Salyyy Mit de Hand

  • Ich bin de Dani und chume vo Dussnang (TG) Ich fahre sit 3 Johr Töff und han emol chli agfange. MIn erste Töff isch Honda CM125 gsi. treue Begleiter gsi für ca 2000km. Noch dere hets e kawasaki KLR 650 geh. Isch en geile Töff gsi. Itreiz 18KW und uf de Rolle... Tja :winking_face: und jetzt fahr ich e BMW K1200RS Bj. 97. Ich finds e geili Mischig vo Sportlichkeit trotzdem langstrecke tauglich. Do ich sehr offe für Toure bin ishc die langstrecketauglichkeit seehr guet.


    Freu mi uf dlüüt do und evt die eint oder ander Tour oder Töfftreff... :smiling_face:



  • Tschou Blue


    Mis Bähnli isch o "blue", ds Blaue Bähnli :smiling_face: wo uf Worb geit.
    Handschlag u viu Spass hie im TF.


    soli-

  • auch von mir ein :herz: liches :welcome: hier im Forum viel Spass beim lesen und mitschreiben :toeff13:

    Wer andre Wesen schont, die auch nach Wohlsein streben, so wie er selbst, der findet Glück im nächsten Leben. :imsohappy:

  • auch von mir ein :herz: liches :welcome: hier im Forum viel Spass beim lesen und mitschreiben :toeff13:



    Machsch en nid so ah? :face_with_tongue:



    Ou vo mir es Wiukomme ;D

    Zitat


    Zitat von Sneaky_Phil:


    Aso minere Meinig het de Pat meistens rächt, er drückst nume amigs unglücklich us :winking_face:

  • :welcome: und viel Spass hier drinn und auf der Strasse:

    Semi-professioneller Fotograf. Die einzige Möglichkeit die Zeit festzuhalten ist das Foto.
    Blitzliecht.ch
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Bei von mir Organisierten Touren gilt immer ein Haftungsausschluss seitens des Veranstalters.