sali! willkomme da bi eus im Forum!
Und vilicht gseht mer sich ja mal ufere Tour!

Der alte Berner-Oberländer
-
-
Ein "Herzliches willkommen" au vo mir. Und viil spass da inne:)
-
Tja Hermann, das Internet ist ein Dorf und wir sind alles Nachbarn
Herzlich willkommen hier. -
und au es herzlichs willkomme vo mir us winti. viel spass da ine mit eus und eu.
währi lässig wen mer sich mal ufemene türli wür treffe
-
salüüü
da isch doch nöd rase, nur zügig fahre halt
-
Ein Dankeschön an die toeff-forum-Familie
Die sympatische Art, wie "man" hier miteinander umgeht und mich bei euch begrüsst, freut mich ungemein.
Ich hoffe sehr, wir hören gegenseitig voneinander.Über meinen Ausspruch "Raser" seit ihr euch nicht so ganz einig, he? Meine Bitte: Fahrt einfach so, dass ihr und die andern jederzeit heil daheim wieder ankommt; - sogar ohne gewissen Leuten unterwegs sauer verdientes Geld abgegeben zu haben!
Raser: Ich war am Sonntag unterwegs über den Pillon-Mosses-Jaun. In einer unübersichtlichen Kurve "kam" mir einer auf meiner Seite entgegen. Er hat meine "freundlichen" Worte sicher nicht verstanden, - aber ich hörte mich brüllen und wusste dass ich noch lebe.
Mannen das sind Raser - und bestimmt war's keiner aus dem toeff-forum; das sind anständige Jungs.
Gruss
HermannWenn iihr wollt, könnt ihr ein paar Bilder dieser Tour auf meine Homepage anschauen.
Motorrad -> Touren -> Frühlingstour. -
Neee das chan keinä vo üs gsi sie...
Ich kennä no lang nöd all do inä und han kei Ahnig wiäs fahräd aber äs paar han ich glich schomol gseh und muäs sägä diä herre hend alläs im Griff. -
-
Zitat
Original von ravi
hehehe
-
Alles im Griff.. *hust* Immer doch
-
Zitat
Original von pseudOnat
Alles im Griff.. *hust* Immer dochklar
-
Biz nochträglech au vo mer no es Willkomme do enne... ond vel Spass.........
-
chunnt halt immer o uf d'strechi drufab wieme cha fahre, oder äbe de heize..... also dr bünig und dr suste kenni scho usswändig, und drum fahre (heize) i dä o chli zügiger..... oder bine albe zügiger gfahre woni mi hobel no ha kha
janu bi ja sälber tschuld hane verchouft -
Jo jetzt spahrsch no chli und den ab ufän grossä. chunt scho guät. Bi ricardo häts grad ä abartig geili VTR Firestorm im Moment no bi 5000.-
-
ja am spare bini itz äbe dranne..... aber i ziele eigentlech eher uf ne 900er fireblade, oder äbe de e 1000er blade..... mal luege. darf ja eh no nid fahre.....
-