Hirzel ZH - eine Gemeinde hasst den Verkehr…

• Boo: Dummheit isch ja no fast schlimmer. Aber tatsächlich han ich vor Jahre s vergnüege gha so e ussag z ghöre, vo zwei verschiedene Lüt. De eint het mit mir i de Firma gschafft und das würkli so ghandhabt (alte Schwizer Bünzli), de ander isch en Kolle vome Kolleg gsi, woni eimal kenneglehrt ha. Mit eme Gapröch konfrontiert hani natürli nie so öpper. :winking_face:

READY
    TO>> 
    ALUKÖFFERLI

• Zitat von AmmuNation

Er het 1398, aber mal abgseh devo stimmts nöd was du seisch. Je meh Umdrehige desto meh Zündige und desto meh zügs mues igsprützt werde, wo denn zündt werde chan. Mer spart also immer, wenn mer tüftouriger fahrt. Klar, mit wenig Hubrum muemer Berguf abeschalte susch lauft nüt meh... das isch denn halt eifach so.
    .

Wenn de mocke fascht am versuufe isch, will du im 4te gang 50kmh bi 1500rpm fahrsch und s gaspedal ganz duerdrücksch, will de chare schusch stahblibt, den suuft er 100pro meh als wennd im 3te gang mit 2200rpm fahrsch und s gas nur liecht musch drucke.

ich bewis es dir schusch mal ,min wage het en echtziit benzinverbruch azeig.

und ich fahr nur japaner. liechte 2.0l mit turbo im ne 1200kg auto macht mir me spass als en 300ps v8 im ne 2.5 tonne schwabe-auto. :smiling_face:

• und ich fahr nur japaner. liechte 2.0l mit turbo im ne 1200kg auto macht mir me spass als en 300ps v8 im ne 2.5 tonne schwabe-auto. :smiling_face:

Tönt eher noch em ne Ami. Also mis Schwabeauto mit 3 l Reihesächszylinder macht au Spass: Hammer Motor mit schöne, kontinuierliche Leistung vo unde bis obe (Drehzahlbahn) ;). Knapp über 300 PS, 450 Nm bi ned ganz 1.5 t. Vroooom, vrooooom :grinning_squinting_face:

• jo tönt scho no gschpässig :smiling_face:

aber hsech n rise abschriber bi dene chärre, service isch unnötig tüür und wenn mal öpis kaputtgaht, was ja no oft de fall isch, den wirds au unnötig tüür ussert hesch no garantie. also das verzelled so mini ex-bmw fahrende kollege, aber vilicht isch ja au nüt dra. han mi nöd gross demit befasst.

+ lüüht halted dich vermuetlich eifach füren dönerstand-besitzer ,wennd mit dem teil ume cruisisch ? :face_with_tongue:

@bong .. hää ? :confused_face:

2 Mal editiert, zuletzt von highroller (13. Januar 2014 09:47)

• @Bonga
    Ja ich weiss, aber die wösse au ned das Schwabe für eus alli Dütsche sind :winking_face:

@hr
    Nei, BMWs gältet eigentlich wertstabiler als so Mittelklasse-Wage. Halt eifach prozentual xeh, rein frankemässig isch de Abschrieber denn scho gröss, well de Charre ja au meh kostet het. Ond klar isch de Service echli türer, well halt au die hochwertigere Teili oder eifach ufwendigeri Technik verbaut isch. Bspw. chasch Rück- und Sietespiegel mit autom. Abblendfunktion ha, esch huere praktisch, wenn bspw. en SUV mit Xenon hinder dir fahrt. Das esch so e spezielli Flüssigkeit im Spiegel wo huere tür esch. Klar esch denn au en Ersatzspiegel türer...

Git halt immer Lüt wo Pech händ mit de Chärre und denn wird's tür, anderi lobe ihre BMW will er sit 20 Johr lauft und lauft und lauft. Mer muess sech eifach öppis bewusst sie: wenn mer wott Premium fahre choschtets halt chli meh, in wie fern eim das wert isch muess jede sälber wüsse. Wenn mer die Chärre halt nume us Prestigegründ fahrt und nicht s genial fahrerläbnis oder ebe den Motor schätzt, denn cha eim schnäll mol öppis verhältnismässig tür dünke.

Es chunnt jo no besser: wenn ich is Training fahre hani meischtens en adidas-Trainer ah :D. Aber mini Chärre sind eher dezent vo dem her goht's no. Aber isch halt scho so, dass mit dem Charre be gwüssne Lüt scho mol guet achunnsch, und be gwüssne halt weniger :winking_face: .

• ok hesch sicher rächt,aber PREMIUM isch mmn au nüm das was es mal gsi isch. also premium isch nur no s image.

hüt zallsch eifach für de name und aktuelli japanischi kiste sind genauso premium ( verarbeitet im ineruuhm zbsp) .

guet, si hend kei flüssigkeitsgfüllti rückspiegel, aber weg dem zahli nöd 40'000k meh. und isch au es ding meh wo chan kaputt gah.

aber di alte bmw findi no cool ,son alte m3 für chli go race isch sicher besser als wenn mer zerscht en japaner muess flott mache , mit verstrebige, fw etc etc.

• Also wemer das ganze vom Kundedienst aluegt isch BMW extrem Premium, vorallem im verglich zum Audi..
    Min ex S3 isch 3 Wuche i de Werkstatt gstande, will s 2Masseschwungrad kaputt gange isch, Materialfehler, aber das Teili hets nirgends geh und ich ha KEI aspruch uf en Ersatzwage kah und das binem 3 Jahre alte Auto..
    De BMW hani letsti zum Reifewächsel bracht und will sie gad no anem Auto dra gsi sind und min Termin sich um 30 Min verspötet het hani en Ersatzwage becho und als Dankeschön es Super greinigts Auto retour becho...

• ok hesch sicher rächt,aber PREMIUM isch mmn au nüm das was es mal gsi isch. also premium isch nur no s image.

hüt zallsch eifach für de name und aktuelli japanischi kiste sind genauso premium ( verarbeitet im ineruuhm zbsp) .

guet, si hend kei flüssigkeitsgfüllti rückspiegel, aber weg dem zahli nöd 40'000k meh. und isch au es ding meh wo chan kaputt gah.

Also die Ussage findi jetzt chli übertriebe. Ich mein ich bin ja bi de Auto au en Fan vo de Japaner, bi jahrelang Honda gfahre. Mir isch denn d Marke eifach chli verleidet wo sie noch de Johrtusigwendi endgültig ufghört händ geili Chärre zbaue (Prelude, NSX, S2000, ...) ond de Accord Type-S no de einzig geil Charre im Portfolio xi esch. Aber ebe, d Verarbeitig esch top ond au susch d Qualität, do cha mer nüt säge. Aber ebe, es esch eifach Mittelklass ond wenn mol es Jahr lang BMW gfahre bisch, denn weisch eifach was ich meine. Ich bi im November a de Auto Züri wieder mol echli länger goh die andere Marke aluege ond nötürlich au vor allem d Japaner (Honda, Mazda, Mitsubishi, Subaru). Viel schöni Chärre wo vo usse au top usxähnd aber ebe wenn denn dinne hocksch merksch eifach be so vell Sache: das esch ned Premium, definitiv ned! Es goht do aber ned um Spaltmass oder Verarbeitig, die isch au dört top. Aber d Materialamuetig, s harmonische Design, Chnöpf/Bedienig, schlichtweg s ganze Feeling esch eifach anders. Muess aber au säge, das esch motze uf hohem Niveau.

Muesch ders so vorstelle: wenn plötzlich mol HD TV luegsch dänksch: hhmm, xeht scho no chli geiler us, aber s normale läng jo förig. Wenn denne es Jahr lang HD TV glueget hesch ond denn weder uf normal umstiegsch dänksch: wie hani vorher nume so chönne Färnseh luege :grinning_squinting_face: ;). Und das mit em Rückspiegel isch jo nume eis Biespiel vo vielne xi. Es isch jo au alles anderi am Auto wo eifach nochli meh bietet als bi Mittelklasse-Wage. Aber du hesch völlig rächt: je meh Plunder und Schniggschnagg am Charre hesch, desto meh cha kaputt goh ond desto türer wird's natürlich. Aber d Autos sind nid nume türer, sie biete au meh ond do simmer wieder bi de Frag: isches mir das wärt oder ned? Das muess jede für sich sälber beantworte.

Chan ich nur bestätige. Mies erste Auto isch en Alfa GTV gsi...10 JAhr alt mit 80'000km. HAnen 2 Jahr phaltet und am schluss hat er knapp 130'000km gha.
    NIE PROBLEM GHA...hat einmal nüm zündet will es Kabel dure bränd isch...de Garagist hats mir für en Kafi repariert....

Dena hani en nigelnagelneue 1er BMW kauft...bi 130'000 isch sHEckgetriebe broche...Export verchauf gmaht..

