Für Bussen haftet neu (ab Jan 2014) der Halter!

• Interessant :thumbup:

Ich fände mich trotzdem nicht der Unschuldsvermutung beraubt. Der Halter wird ja wie gesagt nicht des Vergehens beschuldigt, sondern lediglich zur Verantwortung gezogen.
    Und eben, als Halter weiss man immer, wer wann sein Fahrzeug geführt hat oder zumindest wer alles in Frage kommt und kann es einfach herausfinden. Ausgenommen die erwähnte Fahrzeugentwendung.
    Und nach wie vor geht es hier nur um vergleichsweise mickrige Geldbeträge. Nicht zu vergleichen mit einem richtigen Strafverfahren, wo es um Freiheitsstrafen gehen kann. Dass man hier mehr vorsicht (i.e. unschuldvermutung) walten lässt um nicht einen Unschuldigen zu bestrafen, ist verständlich.

Aber bei sowas Banalem von "gegen mein Rechtsverständnis" und "Verletzung der Unschuldsvermutung" zu reden finde ich schon...naja...

Es gibt ja bei Geschwindigkeitsbussen nur wenige Szenarien.

1. Der Halter ist selber gefahren. ergo Busse gerechtfertigt.
    2. Der Halter ist nicht selber gefahren, verpfeift den fahrer, dieser bezahlt, alles gerechtfertigt.
    3. Der Halter ist nicht selber gefahren, bezahlt selber, verlangt das Geld vom Fahrer zurück und bekommt es, alles paletti.
    4. Der Halter ist nicht selber gefahren, der Fahrer ist ein Feigling/Verräter und gibt es nicht zu und gibt dem Halter das Geld nicht zurück. Tja, da hat der Fahrer sein Fahrzeug dem Falschen anvertraut. Wessen Problem ist das?
    5. Der Halter ist nicht selber gefahren und kann nicht rausfinden, wer es war. Jaa klaar...
    6. Fahrzeugentwendung, gerechtfertigterweise keine Busse.

Gut, dass wir in der Schweiz keine wichtigeren Probleme haben :whistling:
    Und nun könnt ihr weiterheulen.

Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

• Ha zwar nid auess gläse, aber Boo, doofi Ussag - ganz ehrlich.
    Wärsch du nid ou froh wenn di einisch drumum chöntsch schliiche bi ~1000 stutz buess?
    due nid so schinheilig..

Zitat

Zitat von Sneaky_Phil:

Aso minere Meinig het de Pat meistens rächt, er drückst nume amigs unglücklich us :winking_face:

• Heul mir nur nicht, wenn sich einmal Deine geliebte Staatsgläubigkeit gegen Dich kehrt. Verkneif Dir vor allem dann den Satz, "das hab ich nicht gewollt" bzw. "das konnte man sich doch nicht vorstellen".

Und jetzt wart ich auf besseres Wetter, damit ich den Motor heulen lassen kann (solange dass unter Todesstrafe auch verboten wird).

• @LT
    Da brauchst du dir keine Sorgen machen. Über die Schliessung DIESER Gesetzeslücke im speziellen wirst du mich nie heulen hören. Da gibt es genug andere Regelungen im Strassenverkehr, die mich stören.

Ha zwar nid auess gläse

Da fangts ebe aa, denn muesch au nöd welle mit mier diskutiere.
    Und es gaht nach wie vor um max. 250.-.
    Und nei, uf die Art (knallhart lüge) schliich ich mich ned devo bi sonere Aglägeheit wos um so "wenig" gaht. Dass du das ned chasch navollzieh isch mer scho klar, isch ja au ned schlimm. Anderi Mänsche, anderi Iistellig.

Ich bin scho immer eine vo dene gsii wo d Fuscht im Sack gmacht hett wenn anderi bim Bschisse devo cho sind obwohls alli gnau gwüsst hend. Drum wirsch vo mier au nie e Mitleidsfloskle chönne läse wenn sich wider eine wägere Buess im Forum chunnt go uushüüle :winking_face:

Einmal editiert, zuletzt von Boo ()

• Da fangts ebe aa, denn muesch au nöd welle mit mier diskutiere.
    Und es gaht nach wie vor um max. 250.-.
    Und nei, uf die Art (knallhart lüge) schliich ich mich ned devo bi sonere Aglägeheit wos um so "wenig" gaht. Dass du das ned chasch navollzieh isch mer scho klar, isch ja au ned schlimm. Anderi Mänsche, anderi Iistellig.

Ich bin scho immer eine vo dene gsii wo d Fuscht im Sack gmacht hett wenn anderi bim Bschisse devo cho sind obwohls alli gnau gwüsst hend. Drum wirsch vo mier au nie e Mitleidsfloskle chönne läse wenn sich wider eine wägere Buess im Forum chunnt go uushüüle :winking_face:

I warte mau druf bises di verwütscht..

