2 Motorräder halten?

• Mis Bispiel. ZRX 1200 und Intruder 750. Versichrig nur für ZRX(Da grösser) und Verkehrsstür au nur für ZRX. Wechselschildgebühr 30 oder 40 stutz.
    Ergo sinds 30 oder 40 stutz unterschied im jahr zu vorane(Nur ZRX). Wie bereits erwähnt. Wänn beidi Teilkasko händ, würsch die dopplet zahle(Für ZRX und Trudi).
    Zu de nummere. ZRX hät en ganz normali. Zu begin mit 2 schribeziher ca 10sec. Jetzt gahts au ohni in ca 5 sec.
    A de Intruder han ich eis usem Obi. isch bitz fetter aber genial prakitsch, schnell und sicher. kostet ca 7 stutz. Swissklick gits au no. Find ich aber nid ganz o vertrauenserweckend.
    Ig han derzit 3 Töff und wänns meh platz hät wür jetzt nach de swissmoto au scho de 4. langsam itrudle :love: Wieso? Ich liiiiebe halt töff, möcht hin und wider öpis neus aber mich nid vom alte tränne :face_with_tongue:

Das Universum verengt sich zu einem dünnen Schlauch und die Autos frieren auf der Straße fest. Wenn dich aber richtig der Hafer sticht, dann schaltest du vorher ein paar Mal zurück und ziehst die Gänge voll durch. Ein siegesgewisse Tier wird freudig aufbrüllen und dich dermaßen vorwärtsreißen, daß dir endgültig Hören und Sehen vergeht.

• Ig han derzit 3 Töff und wänns meh platz hät wür jetzt nach de swissmoto au scho de 4. langsam itrudle :love: Wieso? Ich liiiiebe halt töff, möcht hin und wider öpis neus aber mich nid vom alte tränne :face_with_tongue:

Ich verstan dich vollkomme aber ich han zum Bispil einä vo minä Töff beforzugt und der ander isch soguet wie nummä no idä garage gstandä. Dert hani müesä säge das isch au keis töffläbe. So gader nu kaput und das wett ich nöd. Also wenn ich en verchauf wier er wenigtens dert nomal brucht. :smiling_face: