Hirzel ZH - eine Gemeinde hasst den Verkehr…

• Am besten sind die typischen Leserkommentare von 20min und Co. wenn es um die 30er Zone geht. So Idioten wie einer, der schrieb "Bei 50 fahre ich im 3. Gang, bei 30 muss ich ja im 1. fahren, das ist viel lauter!" sollte man tracken können um ihnen danach das Billet so tief in die Rosette zu stecken, dass es niewieder den Weg raus findet. Ich weiss, es ist irgendwie eine behinderte Mode von vielen (wahrscheinlich auch einigen hier), im 3. Gang 50 zu fahren. Ich fahre mind. im 4., wenn nicht im 5. und das mit einem Benziner. Ich wüsste auch nicht, wieso ich es anders tun sollte. :confused_face: 30km/h mach ich im 3., wenns hoch geht oder etwas eng wird o.ä. im 2ten. Wohlgemerkt, wir sprechen hier nur vom Auto :winking_face: Wer nicht so fährt hats entweder nötig, weil er eine hässliche geleaste Karre hat (M3, Ferrari, Porsche, etc.) oder hat einfach keine Ahnung von Autofahren, wie etwa 95% aller, die in der Büchse hocken.

Nuff said. :winking_face:

READY
    TO>> 
    ALUKÖFFERLI

• Mit meinem 135i fahre ich sogar im 6. Gang im 50er, problemlos. Schon so, viele Leute wissen nicht wie man fährt ohne unnötig Sprit zu verballern aber trotzdem Spass haben am Autofahren.

• Bei modernen Autos ist das natürlich noch viel weniger ein Problem. Ich hab eine bald 20 Jährige Gurke mit nur 5 Gängen. Da geht nicht mehr :winking_face: Ich fahre auch selten über 100 auf der Autobahn. Erstens braucht die Karre gleich einiges mehr an Benzin, zweitens rege ich mich dann über die Linksschleicher auf und das tut mir nicht gut. Die gibts zwar auch wenn man nur 100 fährt, aber viel weniger schlimm als wenn man mit 120-130 durchpflügt. :winking_face:

READY
    TO>> 
    ALUKÖFFERLI

• Bei modernen Autos ist das natürlich noch viel weniger ein Problem. Ich hab eine bald 20 Jährige Gurke mit nur 5 Gängen. Da geht nicht mehr :winking_face: Ich fahre auch selten über 100 auf der Autobahn. Erstens braucht die Karre gleich einiges mehr an Benzin, zweitens rege ich mich dann über die Linksschleicher auf und das tut mir nicht gut. Die gibts zwar auch wenn man nur 100 fährt, aber viel weniger schlimm als wenn man mit 120-130 durchpflügt. :winking_face:

du fahrsch selte über 100 uf de autobahn zum benzin spare ? das isch en witz oder :lol: als obs uf die paar rappe würd acho..

Und egal wie alt oder neu es auto isch, wenn en charre nur 700ccm het, isch klar das er im 3te gang 50 fahrt.

verbrucht nähmli weniger, als wenn mer im 4te gang fahre würd und de mocke fascht absuuft.

• I de Schwiiz fahred ja au sovill Autos mit 700ccm ume gell highroller :winking_face:

@Ammu: Also Ferrari & Porsche in dem Zusammenhang in die gleiche Klammer zu setzen wie M3 ist schon happig :kissing_face:

Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

• Und egal wie alt oder neu es auto isch, wenn en charre nur 700ccm het, isch klar das er im 3te gang 50 fahrt.

verbrucht nähmli weniger, als wenn mer im 4te gang fahre würd und de mocke fascht absuuft.

Wele moderni chare hät än 700er Mocke? Da fallt mr spotan dä 90er Jahr Cinquecnto ii. Aber mit sine läppische 23kW fahrsch au dä am bestche bi füfzg im vierte d.h mit 2000 rpm (meh hät dä nöd, sini Höchstgschwindigkeit isch ja au numme 126 km/h).

Selbst än VW Golf 1.4 TSI mit 90 kW isch am sparsamste im 6. Gang bi füfzg.

http://www.volkswagen.de/content/medial…r_0007_file.pdf

Generell gilt für sparsams fahre, dä höchst mögliche gang isch dä sparsamschti. Nüd numme wägem Sprit sondern au wäg dä Buesse. Bi nidrige Duurezahl häsch nöd so viel elastizität, d.H. ächli zviel ufs Gaspedal druckt isch nöd grad 10 km/h zviel.

PS: Ich bin ein DUMMSCHWÄTZER !!!

