Rennauspuff?!

  • Zu minere Aprilia 125 han ich, nebem orginal uspuff no en Rennuspuff übercho. Han de jetzt montiert.


    Jetzt mini frag: isch das erlaubt oder nöd? aber da dä uspuff mega abgaht nimm ich mal a das es verbote isch. Was würd passiere wen mich d`schmier mit dem würd use nä?


    Viele dank für euri Antwort¨





    P.S bevor mir de pseudo und de Nitro ide Ohre lieged, ich ha de uspuff nöd allei montiert, di beide händ mir gholfe :face_with_rolling_eyes:

    [SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]

  • Abghat??? Dä isch im Tunnel no lüter als d KTM.. 8o8o

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • Passiert sicher s'gliche, wie wänn ohni db-killer fahrsch! Buess, wie tür? Kei ahnig!!
    Und wänn en unfall bausch zahlt d'versicherig nöd...


    P.S. Lüter als e KTM??? Das glaubi nöd das e Aprillia lüter als am Ravi sini KTM isch!

    <center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

    Einmal editiert, zuletzt von Scooby ()

  • S'einzig wo lüüter als am Ravi siini KTM isch, isch siini ehemalig "DT" :lol: :lol:

    Zitat

    Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

  • jou


    ich han au eh jolly moto a de mito


    macht scho zimli was uus, voralem hät d'schwiizer mito eh sonen scheiss uuspuff.... aber verdammt luut isch sie scho worde...


    im erschte gang vo 7000-12000 ide underfüehrig booaaa... infernalisch... fasch gp style


    au d' rs hät schiintz en zylinder ohni näbeduusläss
    au sone super schwiizer idee


    und, au d' evo mitos händ 60433er zylinder, da sind eigentlich die vode Mito 1 ( komischer wiis isch dä iilass bimir doch 69mm obwohl 60433er zyli eingetlich 64mm sött ha ?!?! ))


    halt chli italienische wahnsinn


    übrigens... wa isches für en pott ????? musch denn evtl. d'bedüsig chli aapasse... vill renntöpf wend ä chli e chlineri hauptdüse....


    aber nid übertriibe, musch die halt anetaschte und äs kerze-/ kolbebild chli im aug bhalte. evtl. ufe 9er kerze abe, wenn sie würkli rabiat lauft


    da isch min topf:




    [Blockierte Grafik: http://predator.bikepics.com/pics/cagiva-mito125-93-bikepics-286588.jpg]


    n8 zäme

  • I gloub dä Rennuspuff wo du meinsch isch eifach dr normau Uspuff ohni Kat....dä het doch eh jedi Sou dranne!

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • erlaubt isches ganz klar nöd, usenäh glaubi jez chum dass si das mached, bin au äs jahr mitere RS mit rännuspuff ummedonneräd sicher öbbbe 20 mal a polizeikontrollenä verbi, eimal händs mi sogar usegnoh und es het si käs bizli gstört. die neue RS händ jo au nüm die fette uspüff standardmässig dra, dä kat isch es halt eifach wo dich vo dene no unterscheided :winking_face: ad prüefig würdi eifach nid grad mit dem teil, chönnt ungsund werde :winking_face::engel:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Zitat

    Original von Milhouse
    I gloub dä Rennuspuff wo du meinsch isch eifach dr normau Uspuff ohni Kat....dä het doch eh jedi Sou dranne!



    Da chöntisch no recht ha, gsehne nur RS mit däm uspuff ume fahre! :top:

    [SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]

  • ja mit dä uspüff ischs so äh sach...denn wenn kein dp-killer drah hesch gits äh buss. jedoch wenn än usspuff drah hesch ohni eg-zulassig wirts no rächt schwul, wenn dich dä falsch polizischt ussä nimmt! denn mim brüeder sin kolleg het bi dä buell einä moniert ohni eg-zuelassig und dä isch grad an falsch polizischt hi g'fahrä!!! denn er het denn chönä dä töff gogä vorführä, buss zahlä und erscht no 2 mönet z'fuss gah... also ich würd mir scho guet überlegä was ah dim töff hi schrubsch...gruess :confused_face:

    dä dummä g'hört d'welt.....

  • tja, ebe. erlaubt isch es definitv ned. ha aber damals a minere aprilia af1 (uuuh alti ziite :grinning_squinting_face: ) en grössere vergaser dinne gha, polini lamälle, polini rännsatz 154ccm und en polini ränntopf ohni das uffällige polini schildli drah. isch gloffe wie d schissi. isch amigs geil gsi, wenn ich mit eim mit em neuschte vom neue vo aprilia a de ample gstande bin und er so mitleidig uf mini chischte gluegt het. er het denn dörfe nach es paar meter probiere mini scho rächt chli gwordni nummere z läse *hähä*.
    aber zrugg zum thema. ernschthafti problem gits denn, wenn s usefinded, dass de kat abgnoh hesch. das git brutal ärger. wäge z luut, tja, bi 125er isch es ja eher so, das es "blächelet". und da mues eine druscho, damit ers tscheggt. ha damals de ganz resonanzkörper under de verschalig mit dämmwulle igwicklet, maschegitter drüber und schwarz gschprützt. tönt het alles wie original... muesch sälber wüsse. chunnt au immer drufah, wer die usenimmt.


    triplegrüess

    burning angel wings to dust

    Einmal editiert, zuletzt von speedtriple.ch ()

  • Hatte an meiner RS auch einen Arrow (Renn) Auspuff...


    Unterschied zum Original-Pott:


    - geringeres Gewicht


    - Kein Kat


    Die Aprilia ist extrem viel schneller im Anzug (lässt sich auch viel besser hochdrehen) als mit Orignialtopf...


    Legal ist die Sache nach meinen Infos (Strassenverkehrsamt, Polizei-Kollegen und Mech) nicht... aber ich wurde 3 mal angehalten mit der RS und niemand hat sich beschwert... also easy


    Greeets Swiss

    R6 for breakfast, R1 for lunch!


    CU ZH22066

  • Zitat

    Original von SwissSpiritofSpeed
    Polizei-Kollegen
    Greeets Swiss


    Arbeitskollegen? 8o:ugly:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • Erst jetzt gesehen!


    Nein, sicher nicht Arbeitskollegen! Freunde ja, zusammen arbeiten und Töfffahrer verarschen, nein!


    Greeets Swiss

    R6 for breakfast, R1 for lunch!


    CU ZH22066