Zitat von »PatOnGixxer« Komplett e Witz. Die wo für die Vignette si, rede sech ih das alles schön für üs isch..
Min Post nid glese? Natürlich findis nett wenn en Teil in Unterfahrschutz etc. investiert wird aber
irgendwie muess de Verkehr ALS GANZES finanziert werde. Wenn's für das die 60.– meh im Johr
brucht denn bitteschön – gern! Und sölend Politiker dinere Meinig noh gratis schaffe? Come on…
Hörend uf mit dem "für üs" Denke. Wo chunt echt das ganze schöne Geld für alles her?
Ducati4Life i han sicher 8 Johr am Stück s SBB GA gha und immer ohni Problem usegschlage.
Mobilität wird halt immer tüürer, das chönd weder du noch ich noch di pöhse Politiker ändere.
p.s.:
Zitat E zuekunft wo die wos stellet, nie werdet gseh will sie vorher a alterschwächi verstorbe sind...Es gaht nur immer ums eigeinträsse und um nüd anders...
Merksch öppis? "ICH werd nie öppis devo ha… Aber die andere sind alles Egos…"
JA ok...ICH isch natürli für all gmeint wo i de glieche lag sind. Schliesslich fahremer all nöd nur Töff...und für eus oder für mich mit5 Fahrzüg wirds würlkli immer türer...und wenn die Politiker devo redet dass das Geld au an ÖVs gaht, ich aber gsehn und wird gseh dass es trotzdem am Pires nüd anderet, dann isch wohl min Ärger berrechtigt oder nöd?
PatOnGixxer
wer häsch jetzt gmeint? de Freeday? Falls Ja, jede chan ZUM GLÜCK sini Meinig frei üssere...und es isch wie bi allne Politische Themene...a never ending story