Jetzt de neue Mercedes A-Klasse. (NP 52'00.-) Wunderschön ABER; Han Klapper und Knirsch-Grüsch gha im Auto...Soundalage (Ufpries ca 1200.-) hat überschlage (Harman-Kardon) NAch über 8 Werkstät bsüech und knapp 5 mönet hin und her, hands es ändlich gschaft alles zbehebe...OK ische s neus konzepierts Auto und dass chan Baby-Chrankete ha ABER verarbeitig isch im Alfa vom Kelleg (157) um längene besser...Hüt zahlt mehr nur no de Name...isch bi de Chleider nöd anders....ALLES wird nur no in China hergstellt und Qualität gaht verlore...
    Wird vermuetlich bi de neue Ducati nöd viel anders sie...Ich hoffs mal nöd (naja, es sind zur Ziet no kei China Produkte inner Ducati) han ja sälber bis jetzt (ussert bi de 900er jedoch 21 Jahr alt) nie würkli ärger gha...900er hat eifach Alterbedingti sache wo ich han müese jetzt mache...

Fehlende PS werden durch WAHNSINN ersetzt ! :devil:

• Wenn de mocke fascht am versuufe isch, will du im 4te gang 50kmh bi 1500rpm fahrsch und s gaspedal ganz duerdrücksch, will de chare schusch stahblibt, den suuft er 100pro meh als wennd im 3te gang mit 2200rpm fahrsch und s gas nur liecht musch drucke.

ich bewis es dir schusch mal ,min wage het en echtziit benzinverbruch azeig.

Naja Berguf muemer das ja au nöd mache. Aber weni gradus im 5te de Stempel ganz abedrucke denn bini ziemli bald viel z schnell und das Geld für s Foti hani nöd vörig. Bewise muesch mer nüt. Ich ha en dütsche, de het so Zeugs wie Momentanverbruch standardmässig drin, das muen ich nöd no separat erwähne wie du :grinning_squinting_face:

und ich fahr nur japaner. liechte 2.0l mit turbo im ne 1200kg auto macht mir me spass als en 300ps v8 im ne 2.5 tonne schwabe-auto. :smiling_face:

Tönt schwer nach Ami, nöd Schwab. Ime Dütsche hesch vier oder sechs Zylinder, git scho au mal acht... aber das ich eher d Selteheit. 10 und 12 Zyl müemer garnöd afange, das findsch hüt ja fast nüme :grinning_squinting_face: Din Japs lauft sicher gut und alles. Aber dörfsch ja drü mal rate, welem Fahrer dases nacheme Unfall besser gaht. Dem i sim schwere BMW, Merc, Volvo, wahtever oder dem i sim papp-Toyota? Nöd umsuscht hend sich die Dütsche en guete Ruef bzgl. Sicherheit erarbeitet. Und das brucht nödmal meh Benzin als es liechters Auto. En 525d fahrsch ohni Problem unter 6 Liter und hesch ordentlich Leistig, wenns bruchsch...

READY
    TO>> 
    ALUKÖFFERLI

• @sneaky_phil.. du bisch honda gfahre ? geile siech :grinning_squinting_face:

aber stimmt scho, im moment nur schrott im agebot.

aber das oder negst jahr gits en neue civic ( turbo mit 300ps ) nd en neue nsx ( hyprid / v6) :thumbsup:

ich sitzt mal in en neuere bmw und lueg mer das ah, chan guet si das det alles edler isch. aber de aktuell accord isch ömel au nöd schlächt usgstattet .
    aber ich weiss wasd meinsch..

@d4l. danke fürd erlüterig, genau uf das hani use wele. alles made in china :grinning_squinting_face:

@ ammu wieso laberisch den so strubs züg, wen din charre die azeig au het ? :grinning_squinting_face:

die komische audi kombis hend doch v8 hani gmeint, wie au immer die dinger heisse möged.

n ami v8 het ja eher so 5000ccm hubruuhm .

und die neuere japaner faltets au nüm so heftig zäme wie di alte blächdose.

2013er accord het uf jede fall d höchstwertig im crashtest.

• @ ammu wieso laberisch den so strubs züg, wen din charre die azeig au het ? :grinning_squinting_face:

die komische audi kombis hend doch v8 hani gmeint, wie au immer die dinger heisse möged.

n ami v8 het ja eher so 5000ccm hubruuhm .

und die neuere japaner faltets au nüm so heftig zäme wie di alte blächdose.

2013er accord het uf jede fall d höchstwertig im crashtest.