I ha ou no nie meh aus 180 stutz buess (abgseh vomne Unfau) zaut, auso geitz mi eigch ja ou nüt a i dem Sinn.. Aber so ga tue..

Zitat

Zitat von Sneaky_Phil:

Aso minere Meinig het de Pat meistens rächt, er drückst nume amigs unglücklich us :winking_face:

• Gsehsch Pat, ich han no nie meh als 40 Stutz Buess zahlt.
    Und das eine Mal, woni e 240 fränkigi binere Kontrolle id Hand übercho han, hani sie wunderbar chöne abträtte und han nix müese zahle. Da stuunsch gäll :winking_face:
    Ich bin ja nöd geil druff Buesse z zahle falls das öpper meint.

Aber wenn ich säge dass ich e grächtfertigi Buess bis 250.- ohni z murre zahle bin ich sicher nächer bi de Wahret als villi wo säged, wie bös und krass sie doch sind und d Buessstelle sowieso verarsched wies wännd :winking_face: . Und de Schiiheilig isch ja sicher eher dä wo zu de Polizei gaht und seit "Aber SIIIIEE her Polizischt, ich bin doch gar nöd gfahre und weiss au nöd wärs chönnti gsii sii, aber IIIIIIIICH han sicher nüüt gmacht, eeeeeehrlich :whistling: "

• Also ich habe auch kein allzu grosses Problem mit der Gesetzesänderung, ehrlich gesagt bin ich mehr oder weniger auch davon ausgegangen, dass es +/- eh schon so ist. Liegt aber wohl auch daran, dass ich noch nie grössere Bussen hatte und ich mich mit der Thematik noch nicht so auseinandergesetzt habe. Jeder ist alt genug und weiss was passieren kann, wenn man sich daneben benimmt (nicht nur im Strassenverkehr). Ist halt so. Deswegen hatte ich auch wenig Mitleid mit der Gixxer-Heizerin, der man in Eiken den Hobel eingezogen hat.

Klar spare ich auch gern Geld ;), aber eben, ich bin halt auch einer, der für die Sachen gerade steht die er macht und daher wird die Gesetzesänderung mein Leben wohl kaum beeinflussen :grinning_face_with_smiling_eyes: .

• . Jeder ist alt genug und weiss was passieren kann, wenn man sich daneben benimmt
    .

niemer chan wüsse was passiert, das ischs ja genau . oder besitzisch du e glaschugle ?

und wenns s gsetz wider änderet, wird ich uf jede fall nöd informiert, mer müsst ständig go nahläse was jetzt aktuell isch.

• niemer chan wüsse was passiert, das ischs ja genau . oder besitzisch du e glaschugle ?

und wenns s gsetz wider änderet, wird ich uf jede fall nöd informiert, mer müsst ständig go nahläse was jetzt aktuell isch.

Er meint, dass sowohl Strassenverkehrsgesetz wie auch Ordnungsbussenkatalog öffentlich einsehbar sind. Unwissen hat noch nie vor Strafe geschützt.
    Soll der Staat dir bei jeder einzelnen Änderung irgendeiner Regelung einen Brief schreiben?
    Dann bist du sicher der erste, der sich beschwert, ständig mit nutzlosen Informationen zugemüllt zu werden. Oder lass mich raten: Die sollen natürlich genau wissen, welche Gesetze welchen Schweizer interessieren und entsprechend nur genau die für jeden Einzelnen interessanten Änderungen rauspicken und versenden, richtig?

Der Informationsfluss ist in der Schweiz dermassen gut, da wird jeder die für ihn wichtigen Infos rehtzeitig mitkriegen. Beispiel hier: wer von euch hat die Info dieser Änderung noch niemandem erzählt? Das verbreitet sich extrem schnell und bis Ende Jahr wird so gut wie jeder Bescheid wissen. Und die 2-3 Ausnahmen, die es dann tatsächlich mal trifft, tja, Pech gehabt. Die können dann kaum mit der Ausrede kommen "Aber Moment, Ihr habt mir nie gesagt, dass ich euch nicht mehr bescheissen darf..."

• jepp, es wird ja nicht (noch) teurer oder so, es ändert sich lediglich etwas an der Praxis der 'faulen Ausreden'.

Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik :grinning_squinting_face:

Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten

[font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']

https://www.youtube.com/user/katpava/videos

• ja wenn sich die "gebildete" lüüht im stille chämmerli neui schikane für öis usdenked, den möcht ich informiert werde.

ob i de brief den direkt in chübel schüsse oder nöd, das isch den mini sach. :grinning_squinting_face:

und wänn ich nöd da im forum mitlese würd, het ich die änderig jetzt nöd mitbecho. ok gaht mer ehrlichgseit au am arsch verbi, aber d möglichkeit zum behaupte öper ander isch gfahre isch scho "nice to have" gsi. öb mer devo gebruch macht oder nöd , het jede selber müsse wüsse.

nur wills dus nie gmacht hesch, chasches de andere ja glich gönne :winking_face:

mir sind lüüht wo sich nöd alles lönd la gfalle uf jede fall sehr symphatisch,. :thumbsup: mir sälber wärs au z vill ufwand weg ere buess so es ghetto z veranstalte.

• niemer chan wüsse was passiert, das ischs ja genau . oder besitzisch du e glaschugle ?

Ok, hesches jetzt au zu genau gnoh. Notürlech weiss i ned immer hunderprozentig genau, was chan passiere oder uf en Franke gnau wie höch d Buess werd sie etc. Aber wenn ich biespielswies meine, ich müess im Usgang goh schlägle, denn weiss jede, das entweder chasch us em Klub gschosse wärde (evlt. mit Lokalverbot), en Azeig wäge Körperverletzig bechunnsch oder vo 5 Type brutal verschlage wirsch. Mini Ussag esch dorom eher allgemein gmeint xi. Wenn de Hahne ufziesch am Bike oder bim Auto, weisch halt dass es die cha blitze und je nochdem wie fescht das es übertriebsch chas schlimmer oder weniger schlimm cho. Und ebe, ig bi eifach ned de Typ wo schlüft oder Sache andere anhänkt und halt auch im Strasseverchehr oder i de Öffentlechkeit vernünftig unterwägs isch ond dorom tangiert mi die Änderig wahrschienlech eh ned. Ond wenn doch zahli halt die paar hundert Stutz, bin jo denn halt auch sälber gschuld.

Wett aber do no erwähne, dass ich's glich toll finde, dass de Eric die Infos mit eus teilt ond so Gsetzesänderige generell do veröffentlicht wärde. Ich mag's eu jo au gönne, wenn ihr freud dra händ, dass er chönnd schlüfe, aber mini Ussag esch halt sehr subjektiv uf mini Situation bezoge xi, wie's halt meischtens isch, wenn mer über die eiget Choschte- / Nutzerächnig schriebe duet ;-).

• nur wills dus nie gmacht hesch, chasches de andere ja glich gönne :winking_face:

mir sind lüüht wo sich nöd alles lönd la gfalle uf jede fall sehr symphatisch,. :thumbsup: mir sälber wärs au z vill ufwand weg ere buess so es ghetto z veranstalte.

Gönne tuenis dene sälbstverständli nöd. Oder gönnsch es du ame Taschedieb, wenn er öpperem es Portmonee chlaut und ned verwütscht wird? Die Spielregle wo ich mich dra halte (und nomal, das müend ja nöd ALLI Regle sii), da find ich sölled sich die andere au dra halte, logisch. Wenn das nöd de Fall isch, unternimm ich sicher nüüt degäge(solang d Folge devo harmlos sind), isch ja schliesslich jedem sini eigeni Sach. Aber gönne? Nö. Ich gönne de Lüüt anderi Sache, aber ned s Betrüge.

Und nomal, ich bin de letscht wo sich alles gfalle laht. Aber offebar zahled du und au de Pat so chliini Buesse au, obwohl er das Schlupfloch chönnted uusnütze (was ich natürli aagno han). Also wer isch da dä wo sich verstellt :winking_face:

• Ironischerwies wird en Taschedieb weniger hart bestraft als ich wo mit 120Km/H innner 80er Strecki, zNAcht, ohni jeglich verkehr, tschnäll unterwegs bin.
    Ahh...jetzt hanis: Taschedieb = Kei Gäld für dBehörde. Schnällfahrer= Chash :klatsch:
    Nur das rägt mich uf...nöd dass mehr e Gsetzeslücke suecht...solang kei Chind gficket werdet wie die Vätere wos jetzt verwütscht händ...und die chömet am schluss schneller usem Knast als en Raser :boewu6::confused_face: ...Trurig Trurig

Fehlende PS werden durch WAHNSINN ersetzt ! :devil:

• tachedieb isch au extrem guet mit me töffahrer, wo mal chli z vill gas git, verglichbar.

und zum s gsetz duresetze sind d cops da, da bruchts kei hobby detektive wo dene alühtet und anderi verpfiiifed.

evtl parkiersch ja mal 5min im fahrverbot, den bisch au froh wens nöd grad e puess dra het.

also weg töff hani no nie e grossi puess becho, warum söttis also afächte ? ich zall lieber es paar hundert stutz und han mini rueh. aber weni schlächt würd verdiene, würs vilicht anderst usgseht

vorallem wenn din iwand abschmättered und si usefinded das glich du gfahre bisch, wirds warschinli tüürer als wend eifach am afang zallt hetisch.

ducati. so gsehts us