will mini Frau s'unbedigt het wellä lose", hanis wieder dinne :whistling:
Video ------------> Coming soon
An alli nomol
-
Danke fürd pics, freue mi ufe film.
Haha das einte Fotti esch das det gsi wo das mammi hie ond hät gloffe esch?
-
Hoi Zämä
Hier der Link ..................http://www.youtube.com/watch?v=0AUhcgNG15c&feature=youtu.be
Tut mir leid mit dem Video, die Cam war zu sehr auf die Strasse gerichtet. ;( Habe hier ein kurzer Clip zusammen gestellt, zu mehr hatte ich keine Lust ….nur um zu sehen wie verschieden der Asphalt in den verschiedenen Kantone ist. Trotzdem es war schön mit euch.
Geschieht nie wieder versprochen!
@ Hyura Genau!
-
bei euch müsst ich mich demfall de mal dra henke =)
alli us minere umgebig =)