Für Bussen haftet neu (ab Jan 2014) der Halter!

• und zum s gsetz duresetze sind d cops da, da bruchts kei hobby detektive wo dene alühtet und anderi verpfiiifed.

evtl parkiersch ja mal 5min im fahrverbot, den bisch au froh wens nöd grad e puess dra het.

Jetzt riisisch aber öppis us em Zämehang.
    1. hani nie öppis vo verpfiife gschribe, da bisch bi mier a de falsche Adresse.
    2. Hani nie gseit dass mer für jedes Vergehe sofort söll e Buess übercho, sondern WENN MER E BUESS ÜBERCHO HET nöd söll go brüele und sich versueche usezbschiisse.

Zitat

ich zall lieber es paar hundert stutz und han mini rueh. vorallem wenn din iwand abschmättered und si usefinded das glich du gfahre bisch, wirds warschinli tüürer als wend eifach am afang zallt hetisch.

Full ack. Aber wenn ich das schriibe bini en Schiiheilige gäll :winking_face:
    D Höchi vo de Buess ab wenn mer nüm gern eifach so zahlt isch ganz individuell, wie du schriibsch. Aber wer nöd guet verdient sött sich dem halt au bewusst sii, dass e 250.- Buess grad es rächts Loch is Budget riisst. Aber irgendwie werded das die lüüt, wo sich chönd es fahrzüg leischte, au chönne zahle. und meh als 250.- gits ja bi Ordnigsbuesse imho nöd (und das isch nunmal no under minere finanzielle Schmerzgrenze, vo rallem wills eh nur all Schaltjahr mal vorchunnt). und bi de ganz schlimme Vergehe isch ja denn eh lohnabhängig, wa wettsch no meh?

Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

• und bi de ganz schlimme Vergehe isch ja denn eh lohnabhängig, wa wettsch no meh?

Das sött scho bi de OB's so si. Laht sich ganz eifach via Stüüre usefinde, wieviel de verdient. Was chratzts so en hässliche, Stumperauchende Goldküsteimmobiliebsitzer wenn er 250.- mus zahle? GARNÜT. Das isch so wie e 5.- Buess für mich, nei sogar no weniger... Ich finde s Gsetz sötti dete asetze. Das mag de Administrativi Ufwand zwar scho chli id Höchi tribe, aber d Buess wird ja eh usgstellt. Und wenn mer jetzt e Minute lang abklärt und denn usefindt, dass de rechnerisch müest 500.- zahle für sini 5km/h z viel, denn egalisiert sich de Ufwand sehr, sehr schnell.

Aber was säg ich da, ich bi allgemein gege die übertriebene Buesse. D Polizei söll ihri arbet ruhig mache, die chönd ja au nüt defür. Da müend d Politiker aktiv werde. Chas doch nöd si, dass uf z.B. de Flughafeautobahn A51 (so wie grad aktuell) ufere Schnurgrade Strass blitzt wird. Ich glaube mer gföhrdet genau niemer, nödmal sich selber, wenn mer dete am 3 am Morge ohni jegliche Verkehr mit 140km/h fahrt, oder wott mer öpper s Gegeteil bewise? :confused_face: Blitze: Ja, aber SINNVOLL (Schuele, gfährlichi, unübersichtlichi Ort, Ort mit vielne Unfäll und wasweissich). Und denn sölls nöd Budgetiert werde - mir müend das Jahr mindestens xy Millione ineh - gahts no? :thumbdown:

READY
    TO>>
    ALUKÖFFERLI

• mal e allgemeine Frag: Wie gseht das us wenn mir de COOP en Parkbuess as Auto oder Töff ane chläbt. Mueni ich die dann zahle oder isches öpe sglieche wie en Nachbar wo mir e Buess macht und ich dann die muen gar nöd zahle?

Fehlende PS werden durch WAHNSINN ersetzt ! :devil:

• Wenns e Park/Halteverbot/Durchfahrverbotstafle het mit richterlichem Beschluss, Parzellenummere und Datum (cmon, die kenneder alli :winking_face: ) denn ja. Susch bechunsch es Problem.