• I de Schwiiz fahred ja au sovill Autos mit 700ccm ume gell highroller :winking_face:

@Ammu: Also Ferrari & Porsche in dem Zusammenhang in die gleiche Klammer zu setzen wie M3 ist schon happig :kissing_face:

Ja, gäll! Cha doch de armi M3 nüt derfür wenn sech die Porsche und Ferrari Fahrer wie Idiote verhaltet. :grinning_squinting_face:

@Ammu:
    Links mit 130 km/h und Xenon-Fernlicht durchpflügen: I'm Lovin' It! :winking_face:

• SMART zBsp ok isch keis richtigs auto, aber söll gälte. :face_with_tongue:

700cc isch au es bispil gsi. Het au 1200cc chöne säge, det ischs gliche.

ussert er isch zwangsbeatmwet ( kompresor oder turbo ) ..

und btw RebelFazer ich würde nie ein deutsches auto fahren. nie nie nie nie niemals :grinning_squinting_face: auch kein volkswagen

• du fahrsch selte über 100 uf de autobahn zum benzin spare ? das isch en witz oder :lol: als obs uf die paar rappe würd acho..

Nei das isch kein Witz. Ich weiss ja nöd wie lang din Arbetsweg isch, aber jede tag 40km hi und 40km zrugg macht scho en Unterschied, öbd denn mit 5.5l durechunsch oder 7l bruchsch...

Und egal wie alt oder neu es auto isch, wenn en charre nur 700ccm het, isch klar das er im 3te gang 50 fahrt.

Er het 1398, aber mal abgseh devo stimmts nöd was du seisch. Je meh Umdrehige desto meh Zündige und desto meh zügs mues igsprützt werde, wo denn zündt werde chan. Mer spart also immer, wenn mer tüftouriger fahrt. Klar, mit wenig Hubrum muemer Berguf abeschalte susch lauft nüt meh... das isch denn halt eifach so.

Ja, gäll! Cha doch de armi M3 nüt derfür wenn sech die Porsche und Ferrari Fahrer wie Idiote verhaltet. :grinning_squinting_face:

Ganz easy Jungs. Nüt gege M tresh, aber die meiste sind halt eifach gleast, wenns nöd grad us de 90er sind. :winking_face: Ich hasse au SUVs etc., lit halt eifach dadra dasi inere Gegend wohne wo jedes dritte Auto en SUV isch und ebefalls jedes dritte en Porsche. Zum teil krüzts sich, denn gits en Porsche Cayenne. :uebel: Gfüehrt vonere hässliche Botox-Blondie-Hure wos überhaupt nöd im Griff het.

@Ammu:
    Links mit 130 km/h und Xenon-Fernlicht durchpflügen: I'm Lovin' It! :winking_face:

Spricht ja au garnüt degäge (naja ich ha kei Xenon :roflmao: ) und früener bini au immer 130 uf de AB gfahre. Aber ich reg mi sowieso scho oft ab anderne Lüt uf de Strass uf (s.o.), denn schlicheds no links etc... Ich ha festgstellt dass es mine Nerve wesentlich besser tuet wenn ich denn eifach mit 100 rechts fahre und ab und zue en Lastwage überhole. Isch viel weniger gstresst und langsamer isch mer au nöd wükli. :winking_face:

und btw RebelFazer ich würde nie ein deutsches auto fahren. nie nie nie nie niemals :grinning_squinting_face: auch kein volkswagen

Was fahrsch du denn? Dütschi Autos ftw. Ha en Opel sit bald 6 Jahr und nie es grössers Problem gha. De nächst wird wahrschindli au en Dütsche. Wahrschindli en BMW Diesel wegem lange Arbetsweg.

READY
    TO>> 
    ALUKÖFFERLI

• Ganz easy Jungs. Nüt gege M tresh, aber die meiste sind halt eifach gleast, wenns nöd grad us de 90er sind. :winking_face: Ich hasse au SUVs etc., lit halt eifach dadra dasi inere Gegend wohne wo jedes dritte Auto en SUV isch und ebefalls jedes dritte en Porsche. Zum teil krüzts sich, denn gits en Porsche Cayenne. :uebel: Gfüehrt vonere hässliche Botox-Blondie-Hure wos überhaupt nöd im Griff het.

Ui, da hat aber jemand gar sehr viel Hass auf seine Nachbarn/Mitmenschen angesammelt... :kissing_face:

Leben und leben lassen.

• Ich lebe eher nach dem Prinzip live and let die :grinning_squinting_face:
    Wie du darauf kommst dass ich Hass angesammelt habe, das verstehe ich aber nicht. Der Post war doch harmlos.

Es ist halt schon ziemlich verantwortungslos so ein Ding zu fahren, wenn man es nicht kann. Und dann parkieren sie so, dass die nächsten zwei Parkplätze unbrauchbar sind und und und... Ja, das nervt schon ziemlich. Ich habe gute Gründe, so zu denken.

P.S. Ich darf alles fahren, was nicht fliegt, schwimmt oder taucht und eine Verkehrszulassung hat - weiss also mehr oder weniger, wovon ich rede. Habe auch schon fast SUVs in der LKW Front gehabt, weil sie halt eben alle glauben sie seien selbst einer...

READY
    TO>> 
    ALUKÖFFERLI

• Zitat von AmmuNation

Ganz easy Jungs. Nüt gege M tresh, aber die meiste sind halt eifach gleast, wenns nöd grad us de 90er sind. :winking_face: Ich hasse au SUVs etc., lit halt eifach dadra dasi inere Gegend wohne wo jedes dritte Auto en SUV isch und ebefalls jedes dritte en Porsche. Zum teil krüzts sich, denn gits en Porsche Cayenne. :uebel: Gfüehrt vonere hässliche Botox-Blondie-Hure wos überhaupt nöd im Griff het.

Ha's au ned ganz ernscht gmeint ;). Aber jo, früehner hani d SUV au extrem ghasst. Si sind eifach gross und die meischte Lüt chönne ned dermet fahre, geschweigedenn parkiere ond führt zu unbenutzbare Parkplätz oder Bück i de Autos. Usserdem würed 80-90 % vo de SUV-Fahrer au mit emene Kombi uscho. Mittlerwieli hani mi aber dra gwönnt ond jo, jedem das Seine.

Und es sei nomol erwähnt: nume will sich öpper öppis least, heisst das no lang nonig, dass mer sich das ned cha leischte. Sosch chönnt sich jo au niemert sini Wohnig leischte, wenn es kei Eigentumswohnig wär wo zu 100 % abzahlt esch. Es esch eifach e anderi Art vo Finanzierig ohne das sis Kapital über Jahr bunde isch. Aber stimmt halt scho, dass sich so d Lüt türeri Autos chaufed, als sie sosch würed ond mer met Leasing eifach d Finanze muess besser im Griff ha bzw. besser rächne ond das chönne viel au ned.

Zitat von AmmuNation

Spricht ja au garnüt degäge (naja ich ha kei Xenon :roflmao: ) und früener bini au immer 130 uf de AB gfahre. Aber ich reg mi sowieso scho oft ab anderne Lüt uf de Strass uf (s.o.), denn schlicheds no links etc... Ich ha festgstellt dass es mine Nerve wesentlich besser tuet wenn ich denn eifach mit 100 rechts fahre und ab und zue en Lastwage überhole. Isch viel weniger gstresst und langsamer isch mer au nöd wükli. :winking_face:

Esch au das mol ned ernscht gmeint xi. Ich fahr zwar fasch immer links, aber es brucht scho viel bis ich mol chli liechthüple oder ufhocke. Aber es geht scho Penner wo eifach über Kilometer chönne 110 km/ uf de linke Spur fahre ond ned merke, dass sie im Wäg send. Das du eher wotsch rechts fahre ond dini Ruhe ha, chani verstoh, mer wärs eifach z langsam. Aber rege mi au fengs wenig uf und ha halt eifach akzeptiert, dass viel Lüt i.d.R. a viel Sache dänke wenn sie im Auto hocke, nume ned as Autofahre.

• Ich haltes churz:

und ha halt eifach akzeptiert, dass viel Lüt i.d.R. a viel Sache dänke wenn sie im Auto hocke, nume ned as Autofahre.

Das wird ich NIE chöne akzeptiere. Ich konzentrier mich nöd voll ufs Autofahre, lose Musik, rede mit mitfahrer, telefoniere immer wieder (per Headset natürlich) usw. Aber ich chans, wills bi mir en automatismus isch dasi blinke, luege, vorusschauend fahre, immer rechts fahre... Viel Lüt sind eifach z dumm dezue oder wend garkei gueti Autofahrer si, es chratzt sie eifach nöd. Und sowas gaht eifach garnöd.

Die beste sind d Hobbypoliziste wo links 120 fahred und ums verrecke nöd rechts übere gönd mit de Begründig, mer dörf ja eh nöd schneller fahre, also mues das au niemer wele. :pinch:

READY
    TO>> 
    ALUKÖFFERLI

• Die beste sind d Hobbypoliziste wo links 120 fahred und ums verrecke nöd rechts übere gönd mit de Begründig, mer dörf ja eh nöd schneller fahre, also mues das au niemer wele. :pinch:

Und woher chunnsch du die Begründig über? Redisch du mit allne wo die linki Spur blockiered? Also ich ned...
    En Tipp: Unterstelle nicht Bösartigkeit, wo Dummheit die Ursache ist. Die meischte "schlafed" halt eifach wenns im Auto hocked.

Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur