Bau einer Rennstrecke

• Zum vorab das sollte kein April Scherz sein.

Mir ist aufgefallen, das viele Clubs oder Kollegen alle ins Ausland fahren um dort Supermoto oder Superbike zu fahren.

Ich frage mich wann wird endlich eine Rennstrecke in der Schweiz gebaut?!?

Es gibt verschiedene Aspekte.

- Eine neue Wirschaftszweig, jobs
    - Raser von der Strasse auf die Rennstrecke bringen, wo man auch Vorschriften gelten was bekleidung, fahrweise und Bike angeht. Das würde auch bewürken das es weniger Unfälle auf der öffentlicher Strasse gibt und die lieben Autofahrer und Grüne nicht mehr verärgert werden.
    - Den "schweizer Motorsport" förderen (gibt es den überhaupt)
    - der Kurs könnte für Vorstellungen von neuen Bikes genützt werden oder für Fahrsicherheitstrainings usw.

ich könnte noch x andere sachen aufzählen. so eine strecke kann mann mehrfach benutzen. und Geldgeber sollten eigentlich auch aufzutreiben sein. z.B die ganze Motorradgemeinschaft, rennsportgemeinschaft, fahrlehrer usw.

In tschechien habe ich schon ein geniales konzept gesehen Moto GP, Supermotard, Motocross und Freestyle (in der halle) alles vereint in einem also 4 verschiedene tracks. hammer :grinning_squinting_face:

was haltet ihr von dieser Idee? Muss das gesetz geändert werden oder gilt das nur für F1? da gibt es doch so irgend was?!?

3 Mal editiert, zuletzt von Tom (1. April 2005 13:09)

• in der schweiz sind rundstreckenrennen verboten. seit irgdenwann in den 60ern oder so, wegen eines unfalls in deutschland, wo es viele tote gab, weil ein brennendes fahrzeug in die zuschauertribüne flog.

darum gibts nur bergrennen in der schweiz. momentan ist aber irgend ein gremium daran dieses gesetz zu prüfen und evtl überarbeiten. vielleicht sind sie in 20 jahren soweit und man kann fahren.
    dann muss nur ein ort gefunden werden, wo man eine strecke bauen kann, sämtliche einsprachen überleben, einen geldgeber finden und die strecke bauen. ich denke so in 200-250 jahren haben wir dann auch eine strecke. aber leider wird dann das benzin so teuer sein, dass es sich keiner mehr leisten kann.

Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

• Ja aber diese Gremium gibt es sicher scho lange. Denn das wird scho lange disskutiert.

Aber es muss doch einmal ein Entschluss kommen.

Ich glaube das mit dem Ort ist nicht eifach aber nicht unmöglich. Denn soviel ich weiss wurde immer nur über ein Bau einer F1- Strecke nachgedackt das heisst ein 4-6 km lange strecke. und das auf einem riesen grundstück. klar ist es da schwierig ein Platz zu finden aber wenn man es auf eine kleinere strecke bewenden lässt hätte man evtl. bessere chanchen.

• zesch mues afe mal das gsetz wäg.... e platz gfindme de scho, hoffeni emel.

äs isch ja mal zur diskussion gstande in interlake, wo jetz dr mystery park steid, e strecki ds mache...... dört wärs när gloub o keis problem gsy vu wäge iisprache etc..... eifach halt no das gsetzt!!!! ja mal luege

• Zitat

Original von Mercutio
    in der schweiz sind rundstreckenrennen verboten. seit irgdenwann in den 60ern oder so, wegen eines unfalls in deutschland, wo es viele tote gab, weil ein brennendes fahrzeug in die zuschauertribüne flog.

darum gibts nur bergrennen in der schweiz. momentan ist aber irgend ein gremium daran dieses gesetz zu prüfen und evtl überarbeiten. vielleicht sind sie in 20 jahren soweit und man kann fahren.
    dann muss nur ein ort gefunden werden, wo man eine strecke bauen kann, sämtliche einsprachen überleben, einen geldgeber finden und die strecke bauen. ich denke so in 200-250 jahren haben wir dann auch eine strecke. aber leider wird dann das benzin so teuer sein, dass es sich keiner mehr leisten kann.

Isch doch eifach wider mal typisch Bünzlischwiiz, echt zum chotze. Sit damals und jetzt gits gravierendi unterschied, grad i de Sicherheit. Findi echt schlimm das mer a so alte sache immer na feschthebet !!!

P.S: De schlimm unfall isch in Bern passiert, ca. 60 Toti !

Zitat

Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

• S'Gsetz isch schomal e rise Hürde bi eusne Politiker, aber au wenn das klappet, sone Strecki brucht brutal Platz, mues ja auno Parkplätz und Aafahrtsmöglichkeite gä und choschte tuets au Unmänge. Nacher wott doch niemer döte Wohne wägem Lerme und Vercher und soweiso und überhaupt, glaube dSchwiiz isch eifach zChli für das. So Motorsportbegeischteret sind Herr und Frau Schweizer ebä glaubs nöd :ugly5:.

PS: Die sölled lieber im Schwarzwald e Strecki boue :D.

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• Jo also ich gsehn leider au schwarz für ä rennstrecki, aber d'Moto fahrer chönd jo uf Cartbahnä go fätzä

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• das met dem gsetz esch halt weder mol typisch schwiiz. ech gebe do em mercutio rächt. das werd wohrschindlech no rächt lang go, bes das de mol wäg esch. mol luege.

wäg em platz? das söt eigentlech ned so es grosses problem si. ech ha das scho mehreri mol met mim vater diskutiert. ond so wiit ech weiss, geds e de schwiiz öpe 2 bes 3 streckene wo scho bestönd. die müessted aber renoviert ond usbouet wärde. somet esch s problem vom standord ond platz eigentlech au glöst. die streckene send mines wössens au ame ned so decht besedlete ort. eini esch glaub em vallis.

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• sali zäme

ja aso das met em platz söti würkli ned sones problem gäh, das ja weder mau dranne si militärflugplätz am schlüsse aso wieso söll mer ned gad e sonens gländ usboue?

und ebe vo wäge gsetz und schiiz da muemer gar ned rede well wenn d schiez emol es gsetz hed brengsch es schier nüm use! mer chönntet jo e petition oder wie das heisst starte gäge das gsetz? :face_with_tongue:

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• Jo also sie rächned sich zwor rächt guäti Chance us, zum das Gsetzt sowit uszbauä, das mä bald wieder Rundstreckänä törf ha i dä schwitz. Wägäm Platz gohn ich mitäm Charlie eining, äs git vill Flugplätz i dä schwiz dä Cornu macht jo jewils au än Kurs uf eim, wen mä diä no chli usbaut, git das schnell mol chlini Rennstreckänä...

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• än unterschrifteaktion mitem motto "Raser auf die Rennstrecke", da würded sicher vieli lüt unterschriebä :smiling_face:

aber da d'schwizer ja ehh langsam und total verbünzläd sind gsehni schwarz dass da jemals gmacht wird. Au wenn s'gsetz ufghobä wird, da wird tonnewiis rekürs und nomal rekürs vo eusne liebä bünzlischwizer gäh. also ich würd au säge villicht so i 200 jahr, bis denn gits aber wahrschinli kei benzin meh, tollll :winking_face: was mi eigentli nöd stresst will denn läbi ehh nüm :hmpf:

Cry mich ein river ! :ugly2:

• Zitat

Original von Hypi
    än unterschrifteaktion mitem motto "Raser auf die Rennstrecke", da würded sicher vieli lüt unterschriebä :smiling_face:

aber da d'schwizer ja ehh langsam und total verbünzläd sind gsehni schwarz dass da jemals gmacht wird. Au wenn s'gsetz ufghobä wird, da wird tonnewiis rekürs und nomal rekürs vo eusne liebä bünzlischwizer gäh. also ich würd au säge villicht so i 200 jahr, bis denn gits aber wahrschinli kei benzin meh, tollll :winking_face: was mi eigentli nöd stresst will denn läbi ehh nüm :hmpf:

jo mit dem motto wür mer ganz sicher einigi unterschrifte sammle. naja als forum hettemer zwor vorteil wenn mir so en aktion starte oder mitmache würed das mir fascht i de ganze schwiz verteilt sind, aber schlussendli het de Hypi recht, bis do mol was goht und diä strecki den au baut wird.....wirds sicher es wili go. und viellicht han i den gar kei luscht meh uf rundkurs und gang offroad?!
    also i setz mich do nöd gross i. wött nöd mini freizit mi so öppisem verbrötle, wen i eh scho zwenig han. i gang liäber uf italie oder so.