Yamaha R6 2007 26000km 8500.-

• Also wenn Max Biatchi :winking_face: Werbung dafür macht, wär das echt ein Grund den Gummi NICHT zu kaufen!

Ausserdem: seh ich das richitg, dass er im Aprilia RSV4 Kombi vor einer Kawa kniet? :muaha:

• Dass die bei der Marketingabteilung vom Pirelli so viel Spass verstehen, echt klasse! :thumbsup:

Motorradfahrer müssen einen besonders grossen Dachschaden haben sich bei schönstem Wetter in hautenge Lederklamotten zu zwängen. :lol:

• 25kw können alle einbauen.

de junge schriibt ja genau weg dem wiil er ja bald offe dörf fahre will er e r6...

wie vielfach.... het de boo de beschti rat :smiling_face: gsx-r! :grinning_squinting_face: wenn eim halt e r6 grad so uf de ersti blick gfallt dann chamer eim ja schwer vomene andere töff überzüge... aber marcel ich würd dir mal rate, wenn würkli e 600er willsch, paar verschiedeni probefahre umbedingt!!

Marcel - vilicht fühlsch di ja ned wohl uf de r6, oder kawa, suzuki, honda was au immer... ich vo mir selber chan nur säge, nach 2 600er k7, und momentan 750er k7 bi voll und ganz zfride, jetzt glaub bi ca 30'000km und alles bestens... was natürli ned heisst dass das mit anderne töff ned gaht... schlussendli isch es sch****egal was du chaufsch hauptsach du hesch spass draa...

:thumbup:

wenn man rechts dreht wird die landschaft schneller!

• ... was natürli ned heisst dass das mit anderne töff ned gaht... schlussendli isch es sch****egal was du chaufsch hauptsach du hesch spass draa...

:thumbup:

Genau so esches und ned Andersch :thumbup: .

Sind mer ehrlich: d Japaner bauet sit Jahrzehnte hammer Bikes und do machsch i de Regel nüt falsch. Obwohls i de letschte 2-3 Jahr chli wo de Europäer (BMW, Aprilia, Duc) im technische Bereich starchi Konkurrenz becho händ. Aber esch eher Gschmackssach (Wohlfühle uf em Hobel, Optik) was für e Riessschüssle fahrsch. Früehner hättis für me au nume Honda oder eventuell Yamaha gäh, aber mit em Alter wird mer do echli unkomplizierter :D.

• Na ich denke mal seine Frage wurde beantwortet und er will bei unserem Off Topic-Geplauder nicht mitmachen :winking_face:

• Ja, ist halt ein notwendiges Übel um vom Stuhl auf den Hobel zu kommen :grinning_face_with_smiling_eyes: .