das di hüttige "japse" ( jg 06 +), wie du se nännsch, es sicherheitsproblem hend, halt ich genuso für es grücht, wie das hüttigi dütschi chärre qualitativ besser sind.
din high ace isch ja au nöd grad de jungscht gsi nimi ez mal a?
und wenn en 1000kg wagen in en 2500kg wage inefahrt, isch eh klar wer de grösser schade nimmt. selbst wenn beides dütschi autos wäred, de liechter het es problem.
De HiAce isch glaub 2001 oder 2002 gsi, also nöd würkli alt. Mit Jg 06+ hani zwar kei Erfahrig. Aber das mit de 1000kg isch echt lustig gsi De het leer scho irgendwie 1.8t oder so gwoge, mit all minere Usrüstig drin bini permanent mit 2.5-2.6t umegfahre. Also das zum Thema, wer de grösser Schade nimmt. Klar, s Gwicht isch alles hinedrin gsi, verstahne scho, dass d Front durch das nöd Massiver wird. Aber dennoch, findi chli arm dases grad so en riese Schade git. Hesch de Unfall gseh in Dielsdorf vo vorgester? 19 Jährige in en SUV? De Range Rover het d Hube chli verdruckt. S Auto vom andere isch völlig zerfätzt. Es isch halt scho so, dass liechteri Autos nöd die glichi Sicherheit für Insasse büted. Oder au Audi Q7 und Fiat 500 (beides Bullshit): Beidi 5* im NCAP Test. Wennd aber beidi mit 50% Überlappig frontal ufenand lahsch, denn bohrt sich de Hauptträger vom Q7 durch de Fahrgastruum vom 500er, alles so vom ADAC testet. Keine überlebenden im 500er.