Will min Chare gradus bi 50km/h im 5. Gang eifach bedütend weniger Benzin suft als im 3. oder sogar 4. Gang. Das bestätigt mir mini Azeig und min Fahrstil mit dem Auto. Wie gseit, ich chume im Summer mit 6l/100km, im Winter mit ca. 6.5l/100km dure. Ich labere kein Scheiss, ich ha alles scho usprobiert. I 6 Jahr mitem gliche Auto hani gnueg Zit zum Verbrüch studiere :winking_face:

Klar gits bi de Dütsche au V8, aber s typische Dütsche Auto het kein V8, eher s typische Amerikanische. Die Dütsche hend meistens vier und sechs Pött.

Das mit de Japaner gsehn ich eifach bi jedem Unfall andersch. Die zerleits halt eifach viel heftiger als en Dütsche, en Schwed oder was au immer. Us irgend eme Grund hend die Fahrzüg so es verdammt höchs Gwicht und de Ruef, sicher z sii. Ich bi mal mit mim alte Budeauto, en Toyota HiAce LWB 2.4l TD, in en Mercedes S500 inekarrt, mit vilicht 8km/h oder so (dumm gloffe). Am S500 isch d Stossstange am Arsch gsi, de Kofferrum het en Chratz gha. A mim HiAce hets d Stossstange mitsamt de Verstrebige durch de Chüeler duredruckt und de hets an Motor anedruckt. Motorhube verboge, Motorhubeschloss verbroche, Kotflügel liecht boge (het mer beid nume chöne büüge, nöd ersetze), Schiwerfer und Blinker kabutt... De Schade (bim Albaner gmacht :grinning_squinting_face: ) het 4000.- kostet! Das mitem Albaner meini nöd bös, aber de Toyota Vertragshändler hetti 6000 wele. Es isch würkli ALLES vorne demoliert gsi. Ich ha das Auto echt lustig gfunde (vor allem im Winter, Turbodiesel mit Hecktriebenem Automat :thumbsup: ), aber ich ha immer Angst devor gha dasi s letzte Mal warm gschisse ha, wenn mir eine id Türe inedonneret. Ich mein us irgend eme Grund isch e Toyota Tür vilicht 10cm dick und die vomene Dütsche 20cm. Kolleg het scho so viel Toyotas (au moderneri) gha und alli sind bi 120km/h viel viel viel lüter gsi als min 20 Jährige Opel. D Türe sind viel liechter zum schlüsse, will sie kei Gwicht hend. Sie labberet viel meh im Zügs ume. Und eimal hemmer us Spass ame Kolleg sin Nissan ufgmacht, will er gmeint het mir chämed nöd ine. Eifach chli d Türe obe ufboge und mitem Draht an Hebel ane, scho simmer drin gsi :grinning_squinting_face: Die Tür het sich büüge lah wie es Stuck Gummi.

So, fertig Off-Topic. Japaner sind gueti Autos, sie sind technisch sehr robust und zueverlässig, aber sie hinked i gwüssne Sicherheitsstandards halt ebe glich no chli de Europäer hinterher. Nöd umsuscht sind Japse viel günstigeri Autos. Pris/Leistig isch ohni Zwifel besser, aber es mues halt jede für sich selber wüsse, was eim s Auto, de Luxus und die eigeti Sicherheit wott wert si.

READY
    TO>> 
    ALUKÖFFERLI

• das di hüttige "japse" ( jg 06 +), wie du se nännsch, es sicherheitsproblem hend, halt ich genuso für es grücht, wie das hüttigi dütschi chärre qualitativ besser sind.

din high ace isch ja au nöd grad de jungscht gsi nimi ez mal a?

und wenn en 1000kg wagen in en 2500kg wage inefahrt, isch eh klar wer de grösser schade nimmt. selbst wenn beides dütschi autos wäred, de liechter het es problem.

denke die dütsche chärre hend hauptsächlich so es riise gwicht, weg dene 1000 extras wo mer nöd brucht. riise lädersitz mit heizig usw.

aber wie du scho seisch, gnueg OT :kissing_face:

• @sneaky_phil.. du bisch honda gfahre ? geile siech :grinning_squinting_face:

aber stimmt scho, im moment nur schrott im agebot.

Ja eh, en CRX (ED9) isch mis erschte Auto xi :smiling_face_with_heart_eyes: . Ha denn aber noch emene Johr en schöne EK4 (Rallye Edition) :smiling_face_with_heart_eyes: gfonde, absolut stock, sogar no mit original Kassetteradio :wacko: . De isch mer denne es paar Jöhrli erhalte bliebe bis i denne zu de Dütsche gewächslet ha...