Autovignetten-Vorlage nicht vergessen geht zur abstimmung (Mogelpackung)

• Als älterer Hase war ich bereits bei der Ur-Abstimmung 1984 dabei... diese wurde NUR angenommen, weil der BR versprach (!), dass die Vignette auf maximal 10 Jahre befristet wäre.
    (Anmerk.: ich war bereits damals dagegen, weil es keine Wechsel-Vignette gab... für jedes Fz eine Vignette, obwohl nur eines bewegt werden kann, empfand ich als absurd!)

http://www.schweizmagazin.ch/nachrichten/sc…hnvignette.html

Dem war natürlich - wie immer, wenn mal Einnahmen fliessen - nicht so! Unter lautem Gejammer wurde 10 Jahre später eine erneute Abstimmung vorgelegt und das Volk war dumm genug, die unbefristete Laufzeit der Vignette zu befürworten.... mit der gleichzeitigen Preiserhöhung von 30 auf 40 Franken, wie von Kalle erwähnt.

Von 1995 an hatte der Bund die zusätzlichen Einnahmen auf sicher und was geschah???
    Von geschätzten ca 9,5 Mia Franken an Einnahmen von uns Automobillisten und Motorradfahrern (Verkehrsabgaben, Treibstoffzoll, Vignette etc etc) gehen gerade mal rund 3 Mia in den Verkehr. Der ganze Rest ist zweckentfremdet!
    Und hört endlich mit der Maut im umliegenden Ausland auf..... diese werden PRIVAT unterhalten im Gegensatz zu uns! Unsere Dosenbahnen sind alle von uns bereits bezahlt.....

Wie auch immer... von mir gibt's ein ganz klares NEIN :!:

Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik  :grinning_squinting_face:

Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten

[font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']
    https://www.youtube.com/user/katpava/videos

• han natürli au nei gstumme..

aber interessiert mi ehrlichgseit nöd gross, meistens chunts eh günstiger wenn mer ohni vignette fahrt und halt e puess in kauf nimmt, fallls eim den mal verwütsched. :kissing_face:

• han natürli au nei gstumme..

aber interessiert mi ehrlichgseit nöd gross, meistens chunts eh günstiger wenn mer ohni vignette fahrt und halt e puess in kauf nimmt, fallls eim den mal verwütsched. :kissing_face:

Ha i mine Junge Jahr (18ni -19ni) ou brav Vignette kouft.. Die loufet momentan ou no.. aber zuekünftig a Töff.. nei..

Lohnt definitiv nid.

Zitat

Zitat von Sneaky_Phil:

Aso minere Meinig het de Pat meistens rächt, er drückst nume amigs unglücklich us :winking_face:

• Wie höch isch denn eigentlich sone Buess?
    Ich nimm mol a mehreri tusig franke, freiheitsentzug und aschlüssendi vierteilig samt chöpfig

• De letzt wosi verwütscht hei, het uf de Streckbank Arm und Bei verlore.. Denn heter no müesse e Abfindig zahle vo 2500.-

(200.-)

Zitat

Zitat von Sneaky_Phil:

Aso minere Meinig het de Pat meistens rächt, er drückst nume amigs unglücklich us :winking_face:

• haha :grinning_squinting_face: :grinning_squinting_face:

200.-- isch aber scho happig. das wür ja heisse nach 5 johr unkontrolliertem fahre häsch sie dusse :winking_face:
    ich nime a d buess schnellt id höchi wänn sich d erhöhig vode vignette uf 100.-- duresetzt.

• Bi mir würts sich evtl. lohne ohni zfahre...I de letzte paar Jahre hans mich nie aghalte und kotrlolliert ob ich dVignette dra han....wann Buess ebefalls 5mal höher wird(also 500.- anstatt 200.- immer im verhältnis zum Pires vo de Vignette 40x5) dann hanis wieder dusse wanns mich einmal würdet verwütsche...denn ich han ja 5 Fahrzüg...isch nöd gaht billig jedes Jahr 500.- NUR für e Vignette tzahle, wo ich einewäg immer nur mit eim Fahrzüg unterwegs bin..ich fahr ja nöd mit allne 5 gliechzietig...da muen ganz klar e Lösig ane...Zahle scho gnueg dene Bluetsuger...
    Und de Benzinpires wird SO ODER SO STIEGE ob MIT oder OHNI dene Sch.... Grüene... da rede Politiker das mehr da und dete muen Spare damiet mir irgendwo und irgendwann weniger müend zahle, und am schluss isches trotzdem alles türer worde... :wand:

Fehlende PS werden durch WAHNSINN ersetzt ! :devil:

• Ach Kinder wege dene 60.– machemer kei Büro uf. Das isch 1x schlechte Usgang oder 2x Pizza mit de Regierig.