Bim Nachber: Nei. Usser er het au so e Tafle :grinning_squinting_face:

READY
    TO>>
    ALUKÖFFERLI

• Wenns e Park/Halteverbot/Durchfahrverbotstafle het mit richterlichem Beschluss, Parzellenummere und Datum (cmon, die kenneder alli :winking_face: ) denn ja. Susch bechunsch es Problem.

Bim Nachber: Nei. Usser er het au so e Tafle :grinning_squinting_face:

Also gnauer: Parkhaus Coop...Zentrale Parkuhr vorhanden... Ich zahl nö,d chum e Buess vo de Coop über bzw. a de Windschutzschiebe und fahr normal use und zahl die Buess nöd i...
    Kolleg macht das andurend, chunt Buess zwar vom Coop über, aber hat weder e Betriebig no e adrohig bis hüt becho...und er hat sicherlich scho über 30 so Buesse scho becho...da frög ich mich WIE GAHT DAS DENN? Wo isch da dLücke?

• Vilicht sinds eifach z fuul dezue. De ehrlichi Durchschnittsschwizer wott sich nüt zuschulde cho lah und zahlt die Buess drum eifach, au will er Angst het. Dademit macheds gnueg Geld, dini Buess isch dene glaub i some Fall recht egal, sofern din Kolleg würkli scho so lang nie eini het müese zahle. :winking_face:

Aber tuen doch allne i dinere Gegend de Gfalle und zahl künftig d Parkuhr. Genau so öppis isch immer de Grund defür, wenn d Parkhusbetriber irgendwenn e Barriere ufstelled, wo du ohni z Zahle (oder d Barriere z zerstöre) garnöd usechunsch. :winking_face:

READY
    TO>>
    ALUKÖFFERLI

• Nei. ich zahl immer i bi Parkhüser und au bi buesse wanns mies verschulde isch...au wann ich muen säge dass in Züri, e Buess günsitger isch als de ganz Tag im Parkhus zParkiere :grinning_squinting_face: Also wanns mal so wiet wer dass ich mal über 10 Stunde im Parkhus müesst parkiere...dann zahli die Buess sehr gern i :face_with_tongue:

• au wann ich muen säge dass in Züri, e Buess günsitger isch als de ganz Tag im Parkhus zParkiere :grinning_squinting_face: Also wanns mal so wiet wer dass ich mal über 10 Stunde im Parkhus müesst parkiere...dann zahli die Buess sehr gern i :face_with_tongue:

Nur wenn d Politesse nur einisch gaht go luege. D Parkbuess erhöht sich nämli mit de Ziit vo de Überschriitig und isch schnell mal bi 100 Stutz (ab 4h).

• Ja, stimmt au wieder...aber das bewiest ja dass ich die Erfahrig sälber nie gmacht han...jedoch es Parkhus wie obe beschriebe, wo Buesse de Lade sälber macht, wirds offesichtlich nöd türer...Guet, evtl, ischs Parkhus vo de Coop günstiger als de vom Jelmoli :grinning_squinting_face:

• Pah. Du hesch nume no nie im Opera parkiert. Susch würsch di nöd beschwere :winking_face: Wunderschöns Parkhus, sehr hell, riesigi Parkplätz, super Lag. Aber de Pris??? What the fuck :wacko: Bi mal 30min det drin gsi. Mit em Geld für die 30min hetti glaub all inclusive id Türkei chöne Flüge für 2 Wuche...

READY
    TO>>
    ALUKÖFFERLI

• Pah. Du hesch nume no nie im Opera parkiert. Susch würsch di nöd beschwere Wunderschöns Parkhus, sehr hell, riesigi Parkplätz, super Lag. Aber de Pris??? What the fuck Bi mal 30min det drin gsi. Mit em Geld für die 30min hetti glaub all inclusive id Türkei chöne Flüge für 2 Wuche...

:lol:

• Achja. D Plätz hends afänglich zT wele fix verchaufe. Wohlgemerkt eifach en Platz, vilicht mit eme Poller oder ime gesonderte Bereich, aber kei Einzelbox o.ä.! Chaufpris: 1000000.--, also genau 1 Million CHF. WOHOO!

READY
    TO>>
    ALUKÖFFERLI

• Hier noch ein interessanter, aber schon etwas älterer Bericht zur Thematik.
    Die Crux mit unerledigten Ordnungsbussen (NZZ 3. Februar 2006)

Das Stadtrichteramt Zürich geht davon aus, dass insgesamt vier(!) Familien in Zürich das Zeugnisverweigerungsrecht systematisch nutzen, um Ordnungsbussen nicht zu bezahlen (Stand 2006).
    Herr Schulte-Wermeling - ich würde ihn zu gerne einmal kennen lernen :grinning_face_with_smiling_eyes: - soll schätzungsweise 800 Ordnungsbussen erhalten haben, die er nicht bezahlen musste, weil er juristische Schlupflöcher sich zunutze machte. Schulte-Wermeling legte interessanterweise dar, dass er sich nie auf das Zeugnisverweigerungsrecht berufen hatte, was der Stadtrichter behauptete. Später zog der Stadtrichter diese Behauptung zurück.
    Im Bericht sagt Schulte-Wermeling, er würde vor jedem Gericht gewinnen, wenn eine Halterhaftung zum Tragen kommen würde. :roflmao: Er muss es wissen, hat er sich doch so intensiv mit dem Thema auseinandergesetzt wie kaum ein Anwalt. Er ist übrigens kein Anwalt, sondern Ingenieur.

Zitat

Aber bei sowas Banalem von "gegen mein Rechtsverständnis" und "Verletzung der Unschuldsvermutung" zu reden finde ich schon...naja...

Geht es hier nicht um das Prinzip oder sollen wir zum Grundsatz erklären, dass du Ordnungsbussen für etwas "Banales" hälst und dass deshalb dort andere Rechtsprinzipien angewandt werden sollen? :whistling:

Aber gönne? Nö. Ich gönne de Lüüt anderi Sache, aber ned s Betrüge.

Ist das Betrügen, wenn man an seiner eigenen Verurteilung nicht mitwirkt? 8|

Always keep the rubber side down!

• Geht es hier nicht um das Prinzip oder sollen wir zum Grundsatz erklären, dass du Ordnungsbussen für etwas "Banales" hälst und dass deshalb dort andere Rechtsprinzipien angewandt werden sollen? :whistling:

Ich weiss ja nicht, ob du die Kompetenz hast, meine Meinung als geltenden Grundsatz zu erklären...dagegen einzuwenden hätte ich natürlich nichts :winking_face:
    Unser nördliches Nachbarland scheint aber jedenfalls keine Schwierigkeit mit meiner Meinung zu haben. Und vergiss bitte nicht, dass ich mich immer auf die im Anfangspost genannte Änderung beziehe. Ich würde deshalb eh nicht von "Prinzip" sprechen, das ist ein viel zu mächtiges Wort; da würdest auch du auf die Schnauze fallen, wenn einer pingelig genug ist :winking_face:

Zitat

Ist das Betrügen, wenn man an seiner eigenen Verurteilung nicht mitwirkt? 8|

Betrug oder nicht, ist eine Definitionsfrage und die Definition von Betrug hab ich nicht auswendig im Kopf. Lug ist es auf jeden Fall, zumal du trotz bewusster Schuld behauptest, du wärst nicht gefahren. Selbstverständlich gibt es für jeden eine persönliche Grenze, ab wann dieser Lug/Betrug für einen selbst moralisch gerechtfertigt ist (das Gericht weiss das, nicht umsonst ist es das Recht des Angeklagten, zu lügen). Bei mir liegt diese Grenze nunmal nicht unter 250.- für eine Übertretung im Strassenverkehr. Und dagegen wirst du leider nichts tun können (ich weiss nicht wie schwierig das zu verstehen sein kann, nachdem ich das jetzt ca. ein Dutzend mal auf verschiedenste Arten formuliert habe). Wenn einer das schon bei einer 40.- Busse macht wie Herr S-W, soll er das von mir aus tun. Ein Problem hab ich damit nicht. Ich ziehe sogar meinen Hut vor seinem angeeigneten Wissen und seinem gekonntem Umgang mit den Behörden. Unterstützen tu ich sein Verhalten trotzdem nicht.

Wenn du allerdings die Formel "Zeit ist Geld" herbeiziehst, macht auch Herr S-W garantiert nen Abschreiber - aber diesen scheint es ihm wert zu sein.
    Ich verbringe lieber 4 Stunden im Forum bei einer witzigen Diskussion wie dieser als vor Gericht, und bezahl dafür die 80 Stutz Busse :winking_face: