Frühling - Ich bin verliebt

• Jo guät dä Arsch vo dä MV isch schlicht nöd z'toppä do gits aifach nüüt schönners... ussert us fleisch und Bluät :winking_face:

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• Zitat

Original von Toretto
    Jo guät dä Arsch vo dä MV isch schlicht nöd z'toppä do gits aifach nüüt schönners... ussert us fleisch und Bluät :winking_face:

jawoll. do stemm ech der 101% zue :top2:

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• Zitat

Original von Linkin_P

ah ez uf zmal?!? ade swiss moto häsch genau dä töff scheisse gfundä...
    also mir gfallt das ding au

Jaja, isch ja guet... mer chan sini meinig ja ändere...

Aber über d'Blinker i de Rückspiegel chammer sich no striite! :kotz:

<center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

Einmal editiert, zuletzt von Scooby (29. März 2005 19:30)

• Zitat

Original von Scooby

Jaja, isch ja guet... mer chan sini meinig ja ändere...

Aber über d'Blinker i de Rückspiegel chammer sich no striite! :kotz:

das findi au, die neu mode wo d`hersteller händ mit däne Rückspiegelblinker isch würkli zum :kotz:

@ Peak

dä arsch vo dere R1 gseht au hammer us, fast na besser als dä vode MV Agusta
    [Blockierte Grafik: http://img46.exs.cx/img46/6848/067hc.jpg]

• Zitat

Original von Linkin_P

@ Peak

dä arsch vo dere R1 gseht au hammer us, fast na besser als dä vode MV Agusta
    [Blockierte Grafik: http://img46.exs.cx/img46/6848/067hc.jpg]

äs god. ech fende jetz, dass do d uspöff vel z wiit vom heck abstönd. be de mv send halt eifach schön es heck i garbeitet. ond wenn ech das rechtig gsehne, de esch das jo ssogar d alag vonere mv. aso es ged scho afe komischi sache.

• Das isch zimlich sicher ä MV ahlag und jo äs gseht scho au geil us aber dä schnitt vom MV heck wo genau mit dä Röhrä schmäler wird geg hinä perfekt...

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• ja gseht schono so us wiene mv-aalag he.......

laser macht aber ono aalage wo so usgseh........ vilicht isch das o soeini??::.....

übrigens: die aalag gits o für ä fazer, das gseht de würklech zum schiesse us.....hie suche für nes bild

Einmal editiert, zuletzt von semmelreiter (31. März 2005 08:43)

• aso rein opitsch ged s'heck be dere maschene met dere a lag scho besser us. aber... wenn mer de ganzi zöff met der alag aluegt :lol: :muaha: :haha:

• ha gad hüt de bricht drüber gläse glaub im töff!

sobald i dezue chume hänken no ine, esch no rächt interessant

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• jaja han jetzt grad euchi diskusionä g'läsä vom heckanschicht vo dä R1.
    mini meinig isch das isch doch alles nur kopiert! gfallt mir überhaupt nöd, denn än richtigä racer het äh flötä uf dä sitä! und nöd zwei sonder 1ni...jaja isch ja s'glichä mit dä mv brutale di isch glaubs vor 4jahr ussä cho und jetzt gseht fangs jedä "nacket bike" so uss...Z750 u. 1000er, neui fazer, super duke, neui speed tripel usw. find ich äh chli schad...naja

dä dummä g'hört d'welt.....

• hähä - wieder mal e triumph :grinning_squinting_face: baued ebe scho geili töff! aber tüsched eu ned, de töff isch ned grad de chlinnscht. gseht in ächt leider nüm so sportlich us, eher tourig. aber das isch ja au s zielsegmänt. und es isch definitv en geniale bock. aber mini speedy isch schöner :grinning_squinting_face:

triplegrüess

burning angel wings to dust