I verstohn au d NEIN-Argument nid à la "aber ich gohn nur 2x uf d Autobahn" und "Zweckentfremdig buhuu...".

Söll denn mit eurem Stüürgeld nur de Weg vo dier dehei zum Coop zahlt werde will nur das bruchsch?
    Wärs nid villicht gar nid so doof d Strosse (und BITTE hüülend nid wege Trottoir – das isch lächerlich!) und
    de Verkehr im Allgemeine chli uszbaue bzw. neu z baue?

Ich bin froh um jede Franke wo i'd SBB flüsst. Meh uf de Schine heisst weniger Idiote uf de Strosse und
    ich fahre täglich 2x 50km go schaffe – mässig lässig momentan. Immer es Gestocke und Gestaue…

Solang das Geld nid für de Hafekran in ZH brucht wird: gern! Söll eifach möglichst in Verkehr flüsse, egal
    ob Schiene oder Stross… Denkend dra irgend öpper muess de Scheiss zahle wo mier beaspruchend.
    Wenn das bi de JUSO und de Fröschlistreichler no öpper chönti go verrote wär das ganz nett. Irgendwo
    muess doch au mol Geld ume sii zum üsen – höche – Standard z halte!!

Autobahnvignette isch übrigens es netts Gschenk :winking_face: Auto kaufi im Januar und Töff wenn d Saison startet.
    So sind das 2x separati 100.– und eigentlich wirklich locker z verkrafte. Gits halt es Chromteili weniger…

p.s. denkend dra d Kontrolle sind zu 90% uf Sicht! Wenn me also kei Vignette dra het (v.a. am Auto) wird
    me garantiert hüüfiger gvöglet als wenn si guet sichtbar klebt… Bi Töff isch halt Glückssach will meistens
    unsichtbar klebt wird…

p.p.s. 1:12 isch Schwachsinn par excellence. Wieso söllend es paar chronischi Studente mitrede bim Lohn
    vo Lüt wo doch nid wenig gmacht hend zum döt hi cho wo's sind und glichziitig s gsamte Risiko vor de
    Aktionäre, Mitarbeiter und em verdammte Betrieb müend verantworte?! Ich bin also froh wenn de Chef
    vo de Bank wo uf mini Kohle ufpasst gschid zahlt isch. Nid exzessiv aber au sicher nid mit 1:12-Korsett.

(isch übrigens nüt neus mit dene Exzess… Nur sit jede Tubel alles im Blick am Abend lese chan regend
    sich eifach meh lüt uf – was vo de Medie natürlich nur zu gern pusht wird…)

Wurde von einer Feministin gefragt wie ich das mit den lesbischen Beziehungen so sehe…
    "in Full-HD" war offenbar die falsche Antwort…

• Mein Motorrad fährt ohne Vignette. Dann wird eben die Busse bezahlt, wenn das mal einer in einer Kontrolle merkt.
    Allerdings darf man über einen längeren Zeitraum nicht erwischt werden, damit es sich lohnt. Wird man im sechsten Jahr ohne Vignette erwischt, kann man getrost die Busse bezahlen und eine Vignette nachkaufen und man kommt gleich teuer, als hätte man jedes Jahr eine Vignette gekauft.

Always keep the rubber side down!

• wann Buess ebefalls 5mal höher wird(also 500.- anstatt 200.- immer im verhältnis zum Pires vo de Vignette 40x5)

gäll rächne isch immer scho dis lieblingsfach gsi? :grinning_squinting_face:

rescht vom post häsch absolut rächt! für jedes Fahrzüg e Vignette z chaufe für 100.-- isch en witz!

• Komplett e Witz. Die wo für die Vignette si, rede sech ih das alles schön für üs isch.. I wott nid wüsse wie gross dr %-Ateil vo dere Erhöhig vor VIgnette id Täsche vo Politiker fliesst. Oder is Asylwäse.. TOTALE WITZ!

Zitat

Zitat von Sneaky_Phil:

• Ich bin froh um jede Franke wo i'd SBB flüsst. Meh uf de Schine heisst weniger Idiote uf de Strosse und
    ich fahre täglich 2x 50km go schaffe – mässig lässig momentan. Immer es Gestocke und Gestaue…

de zug isch aber au scho überfüllt !

mer müesst mal die extrem zuewanderig brämse, das isch ja d ursach vo dem ganze stau problem.

50% vode autos wo ich jede tag gseh ( zh ) hend e D oder EU nummere am auto . vor 10 jahr hani praktisch nie so eine gseh und es het halb so vill stau gha !

• gäll rächne isch immer scho dis lieblingsfach gsi? :grinning_squinting_face:

rescht vom post häsch absolut rächt! für jedes Fahrzüg e Vignette z chaufe für 100.-- isch en witz!

:grinning_squinting_face: ja ebe im Verhältnis zum Pries vo de Vignette...sust wärs natürli Buess 1000.- wenns die 200x5 würdet rächne...DIE, hänt sicherlich Mathi au sehr gern gha :grinning_squinting_face: die 1000.- würdet dann richtig weh tue...

Freeday
    Ich fahre jede Tag Zug...und zahle jedes verfi...Jahr meh für es ZüriGA ...hasch du würli sgfühl dass es dann günster chunt? dass irgendwann imene Jahr oder 2 oder 10, plötzlich 300.- oder 500.- günstiger wird? das beziefli schwer...und usserdem wenn ich ja Autofahre, Töffahre ZUG-fahre und für alles zahle...WO bitte schön isch mieni Ermässigung? Ich gseh nur dass alles immer türer wird und dass euse Arbetnehmer(so nenne ich die Politiker) immer meh Geld veruntreuet und verspekulieret...mir gaht nöd um die 500.- im Jahr, sondern um die verlogeni behauptig dass es en Investition isch für Zuekunft...E zuekunft wo die wos stellet, nie werdet gseh will sie vorher a alterschwächi verstorbe sind...Es gaht nur immer ums eigeinträsse und um nüd anders...

Fehlende PS werden durch WAHNSINN ersetzt ! :devil:

• Komplett e Witz. Die wo für die Vignette si, rede sech ih das alles schön für üs isch..

Min Post nid glese? Natürlich findis nett wenn en Teil in Unterfahrschutz etc. investiert wird aber
    irgendwie muess de Verkehr ALS GANZES finanziert werde. Wenn's für das die 60.– meh im Johr
    brucht denn bitteschön – gern! Und sölend Politiker dinere Meinig noh gratis schaffe? Come on…
    Hörend uf mit dem "für üs" Denke. Wo chunt echt das ganze schöne Geld für alles her?

Ducati4Life i han sicher 8 Johr am Stück s SBB GA gha und immer ohni Problem usegschlage.
    Mobilität wird halt immer tüürer, das chönd weder du noch ich noch di pöhse Politiker ändere.

p.s.:

Zitat

E zuekunft wo die wos stellet, nie werdet gseh will sie vorher a alterschwächi verstorbe sind...Es gaht nur immer ums eigeinträsse und um nüd anders...

Merksch öppis? :winking_face: "ICH werd nie öppis devo ha… Aber die andere sind alles Egos…"

Hörend doch uf mit dem Politiker-Gebashe. Das isch Juso-Selbstversorger-Fröschlistreichler-Kindergarte.
    Oder wärend ier gern in ihrere Rolle? Luegend doch nur mol de Thread a…
    Politiker 1 «Mimimimi kei Geld für dies und jenes»
    Politiker 2 «Mümümümü aber mier bruchend Geld sus gohts nid»
    Politiker 1 «Mimimimimi aber iehr hend üs versproche das das MIS geld isch…»
    Politiker 2 «Mümümü aber mier BRUCHEND Geld, goht nid anders»

I hätti noch 2 Täg es Burnout und wür glaubs Amok laufe bi dem Stumpfsinn wo die sich müend atue – Tag für fucking Tag…

Wurde von einer Feministin gefragt wie ich das mit den lesbischen Beziehungen so sehe…
    "in Full-HD" war offenbar die falsche Antwort…

• Mire Meinig nach isch dini Meinig scheisse. Itz weisches.

Zitat

Zitat von Sneaky_Phil: