Autovignetten-Vorlage nicht vergessen geht zur abstimmung (Mogelpackung)

• Zitat von »PatOnGixxer« Komplett e Witz. Die wo für die Vignette si, rede sech ih das alles schön für üs isch..
    Min Post nid glese? Natürlich findis nett wenn en Teil in Unterfahrschutz etc. investiert wird aber
    irgendwie muess de Verkehr ALS GANZES finanziert werde. Wenn's für das die 60.– meh im Johr
    brucht denn bitteschön – gern! Und sölend Politiker dinere Meinig noh gratis schaffe? Come on…
    Hörend uf mit dem "für üs" Denke. Wo chunt echt das ganze schöne Geld für alles her?

Ducati4Life i han sicher 8 Johr am Stück s SBB GA gha und immer ohni Problem usegschlage.
    Mobilität wird halt immer tüürer, das chönd weder du noch ich noch di pöhse Politiker ändere.

p.s.:
    Zitat E zuekunft wo die wos stellet, nie werdet gseh will sie vorher a alterschwächi verstorbe sind...Es gaht nur immer ums eigeinträsse und um nüd anders...
    Merksch öppis? "ICH werd nie öppis devo ha… Aber die andere sind alles Egos…"

JA ok...ICH isch natürli für all gmeint wo i de glieche lag sind. Schliesslich fahremer all nöd nur Töff...und für eus oder für mich mit5 Fahrzüg wirds würlkli immer türer...und wenn die Politiker devo redet dass das Geld au an ÖVs gaht, ich aber gsehn und wird gseh dass es trotzdem am Pires nüd anderet, dann isch wohl min Ärger berrechtigt oder nöd?
    PatOnGixxer
    wer häsch jetzt gmeint? de Freeday? Falls Ja, jede chan ZUM GLÜCK sini Meinig frei üssere...und es isch wie bi allne Politische Themene...a never ending story :upside_down_face:

Fehlende PS werden durch WAHNSINN ersetzt ! :devil:

• Mire Meinig nach isch dini Meinig scheisse. Itz weisches.

Oha lätz – han gmeint me dörfi erst mit 18i Töff fahre? So antwortend Kinder wenns bim Argumentiere überforderet sind…
    Bitzli Niveau bitte, i probiere au aständig z blibe…

Ducati4Life: Jo aber irgendöpper muess doch – nid nur für hüt und morn – au für d Infrastruktur zahle Drum lachi mi z Tod
    wenn "Trottoir" als Kontra-Argument brocht wird.

Wurde von einer Feministin gefragt wie ich das mit den lesbischen Beziehungen so sehe…
    "in Full-HD" war offenbar die falsche Antwort…

• Oha lätz – han gmeint me dörfi erst mit 18i Töff fahre? So antwortend Kinder wenns bim Argumentiere überforderet sind…
    Bitzli Niveau bitte, i probiere au aständig z blibe…

HAHAHAHA, i ha gwüsst dass genau das chunnd willde das nid igsehsch.

Wieso formulieris genau so? Will das ganze chasch aluege wieder wotsch obd itz da kommtiersch oder nid. Obde Abstimmsch oder ndi isch jedem das Seine. Wieso hie ga debatiere drum? Genau das hani dermit weue erreiche.

Zitat

Zitat von Sneaky_Phil:

Aso minere Meinig het de Pat meistens rächt, er drückst nume amigs unglücklich us :winking_face:

• Ducati4Life: Jo aber irgendöpper muess doch – nid nur für hüt und morn – au für d Infrastruktur zahle Drum lachi mi z Tod

Die werdet doch meh als gnueg subventioniert...mit Buesse,Verkehrsabgabe,Vignette...
    vorallem für was meh investiere? Warum meh oder breiteri Autobahne? Demit mir meh Verkehr händ. Es guets biespiel isch de Uetlibergtunnel bzw dWestumfahrig...de Verkehr isch nur umgleitet worde, nöd glöst.und wann jetzt seisch mer chan jetzt OHNI VERKEHR übers Triemli, ja dann wirsch gseh dass es genau gliechviel Verkehr hat wie vorher, gar meh würdi behaupte...will meh Strasse heisst nöd weniger Verkehr sondern meh Lüt wo sAuto nehmet sits die Umfahrig git.
    Aber du, es isch ebe sehr viel umstritte und jede hat en anderi Meinig dezue. Fakt isch: Es wird trotz Verbesserigsvorschläg und änderige doch alles türer...also warum nöd so la wies jetzt isch?! :grinning_squinting_face:

• Wieso formulieris genau so? Will das ganze chasch aluege wieder wotsch obd itz da kommtiersch oder nid. Obde Abstimmsch oder ndi isch jedem das Seine. Wieso hie ga debatiere drum? Genau das hani dermit weue erreiche.

Vilicht isches bi dir nonig acho, aber das isches Diskussionsforum. Klar mag nöd jede immer jedem sini Meinig akzeptiere und das isch eigentlich ganz guet so. Das machts doch genau interessant, darum diskutiert mer drumume. De Thread gaht umd Autobahnvignette, mir sind also völlig On-Topic, und ich persönlich ghöre eigentlich gern d Meinige vo anderne, au weni sie nöd immer teile. Politik isch wie Geld leider immer no hüfig es Tabuthema und nur wenigi stönd zu dem, was sie denked. Findi schad. Und solang mir da meh oder weniger Niveauvoll chönd diskutiere (au wenn de Ton vilicht chli schärfer wird :winking_face: ) isch ja alles paletti, de Sinn und Zweck vome Forum isch erfüllt und vilicht regt ja e gegnerischi Argumentation tatsächlich zum denke nah.

Sind lieb mitenand :grinning_squinting_face:

READY
    TO>> 
    ALUKÖFFERLI

• highroller

mer müesst mal die extrem zuewanderig brämse, das isch ja d ursach vo dem ganze stau problem.

50% vode autos wo ich jede tag gseh ( zh ) hend e D oder EU nummere am auto . vor 10 jahr hani praktisch nie so eine gseh und es het halb so vill stau gha!

jaa man die usländer sind an allem schuld!

weiss ja nöd wo du in züri unterwegs bisch. aber die einzige fremde nr wo ich gsen sind d aargauer  :grinning_squinting_face: (uster bis bülach)

wie mer sich nur so was chan ibilde...unglaublich.

• highroller

jaa man die usländer sind an allem schuld!

weiss ja nöd wo du in züri unterwegs bisch. aber die einzige fremde nr wo ich gsen sind d aargauer  :grinning_squinting_face: (uster bis bülach)

wie mer sich nur so was chan ibilde...unglaublich.

Naja, im Prinzip het de HR scho rächt, er hets nume vellecht chli komisch begründet met de EU Nommere. Wo eg no id Primarschuel gange be het mer no glehrt, dass d Schwiez 6,5 Mio. Iwohner het. Jetzt send mer scho öber 8 Mio., das esch eifach abartig! Mer send es chlises Land ond scho immer dicht bevölkeret xi ond ergend einisch esch s Land eifach voll!

• Mir händ au en grössere Wohlstand siets meh Usländer git und jetzt hat nöd nur de Ma sien Smart sondern au tFrau ihre 8.0l Jeep wo sie demit in Migros fahrt. Ja sogar Rentner händ hüt es Auto..zu mine Ziete sind die all mit dem Puch unterwgs gsi... :grinning_squinting_face:

• dItalos sind die erste gsi wo ghulfe händ das wunderbare Land ufzbaue(nach Chriegsziet)...und dena sind Jugos und dAlbaner cho (Dumping Löhn :grinning_squinting_face: ) Amis,(Manager) Inder(Informatik) Dütsche(Ingenieure,(au bi ihne hats Dumping Löhn :grinning_squinting_face: )).
    Die meiste (wie au ich) i de Schwiiz wönt nöd umsust das 1:12 nöd ha(ich hoffs jetzt mal dass es tmehrheit isch), wills dann DIE GUETE USLÄNDER use jaged will Sie nüm so guet würdet verdiene wie jetzt. Und das würd a de AHV, Pensionskasse und bi de Stüre e grosse ifluss ha...
    Darum: AUSLÄNDER REIN, LASST DIE SCHWEIZER NICHT ALLEIN :grinning_squinting_face:

Ich verstah scho was du meinsch, Asylbewerber, Lüt wo kei usbildig händ und das land usnämet wos nur chönt. Aber da sind wiedermal Politiker gfrögt wo das richtig usstüret...isch halt nöd so eifach...mir chönt da scho grossi tön vo eus usela(ja au ich) aber am schluss vom Tag, isches halt doch nöd so eifach wiemer dass würd wele :winking_face:

• ja und ich find sogar d italos sind e bericherig für das land. :thumbsup:

d balkaner sind aber ursprünglich nöd weg de arbet cho... aber die sind ja au no easy.

ich meine vorallem wirtschaftsflüchtling :winking_face: lüht wo nur wegem geld dahi chömed.. und wo d frau rickli s letsch mal sich negativ über das güsseret het, isch si vonere linke mediale empörigswälle überrollt worde :kissing_face:

btw . usländerateil vo 48% bide 25 - 48 järhige, im kanton zh .

• Weisch, wenn ich mangsich in Züri i de Stadt unterwegs bin und zum Teil die Jugos oder Cinge gshen wo eine uf Homeboy machet, dänk ich mir au: Eui Eltere händ meuse es Opfer bringe und Ihres Land verlah wills nüm gange isch(Italie Korrruption und kei Arbet) (Jugoslawien de Chrieg) und die händ all Möglichkeite wos i ihrem beschissene Land nöd händ und machet da nur ärger. Ich verstahn dann dWält au nüm...ich sälber bin so dankbar und all mini Fründe au...min beste Fründ isch Türk, de ander isch es adoptivchind us Angola (all erfolgriech im Job und im Privatläbe) und ich sälber bin es riese gschmisch us Italo-German-Albaner-Persien und Südafrika. ich mach kein unterschied was Natione abelangt, ich mach nur unterscheid zwischet lüt wo e bericherig für das Land sind oder ebe nöd. Und die sötet eifach mal es Jahr zrug zu Ihrem Land, demits das schätzet was Sie da händ.

Das wäg de Rickli isch klar gsi dass dLüt so reagieret...Sie hat die Ussage ja gmacht gha wäg de Klausle für Dütsche...isch ja churz vorher ja mit 8 osteurepäische Länder ja dure cho. Und dete hat au niemert(naja,fast) irgendüpois gseit gha...da es aber eusi Nachbare betrifft, wo mittlerewile sogar dItlalos vo de azahlher überholt händ, händ huee viel müese wieder eine uf Solidariät mache...ja ja...sobalds eim näher trifft, dann reagierte all, sobalds irgendwo wiet weg isch, schaltemere eifach uf de nächst Kanal...

Aber zrug zum Thema: Preiserhöhung der Vignette = NEIN

• gsundi meinig ducati. gsehn i au so. und die aständige müend den under em schlächte ruef liide, wo die schmarotzer ine ibrockt hend, findi au scheisse.

aber wenns kei platz me het, hets eifach kei platz me. :kissing_face: und das isch jetzt minere meinig na de fall.

• Hier mal die Resultate der letzten SRG-Umfrage: Link

Motorradfahrer müssen einen besonders grossen Dachschaden haben sich bei schönstem Wetter in hautenge Lederklamotten zu zwängen. :lol: