Min name isch Anja Fuchs und ich chume vo Einsiedle und bi 20i.
Ich fahre zur ziit ä Suzuki GSX-R 600 aber no drossled darf sie aber das jahr uf tue (aber leider erscht endi september).
Ich han scho als chlises chind immer en töff welle und de hani wo ich 18 worde bi mir eine kauft. Am afang isch es echli schwierig gsi grad mitere Suzuki GSX-R azfange aber nach es paar versüech isch s feeling scho da gsi und jetzt chani nümme ufhöre z fahre .
Ich hoffe das ich i dem Forum es paar neui lüt känne lerne wo luscht hend ämal mit mir go fahre.
Hoi zämä
-
-
Ciao Anja
to the Club :thumbup:
Häsch alles richtig gmacht. Isch nöd gaht sAfänger-Bike aber es hat dir gfalle und das Bike hats müese sie. Isch mir au so ergange.
Machsch e PN falls mal en usfahrt wötsch go mache...
Saluti
D4L -
Gixxer sind sowieso s beschte
Han au mit minere 600er agfange isch gar nid soo schwer gsi wie all immer laberet -
-
-
-
welcome
-
Sehr guet wiedermal öpper us de umgebig
Viel spass uf de strass und im forum!Viellicht gseht me sich ja mal uf de strass
Gruess Tobi
-
Nimm mich, nimm mich!
Cooles Bike, beschte wo gits
Lass hören, wenn die Sattelegg wieder befahrbar ist.Viel Spass und Geduld, bis im September. Danach erübrigt es sich eh, viel Spass zu wünschen
-
Hallo Anja
Willkomme im Forum. Viel Spass bim fahre und vilicht mal ufere Tour.
Lg -
Hallo und bei TF!
Gruss
Nachtfahrer -
hey anja willkomme do bi üs wiiblichli verstärkig isch immer guet, wünsche dir viel spass und en guete start id saison.
-
[Blockierte Grafik: http://www.smiley-paradies.de/smileys/smaulies/smaulis_0191.gif] sei willkommen im TF.
-
& viel Spass
-